Bancza
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Bancza
Osiągnięcia Bancza
0
Reputacja
-
Ten otwór to podobno miejsce na zawór EGR, mimo tego, że głowice mają identyczne oznaczenia moja nie posiadała tego zaworu. Czy może to mieć wpływ na pracę silnika ? Po zatkaniu tego otworu samochód odpala ale coś jak by stuka w silniku, jeśli ten otwór jest nie zaślepiony samochód pracuje głośno ale płynniej.. Moja stara głowica (strzałką jest zaznaczone miejsce, w którym jest otwor w nowej głowicy ) audi WP_000078.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl A tutaj zdjęcie tego otworu w nowej głowicy ( jest już założona dlatego słaba jakość ) audi1 WP_000080.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Panowie, ktoś ma jakieś informacje ?
-
No i okazuje się, że te silniki różnią się właśnie napinaczem łańcucha rozrządu w ARG jest elektryczny, natomiast w ADR hydrualiczny. Mechanik uważa, że może przełożyć sam napinacz, ja niestety nie wiem czy będzie to wszystko chodziło jak należy :/ Myślicie, że warto próbować czy lepiej zwrócić ten silnik i szukać takiego z oznaczeniem ARG ? ---------- Post dopisany 07-03-2014 at 15:30 ---------- Poprzedni post napisany 06-02-2014 at 16:45 ---------- Panowie mam do Was pilne pytanie ! Czy ktoś orientuje się, czy głowice o tym samym oznaczeniu ARG mogą się różnić ?! Otóż zamówiłem głowice ARG po regeneracji, mechanik po założeniu stwierdził, że samochód nie pracuje tak jak powinien, okazało się, że w zamówionej głowicy jest jakiś dodatkowy otwór przy krocu wody. Mimo zatkania tego otworu coś jest dalej nie tak ! Mam ktoś dostęp do danych i mógłby to sprawdzić ? Serwis nie był chętny odpowiedziec mi na to pytanie :/
-
Mechanik powiedział, że wymieni cały silnik bo bez sensu jest przekładać samą głowicę, martwię się tylko żeby elektryka nie wariowała poźniej, jak skończy dam znać
-
Z tego co mówił mechanik głowica też jest uszkodzona, nie wiem też jaka mogła być tego przyczyna :/ Dodam, że auto od jakiegoś miesiąca ma założoną instalacje LPG.
-
Witam, mam pytanie odnośnie głowicy w tym aucie. Problem polega na tym, że podczas jazdy auto zgasło i już nie mogłem go uruchomić. Po wizycie u mechanika okazało się, że jeden z zaworów jest kompletnie rozwalony i trzeba wymienić głowice. Znalazłem caly silnik tylko posiada oznaczenie ADR i teraz moje pytanie, czy głowica z tego silnika nadaje się do zamontowania w moim ARG ?
-
Audi A4 B5 1.8 125KM ARG 1999 rok Sedan