Skocz do zawartości

guardian

Pasjonat
  • Postów

    199
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O guardian

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    WIELICZKA

Auto

  • Model
    Mazda
  • Nadwozie
    Roadster
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia guardian

6

Reputacja

  1. Ja się martwiłem czy ładnie przytniesz boczki a tu proszę jaka profeska. Kierownicę najlepiej trzeba w łapy wziąść żeby poczuć róznicę - sam dobór materiałów (design) to już kwestia gustu każdego właściciela.
  2. sorry ze az tyle mi zajelo odpisanie ale moze komus sie przyda taka informacja: tak, to dodatkowy dolocik
  3. W duzym uproszczeniu wlasnie tak to wygladalo + kilka godzin lacznie na projekt, plan materialow do uzycia, szblon i samo wykonanie. Ale w koncu od czego sa zimowe wieczory
  4. ja wprawdzie u siebie nie mialem chromu ale grafit ale po malowaniu u lakiernika 2 sezony i 0 odpryskow. Moim zdaniem z chromem jest podobnie > tylko porzadnie zetrzec ta powloke do "golego" plastiku i wyjdzie git. Oczywiscie ma to sens jezeli nie masz dostepu do czarnego ori grilla. Poza tym ja chcialem miec powloke jak lakier na samochodzie czyli nie mat tylko klarem przejechane
  5. Ja rowniez nie moglem nic dla siebie znalezc w tym temacie i zdecydowalem przerobic na wlasna reke ori lampy audi: http://img685.imageshack.us/i/cimg1984.jpg/ http://img580.imageshack.us/i/cimg1965l.jpg/ oczywiscie aparat przeklamuje barwy bo np diody swieca na czerwono a lampy nie sa calkiem czarne ale daje to jakies pojecie
  6. tak sie sklada ze takowe uzytkowalem w sezonie 2009. Dokladnie model Sessanta 225/40/18 Plusy: - rewelacyjne trzymanie na zakretach - nie piszcza - na suchym ciezko zerwac przyczepnosc na starcie (swietnie sie "odpychaja" od asfaltu - na mokrym pewne prowadzenie i kontrola - bardzo ciche - super wzór bieznika - naprawde solidny rant ochronny felgi - rewelacyjny stosunek jakość/cena Minus: - praktycznie po 1 sezonie zostało jakies 3mm bieznika na przodzie (na tyle tez wiele lepiej nie jest) > zapewne to wynik dosc dynamicznej jazdy Moim zdaniem: Nie mialej jeszcze lepszej opony. Gdyby nie ta scieralnosc to opona WZÓR.
  7. witam nie pytajcie skad ten pomysl zastanawiam sie czy do tylu idzie cos takiego wsadzic na feldze o szerokosci 10,5" i ET26 zaweias obnizony o jakies 40-50mm
  8. ciezko to przelozyc na polskie warunki bo graty byly sciagniete ze stanów
  9. jezeli masz mozliwosc zrobienia tego TANIO i SOLIDNIE z naciskiem na to 2-gie to czemu nie. Jezeli natomiast szukasz oszczednosci 100-200zł to nie warto bawic sie w az taka rzezbe
  10. zycze jak najmniej kombinacji > mnie to ogolem zajelo 2 dni ale wszystko robilem sam od A do Z
  11. ten patent pozwala wlozyc spory cooler > szkoda tylko ze sam musialem na niego wpasc
  12. ad 1 > USA ad 2 > cala ale jak sie temu przyjrzec dokladnie to roboty jest na 30min
  13. po testach dlugo i krotko dystansowych w roznych warunkach pogodowych moge tylko powiedziec: WARTO po prostu samochod nie dostaje zadyszki i ma stały ciag na kazdym biegu co do belki > mam oryginalna co do wysokosci to jest to okolo 17cm
  14. kladz carbon. zrob to dla nas:) czekamy szczerze to jeszcze nie widzialem okleiny ala carbon o ciekawej fakturze...ale moze jeszcze za malo widzialem na tym swiecie
  15. Nie jestem pewien, czy wsadzisz wogóle takie laczki do siebie.. :gwizdanie: Może ładnie ocierać sens moze byc tylko jeden ... lans musisz jednak miec na uwadze jeden parametr ktory na tym napewno ucierpi...osiagi samochodu ...przemysl dobrze tym bardziej ze zarowno markowe felgi jak i dobre opony w rozmiarze 19" to juz naprawde spory wydatek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...