Skocz do zawartości

cichman

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cichman

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cichman

0

Reputacja

  1. cichman

    Ubytek oleju w 1.8T BFB

    Wg podpowiedzi ściągnąłem rurę od turbo z pasa przedniego, i ku mojemu zaskoczeniu wylała się stamtąd spora ilość oleju. Turbo idzie do regeneracji. O wynikach poinformuje jak najszybciej. A więc samochód odebrany, po regeneracji turbiny A4 złapało nowy oddech . Jest dużo bardziej żwawsze, a turbina zaczyna żyć od około 2,5tyś obrotów. Po regeneracji turbo wg zaleceń mechaniora dostała również nowy olej LIqui Moly 5W40 Synthoil High Tech (co wg moich pierwszych spostrzeżeń nieco wyciszyło prace silnika). Także teraz zrobię parę tyś km i poinformuje jak się zmieniła sytuacja z ubytkiem oleju. gdzie robiłeś turbo...?? i jakie koszta...? koszt 900zł, Kraków Maar Turbo
  2. cichman

    Ubytek oleju w 1.8T BFB

    Wg podpowiedzi ściągnąłem rurę od turbo z pasa przedniego, i ku mojemu zaskoczeniu wylała się stamtąd spora ilość oleju. Turbo idzie do regeneracji. O wynikach poinformuje jak najszybciej. A więc samochód odebrany, po regeneracji turbiny A4 złapało nowy oddech . Jest dużo bardziej żwawsze, a turbina zaczyna żyć od około 2,5tyś obrotów. Po regeneracji turbo wg zaleceń mechaniora dostała również nowy olej LIqui Moly 5W40 Synthoil High Tech (co wg moich pierwszych spostrzeżeń nieco wyciszyło prace silnika). Także teraz zrobię parę tyś km i poinformuje jak się zmieniła sytuacja z ubytkiem oleju.
  3. cichman

    Ubytek oleju w 1.8T BFB

    Witam, posiadam następujący kłopot (który już wielokrotnie był poruszany na tym forum). Audi obecnie mam zalane 5W40 Castrol Magnatec, problem w tym, że ubywa około 1litr/3000km. Turbina sucha, wąż od Intercoolera również, auto nie kopci przy odpalaniu na zimnym/ciepłym silniku, gdy pozostawię go przez 2-3 min na biegu jałowym i gwałtownie dodam gazu również nie pokaże niebieskiego dymku, silnik suchy bez wycieków:). Wcześniej po zakupie samochodu jeździłem na oleju 5W40 Valvoline MaxLife 5w40 i problem był identyczny. Dodatkowo auto jest bardzo "mułowate" dopóki nie włączy się turbina (włącza się dopiero przy 3 tyś obrotów i wtedy również jest bez potężnych szaleństw). Wiem że mój temat to odgrzewany kotlet aczkolwiek nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.
  4. Witam klubowiczów pochodzę z okolic Krakowa, posiadam 2 szt A4 B5 i B6 pozdrawiam Adrian
×
×
  • Dodaj nową pozycję...