Skocz do zawartości

Piotrek5g

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piotrek5g

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Piotrek5g

0

Reputacja

  1. Piotrek5g

    Wymiana rozrządu.

    dołącze sie do tematu, Jakiej firmy rozrząd polecacie??
  2. Może coś bliżej. Ja na goclawiu a to drugi kraniec miasta...
  3. Szukam dobrego mechanika który zdiagnozuje i usunie przyczynę zapalającej się kontrolki ABS przy ok 100km/h. Problem powstał po wymianie tarcz i klocków z tyłu i tu też pokazuje błąd. TYLKO WARSZAWA I BLISKA OKOLICA !!! Audi A4B5
  4. Piotrek5g

    Spalanie LPG

    w mieście przy dynamicznej jeździe 16L. trasa 10-12L. na tempomacie ok 140km/h ok 3tys obrotów
  5. Piotrek5g

    Pierścienie ABS

    Bliżej pierścienia żeby był?
  6. Piotrek5g

    Pierścienie ABS

    Czy pierścienie ABS muszą być takie same na jednej osi? Czy może być jeden ori a drugi zamiennik? Pytam bo po wymianie tarcz i klocków zapaliła się kontrolka ABS. Lewy tył. Myślałem że pierścień jest za daleko od czujnika i wymieniłem na zamiennik 4max który jest grubszy. Po zamontowaniu zamiennika kotrolka na chwilę zgasła ale podczas hamowania pedał hamulca zaczął drgać przy hamowaniu i dochodził dziwny dźwięk tak jak by z pompy ale nie jestem pewien. Po chwili błąd ABS znów się zapalił ale drganie hamulca i dziwny dźwięk zniknęły. Błąd ABS pali się cały czas. Co może być przyczyną?
  7. Musze dolać ponieważ cieknie mi z prawego uszczelniacza półośki. Nigdy nie wymieniałem i nie wiem czy był wymieniany. A przebieg ponad 300tys ?
  8. Witam wszystkich. Muszę dolać oleju do skrzyni i mam pytanie czy taki olej się nadaje?? A4B5 2.4v6 z 2000r.
  9. Jeśli przewody bd miał ok to cekwa. Mogę Ci sprzedać uzywke bo mam sprawną.
  10. Nie wiem tak naprawdę o czym piszesz ? napisz trochę jaśniej nie siedzę w mechanice. Błędów żadnych nie pokazuje po podłączeniu
  11. Witam. Od jakiegoś czasu mam problem tego typu że samochód na wolnych obrotach pracuje nie równo( nie zawsze) ale 7/10. A podczas przyspieszani i wyprzedzania gdzie redukuje biegi ( automat) dusi się i strzela z tłumika. Gdy uruchomie klime to juz w ogóle masakra na wolnych obrotach.A jak na postoju włączę klime na maksa to auto gaśnie. Dodam że wymieniłem cewke, świece i przewody. Sprawa ma się zarówno na LPG i na benzynie lecz na LPG jest zdecydowanie gorzej. Proszę o pomoc bo juz nie wiem gdzie szukać przyczyny.
  12. Możliwe. auto sprowadziłem z Holandii ale po co ktoś by usuwał alarm a zostawił sam imobiliser??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...