-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Damian Ka
Osiągnięcia Damian Ka
0
Reputacja
-
Witam forumowiczów z Bielska Białej:hi: Cały czas się spotykacie w Środy? Mam czasu trochę a jestem posiadaczem a4 B7 Mam parę pytań odnośnie Audi:a4fan: Pozdrawiam. Damian.
-
Witam devastation. Widzę po postach że jesteś kolego zorientowany w temacie. Zajmujesz się tym profesjonalnie? Gdzie działasz w jakim regionie naszego kraju? Zależy mi na współpracy z ludźmi któży nie rzeźbią za robotę niepotrzebną. Z poważaniem:Damian
-
Serwisant mówił tak na logikę że brak czynnika nie może spowodować uszkodzenia sprężarki mimo tego że jest na stałe "spięta" i cały czas działa nie tak jak w innych modelach że po włączeniu klimatyzacji dołącza się sprzęgło. Jednak z własnego doświadczenia wiem że nic się nie dzieje w momencie ubytku płynu bo przejeździłem trochę. Rozmawiałem też w serwisie klimatyzacji z mam nadzieję fachowcem że zatarcie powoduje brak oleju a nie czynnika. Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie lecz nie wydaje mi się ża brak czynnika może uszkodzić sprężarkę. Parenaście samochodów przejeździłem już w moim życiu i nigdy nie słyszałem o tego typu problemach. No chyba że mam jakiś kombinowany model:shock3:
-
Wiecie co?! kompletnie nic nie wynika z tych waszych odpowiedzi. Można nie można!! Jeździłem bez czynnika od jesieni zeszłego roku jak kupiłem auto. Kupowałem w listopadzie i temp. ok. 0 stopni więc nie chciała działać. Po przejechaniu 550 km z miejsca gdzie kupiłem auto do domu i garażu sprawdziłem ciśnienie w układzie NIC NIE BYŁO! Byłem w zeszłym tygodniu sprawdzić cały układ i po wymianie lewego węża i nabiciu z barwnikiem zaczęła działać prawidłowo. Nie ma wycieków a sprężarka dzała jak ta lala. Myślę że jak ktoś zadaje pytanie to można pomóc udzielając jak najkrótszych i zwięzłych informacji. W serwisie audi powiedzieli mi że jest zabezpieczenie przed zatarciem. sprężarki. Audi A4 B7 2,5TDi S-line jeżdzi naprawdę dobrze. Pozdrawiam.
-
Witam. Mam taki problem ze sterownikiem wentylatora chłodnicy. Mianowicie Vag wywala błąd 18080. Doszedłem do tego że sterownik wentylatora 8E0959501T01 dostaje napięcie lecz z niego nie wychodzi do wentylatora. Moje pytanie brzmi: czy napięcie z tego sterownika powinno wychodzić zaraz po uruchomieniu silnika, klimatyzacji czy też dopiero po nagrzaniu silnika? Prawdę mówiąc sprawdzałem na zimnym i ciepłym silniku i 0 v na wyjściu. Słyszałem jeszcze że jakiś czujnik lecz nie za bardzo chcę mi się wierzyć. Bardzo proszę o pomoc kogoś ogarniętego w tym temacie. A klima nabita i działa. Może znacie kogoś kto takie rzeczy naprawia bądź ma sprawny do sprzedania Silnik BDG Audi A4 B7 2,5TDI 2006r. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
-
Czyszczenie lamp przednich i pakietu chrom - porady??
Damian Ka odpowiedział(a) na Marcin Gugu33 temat w Pielęgnacja nadwozia
Witam. Jeżeli chodzi o jakiekolwiek zabrudzenia w środku lampy to naprawdę trudno się z nimi uporać. Po pierwsze: nie można dotykać odbłyśnika Po drugie: powietrzem (tak na logikę) można by coś spróbować Ciężko zrobić to w w/w punktach. Najlepszym rozwiązaniem jest rozklejenie lamp lecz trzeba bardzo uważać Opisują ludzie żeby umyć lampy ipa z wodą zdemineralizowaną lecz to są domowe sposoby na usunięcie jakiegokolwiek zabrudzenia i trzeba bardzo uważać żeby czegoś nie schrzanić. Spróbuj powietrzem lecz uważaj na wodę w układzie powietrznym. Jeżeli to nie poskutkuje to trzeba je rozkleić... W razie czego służę pomocą. -
Czyszczenie lamp/reflektorów przednich
Damian Ka odpowiedział(a) na dziako temat w Porady i wskazówki
Każdy reflektor ma tzw dyfuzor który reguluje przepływ powietrza wewnątrz lampy. Nie powinno się go zaklejać. -
Czyszczenie lamp przednich i pakietu chrom - porady??
Damian Ka odpowiedział(a) na Marcin Gugu33 temat w Pielęgnacja nadwozia
Witam. Jak będzie potrzeba to mogę polecić swoje usługi odnośnie lamp. Profesjonalnie się tym zajmuję już 3,5 roku i jak narazie nie ma żadnych problemów. Tak naprawdę to nie tylko matowy klosz lecz może być odbłyśnik, stare żarówki lub lampa brudna w środku. Nie proponuję myć lamp samemu bo możesz sobie uszkodzić klosz wewnątrz. Od 1000 nigdy nie zaczynamy do się narobisz. 600 lub 800 potem 1000,1500,2000,2500 (wcześniej papier namocz w wodzie ok 15-20min.) co daje najlepszy efekt. Żeby to dobrze zrobić trzeba jeszcze używać specjalnych past do tworzw klarownych. A na koniec zabezpieczyć powłoką UV. Napisz jaki jest przebieg Audicy. -
Na początku chciałbym pozdrowić maniaków Audicy. Sam jeszcze nie posiadam tego auta lecz zastanawiam się nad a4 2.0 tfsi s-line quattro. Mam nadzieję że to dobry wybór