cichman
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O cichman
Informacje
-
Imię
Adrian
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia cichman
0
Reputacja
-
Wg podpowiedzi ściągnąłem rurę od turbo z pasa przedniego, i ku mojemu zaskoczeniu wylała się stamtąd spora ilość oleju. Turbo idzie do regeneracji. O wynikach poinformuje jak najszybciej. A więc samochód odebrany, po regeneracji turbiny A4 złapało nowy oddech . Jest dużo bardziej żwawsze, a turbina zaczyna żyć od około 2,5tyś obrotów. Po regeneracji turbo wg zaleceń mechaniora dostała również nowy olej LIqui Moly 5W40 Synthoil High Tech (co wg moich pierwszych spostrzeżeń nieco wyciszyło prace silnika). Także teraz zrobię parę tyś km i poinformuje jak się zmieniła sytuacja z ubytkiem oleju. gdzie robiłeś turbo...?? i jakie koszta...? koszt 900zł, Kraków Maar Turbo
-
Wg podpowiedzi ściągnąłem rurę od turbo z pasa przedniego, i ku mojemu zaskoczeniu wylała się stamtąd spora ilość oleju. Turbo idzie do regeneracji. O wynikach poinformuje jak najszybciej. A więc samochód odebrany, po regeneracji turbiny A4 złapało nowy oddech . Jest dużo bardziej żwawsze, a turbina zaczyna żyć od około 2,5tyś obrotów. Po regeneracji turbo wg zaleceń mechaniora dostała również nowy olej LIqui Moly 5W40 Synthoil High Tech (co wg moich pierwszych spostrzeżeń nieco wyciszyło prace silnika). Także teraz zrobię parę tyś km i poinformuje jak się zmieniła sytuacja z ubytkiem oleju.
-
Witam, posiadam następujący kłopot (który już wielokrotnie był poruszany na tym forum). Audi obecnie mam zalane 5W40 Castrol Magnatec, problem w tym, że ubywa około 1litr/3000km. Turbina sucha, wąż od Intercoolera również, auto nie kopci przy odpalaniu na zimnym/ciepłym silniku, gdy pozostawię go przez 2-3 min na biegu jałowym i gwałtownie dodam gazu również nie pokaże niebieskiego dymku, silnik suchy bez wycieków:). Wcześniej po zakupie samochodu jeździłem na oleju 5W40 Valvoline MaxLife 5w40 i problem był identyczny. Dodatkowo auto jest bardzo "mułowate" dopóki nie włączy się turbina (włącza się dopiero przy 3 tyś obrotów i wtedy również jest bez potężnych szaleństw). Wiem że mój temat to odgrzewany kotlet aczkolwiek nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.
-
Witam klubowiczów pochodzę z okolic Krakowa, posiadam 2 szt A4 B5 i B6 pozdrawiam Adrian
-
Witam wszystkich:)