Seba2912
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Seba2912
Osiągnięcia Seba2912
0
Reputacja
-
Popsikałem plakiem i bez zmian. A co myślicie o czujniku temperatury? jest jeden czteroprzewodowy, zauważyłem że jak odpalam zimne auto to mam obroty poniżej 1000obr/min, a bardzo rzadko powyżej 1000obr/min. Przed tą usterka zawsze przy odpalaniu zimnego silnika miałem obroty powyżej 1000obr/min. Na zegarze utrzymuje mi się temperatura 90 stopni. Rożnica w programie a na zegarze wynosi około 2-3 stopni C. Po podpięciu vcds nie ma błędu. ---------- Post dopisany 12-11-2013 at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany 24-10-2013 at 20:30 ---------- To nie czujnik temperatury. wydaje mi się że to jest normalny objaw. Obserwuję inne auta i widzę że mało które auto nie puszcza dymku z tłumnika.
-
w sierpniu na ngk NGK BKUR6ET-10. ale wtedy jeszcze brał mi ogromne ilości oleju. po zrobieniu auta oleju nie bierze a świece wyczyściłem i wkręciłem. auto nie ma spadku mocy. a ten dymek puszcza na rozgrzanym silniku. a co z logów wyszło? Wlałem olej 10w40. Słyszałem nawet że do tych silników zalecają 15w40.
-
zrobię logi i się odezwie. pozdrawiam ---------- Post dopisany 01-10-2013 at 18:24 ---------- Poprzedni post napisany 30-09-2013 at 22:08 ---------- Zrobiłem logi z bloku 14. Proszę o sprawdzenie VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wczoraj jak mu przygazowałem na biegu jałowym to kopcił jakby brał olej , ale oleju nic nie ubywa. Dzisiaj jeździłem i takiego dymienia nie było.
-
Dym ma kolor biały, a zapach chyba benzyny. wcześniej robiłem remont silnika tzn cała głowice, wymiana pierścieni i panewek. Oleju nie bierze , świece nie sa zalane olejem wyglądają ok. jak sprawdzam olej po kilku min od wyłączenia silnika mam cały bagnet wiec wydaje mi się że ok. a co daje blog 14? Mam zrobić Logi dynamiczne? Czy tym razem mam też piłować auto na 3 biegu do odcięcia zapłonu? Jeszcze mam jedną sprawę , miałem soft coding 00182 (taka wartość od początku zakupu auta) gdzie 8 jest to silnik 8 cylindrów a moj ma 4 więc obecnie mam 00142. Poprawiłem tą wartość przed wyrzucaniem wody , sadzy i dymu, silnik pracował tak samo jak z 00182 . Dopiero później zaczęły się takie objawy.
-
To rozumiem że przepływomierz do wymiany? Sonda lambda jest ok? Spróbuję pożyczyć przepływke od kogoś na podmianę. Jak sprawdzę to opisze jaki jest efekt. Jak na razie dziękuję za pomoc. Pozdrawiam ---------- Post dopisany 27-09-2013 at 15:41 ---------- Poprzedni post napisany 24-09-2013 at 09:50 ---------- Pożyczyłem przepływomierz na podmiankę. Efekt jest taki, że po wymianie na początku trochę dymiło, przejechałem się kawałek i było ok żadnego dymku, sadzy i wody. Później wkręciłem stary przepływomierz i po chwili na biegu jałowym auto zaczęło ponownie delikatnie kopcić . Myślę, że to jest chyba to. Jestem w trakcie oczekiwania na przepływomierz. Jak już wymienię go na stałe to ostatecznie napisze czy usterka została usunięta. ---------- Post dopisany 30-09-2013 at 14:10 ---------- Poprzedni post napisany 27-09-2013 at 15:41 ---------- Wymienilem przeplywomierz powietrza i dalej kopci delikatnie i wyrzuca wode. Wiec przyczyna musi byc gdzies indziej.
-
proszę o sprawdzenie logów ---------- Post dopisany 23-09-2013 at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany 22-09-2013 at 18:46 ---------- proszę o analizę logów VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Ps. Jak sprawdzić czy działa wiatrak od chłodnicy? jeszcze nigdy mi się nie załączył pomimo że temp. miałem na zegarze 95 stopni C. a na vcds 99stopni. Ps. mam klimatyzacje i wiskozę która cały czas się kreci.
-
Proszę o sprawdzenie bloków.
-
Proszę o pomoc. Wyświetla mi się taki błąd 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 18-10 - Upper Limit - Intermittent ( bogata mieszanka). Nie odczuwam braku mocy, z jedynych objawów to zauważyłem że z tłumnika delikatnie kopci, wyrzuca wodę i sadzę. Może to miało jakis wpływ: auto stało dwa dni z rozładowanym akumulatorem, po podłączeniu dobrego zaczęło mi wyrzucać wodę i sadzę z tłumnika. Przed rozładowanym akumulatorem obroty silnika tuż po odpaleniu na biegu jałowym miałem ponad 1000obr/min, teraz mam około 830-900obr/ min. Auto nie bierze oleju i nie zalewa mi świec. Dla sprawdzenia odlaczylem sonde lambda i silnik pracowal dalej bez zadnej roznicy
-
Witam wszystkich. Od miesiąca jestem posiadaczem Audi A4 Avant 1.6 ARM 2000r. Pozdrawiam wszystkich