Skocz do zawartości

Damian Ka

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Damian Ka

Osiągnięcia Damian Ka

0

Reputacja

  1. Witam forumowiczów z Bielska Białej:hi: Cały czas się spotykacie w Środy? Mam czasu trochę a jestem posiadaczem a4 B7 Mam parę pytań odnośnie Audi:a4fan: Pozdrawiam. Damian.
  2. Witam devastation. Widzę po postach że jesteś kolego zorientowany w temacie. Zajmujesz się tym profesjonalnie? Gdzie działasz w jakim regionie naszego kraju? Zależy mi na współpracy z ludźmi któży nie rzeźbią za robotę niepotrzebną. Z poważaniem:Damian
  3. Serwisant mówił tak na logikę że brak czynnika nie może spowodować uszkodzenia sprężarki mimo tego że jest na stałe "spięta" i cały czas działa nie tak jak w innych modelach że po włączeniu klimatyzacji dołącza się sprzęgło. Jednak z własnego doświadczenia wiem że nic się nie dzieje w momencie ubytku płynu bo przejeździłem trochę. Rozmawiałem też w serwisie klimatyzacji z mam nadzieję fachowcem że zatarcie powoduje brak oleju a nie czynnika. Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie lecz nie wydaje mi się ża brak czynnika może uszkodzić sprężarkę. Parenaście samochodów przejeździłem już w moim życiu i nigdy nie słyszałem o tego typu problemach. No chyba że mam jakiś kombinowany model:shock3:
  4. Wiecie co?! kompletnie nic nie wynika z tych waszych odpowiedzi. Można nie można!! Jeździłem bez czynnika od jesieni zeszłego roku jak kupiłem auto. Kupowałem w listopadzie i temp. ok. 0 stopni więc nie chciała działać. Po przejechaniu 550 km z miejsca gdzie kupiłem auto do domu i garażu sprawdziłem ciśnienie w układzie NIC NIE BYŁO! Byłem w zeszłym tygodniu sprawdzić cały układ i po wymianie lewego węża i nabiciu z barwnikiem zaczęła działać prawidłowo. Nie ma wycieków a sprężarka dzała jak ta lala. Myślę że jak ktoś zadaje pytanie to można pomóc udzielając jak najkrótszych i zwięzłych informacji. W serwisie audi powiedzieli mi że jest zabezpieczenie przed zatarciem. sprężarki. Audi A4 B7 2,5TDi S-line jeżdzi naprawdę dobrze. Pozdrawiam.
  5. Witam. Mam taki problem ze sterownikiem wentylatora chłodnicy. Mianowicie Vag wywala błąd 18080. Doszedłem do tego że sterownik wentylatora 8E0959501T01 dostaje napięcie lecz z niego nie wychodzi do wentylatora. Moje pytanie brzmi: czy napięcie z tego sterownika powinno wychodzić zaraz po uruchomieniu silnika, klimatyzacji czy też dopiero po nagrzaniu silnika? Prawdę mówiąc sprawdzałem na zimnym i ciepłym silniku i 0 v na wyjściu. Słyszałem jeszcze że jakiś czujnik lecz nie za bardzo chcę mi się wierzyć. Bardzo proszę o pomoc kogoś ogarniętego w tym temacie. A klima nabita i działa. Może znacie kogoś kto takie rzeczy naprawia bądź ma sprawny do sprzedania Silnik BDG Audi A4 B7 2,5TDI 2006r. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
  6. Witam. Jeżeli chodzi o jakiekolwiek zabrudzenia w środku lampy to naprawdę trudno się z nimi uporać. Po pierwsze: nie można dotykać odbłyśnika Po drugie: powietrzem (tak na logikę) można by coś spróbować Ciężko zrobić to w w/w punktach. Najlepszym rozwiązaniem jest rozklejenie lamp lecz trzeba bardzo uważać Opisują ludzie żeby umyć lampy ipa z wodą zdemineralizowaną lecz to są domowe sposoby na usunięcie jakiegokolwiek zabrudzenia i trzeba bardzo uważać żeby czegoś nie schrzanić. Spróbuj powietrzem lecz uważaj na wodę w układzie powietrznym. Jeżeli to nie poskutkuje to trzeba je rozkleić... W razie czego służę pomocą.
  7. Każdy reflektor ma tzw dyfuzor który reguluje przepływ powietrza wewnątrz lampy. Nie powinno się go zaklejać.
  8. Witam. Jak będzie potrzeba to mogę polecić swoje usługi odnośnie lamp. Profesjonalnie się tym zajmuję już 3,5 roku i jak narazie nie ma żadnych problemów. Tak naprawdę to nie tylko matowy klosz lecz może być odbłyśnik, stare żarówki lub lampa brudna w środku. Nie proponuję myć lamp samemu bo możesz sobie uszkodzić klosz wewnątrz. Od 1000 nigdy nie zaczynamy do się narobisz. 600 lub 800 potem 1000,1500,2000,2500 (wcześniej papier namocz w wodzie ok 15-20min.) co daje najlepszy efekt. Żeby to dobrze zrobić trzeba jeszcze używać specjalnych past do tworzw klarownych. A na koniec zabezpieczyć powłoką UV. Napisz jaki jest przebieg Audicy.
  9. Na początku chciałbym pozdrowić maniaków Audicy. Sam jeszcze nie posiadam tego auta lecz zastanawiam się nad a4 2.0 tfsi s-line quattro. Mam nadzieję że to dobry wybór
×
×
  • Dodaj nową pozycję...