Skocz do zawartości

Seba2912

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Seba2912

Osiągnięcia Seba2912

0

Reputacja

  1. Popsikałem plakiem i bez zmian. A co myślicie o czujniku temperatury? jest jeden czteroprzewodowy, zauważyłem że jak odpalam zimne auto to mam obroty poniżej 1000obr/min, a bardzo rzadko powyżej 1000obr/min. Przed tą usterka zawsze przy odpalaniu zimnego silnika miałem obroty powyżej 1000obr/min. Na zegarze utrzymuje mi się temperatura 90 stopni. Rożnica w programie a na zegarze wynosi około 2-3 stopni C. Po podpięciu vcds nie ma błędu. ---------- Post dopisany 12-11-2013 at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany 24-10-2013 at 20:30 ---------- To nie czujnik temperatury. wydaje mi się że to jest normalny objaw. Obserwuję inne auta i widzę że mało które auto nie puszcza dymku z tłumnika.
  2. w sierpniu na ngk NGK BKUR6ET-10. ale wtedy jeszcze brał mi ogromne ilości oleju. po zrobieniu auta oleju nie bierze a świece wyczyściłem i wkręciłem. auto nie ma spadku mocy. a ten dymek puszcza na rozgrzanym silniku. a co z logów wyszło? Wlałem olej 10w40. Słyszałem nawet że do tych silników zalecają 15w40.
  3. zrobię logi i się odezwie. pozdrawiam ---------- Post dopisany 01-10-2013 at 18:24 ---------- Poprzedni post napisany 30-09-2013 at 22:08 ---------- Zrobiłem logi z bloku 14. Proszę o sprawdzenie VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wczoraj jak mu przygazowałem na biegu jałowym to kopcił jakby brał olej , ale oleju nic nie ubywa. Dzisiaj jeździłem i takiego dymienia nie było.
  4. Dym ma kolor biały, a zapach chyba benzyny. wcześniej robiłem remont silnika tzn cała głowice, wymiana pierścieni i panewek. Oleju nie bierze , świece nie sa zalane olejem wyglądają ok. jak sprawdzam olej po kilku min od wyłączenia silnika mam cały bagnet wiec wydaje mi się że ok. a co daje blog 14? Mam zrobić Logi dynamiczne? Czy tym razem mam też piłować auto na 3 biegu do odcięcia zapłonu? Jeszcze mam jedną sprawę , miałem soft coding 00182 (taka wartość od początku zakupu auta) gdzie 8 jest to silnik 8 cylindrów a moj ma 4 więc obecnie mam 00142. Poprawiłem tą wartość przed wyrzucaniem wody , sadzy i dymu, silnik pracował tak samo jak z 00182 . Dopiero później zaczęły się takie objawy.
  5. To rozumiem że przepływomierz do wymiany? Sonda lambda jest ok? Spróbuję pożyczyć przepływke od kogoś na podmianę. Jak sprawdzę to opisze jaki jest efekt. Jak na razie dziękuję za pomoc. Pozdrawiam ---------- Post dopisany 27-09-2013 at 15:41 ---------- Poprzedni post napisany 24-09-2013 at 09:50 ---------- Pożyczyłem przepływomierz na podmiankę. Efekt jest taki, że po wymianie na początku trochę dymiło, przejechałem się kawałek i było ok żadnego dymku, sadzy i wody. Później wkręciłem stary przepływomierz i po chwili na biegu jałowym auto zaczęło ponownie delikatnie kopcić . Myślę, że to jest chyba to. Jestem w trakcie oczekiwania na przepływomierz. Jak już wymienię go na stałe to ostatecznie napisze czy usterka została usunięta. ---------- Post dopisany 30-09-2013 at 14:10 ---------- Poprzedni post napisany 27-09-2013 at 15:41 ---------- Wymienilem przeplywomierz powietrza i dalej kopci delikatnie i wyrzuca wode. Wiec przyczyna musi byc gdzies indziej.
  6. proszę o sprawdzenie logów ---------- Post dopisany 23-09-2013 at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany 22-09-2013 at 18:46 ---------- proszę o analizę logów VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Ps. Jak sprawdzić czy działa wiatrak od chłodnicy? jeszcze nigdy mi się nie załączył pomimo że temp. miałem na zegarze 95 stopni C. a na vcds 99stopni. Ps. mam klimatyzacje i wiskozę która cały czas się kreci.
  7. Proszę o pomoc. Wyświetla mi się taki błąd 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 18-10 - Upper Limit - Intermittent ( bogata mieszanka). Nie odczuwam braku mocy, z jedynych objawów to zauważyłem że z tłumnika delikatnie kopci, wyrzuca wodę i sadzę. Może to miało jakis wpływ: auto stało dwa dni z rozładowanym akumulatorem, po podłączeniu dobrego zaczęło mi wyrzucać wodę i sadzę z tłumnika. Przed rozładowanym akumulatorem obroty silnika tuż po odpaleniu na biegu jałowym miałem ponad 1000obr/min, teraz mam około 830-900obr/ min. Auto nie bierze oleju i nie zalewa mi świec. Dla sprawdzenia odlaczylem sonde lambda i silnik pracowal dalej bez zadnej roznicy
  8. Witam wszystkich. Od miesiąca jestem posiadaczem Audi A4 Avant 1.6 ARM 2000r. Pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...