Skocz do zawartości

zmora

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O zmora

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie i Panie, mam A4 B7 z 2005 r., sedan, 200 KM, quattro, tiptronic, które od ponad pół roku stoi w warsztacie samochodowym. Przyczyną było uszkodzenie głowicy pod koniec zeszłego roku. Po kilku tygodniach (a może miesiącu, dwóch), udało się zdobyć zregenerowaną głowicę no i mechanik zaczął go składać. I to tak trwa i trwa, rozrząd wymienił, uszczelki itp i ostatnio jak go sprawdzał na trasie, to znowu coś poszło i wrócił do niego na warsztat na lawecie. W międzyczasie zmieniło mi się trochę w życiu i pojawiła się potrzeba na większe auto (kombi). I teraz nie wiem co zrobić. Auto jest w niezłym stanie ogólnie, bezwypadkowe, sprowadzone w 2008 r. z USA i od tego momentu w jednej rodzinie (najpierw brat, potem ja), przebiegu ok 210 tys km. Ale po prostu chyba czas się z nim pożegnać. Tylko jak? Najchętniej bym go oddał za symboliczną kwotę komuś, kto obejrzałby go sobie dokładnie (w końcu można go na podnośnik wziąć w tym warsztacie) a następnie przytulił autko jak będzie naprawione (i potem jakoś rozliczył z mechanikiem) lub sam go doprowadził do porządku. Bo za bezcen to trochę żal go oddawać jakiemuś handlarzowi na części...
  2. Jastrzębie trochę daleko
  3. Tam właśnie miałem zamiar podjechać - tam była robiona skrzynia. Dzięki za info.
  4. Dzięki za info. Pewnie, że samemu tego nie będę robił, podjadę pewnie tam gdzie była robiona skrzynia. Chciałem się tylko upewnić, co tam mogą mieć do roboty przy okazji oleju.
  5. Dzięki za odpowiedź. Tak myślałem i tak robię Co do oleju, to cała skrzynia była wymieniana/naprawiana 2 lata temu, więc niedługo (max. kilka tyg.) będę wymieniał olej w skrzyni. Czy oprócz oleju w skrzyni coś też trzeba jeszcze w niej wymienić?
  6. Od niedawna jestem posiadaczem B7 quattro (US) z automatem - tiptronic. Czytałem różne rzeczy w sieci nt poprawnej obsługi automatu i wyczytałem, m.in. że: park wrzucamy tylko gdy auto stoi neutral wrzucamy tylko gdy auto stoi na postoju na światłach zostawiamy skrzynię na drive O ile dwa pierwsze punkty są raczej oczywiste, to ostatni punkt trochę mnie zastanawia - czy nie lepiej jednak na światłach wrzucać neutral?
  7. Witam, przy próbie odkręcenia tylnej tablicy rejestracyjnej w B7 (2005 r, sedan, wersja US) byłem niestety zmuszony do obcięcia łba śruby która mocuje tablicę rej. do podkładki. Tablica jest "bardziej kwadratowa", wygląda to tak jak na obrazkach: Podkładka to wg carprog2: 8E0827113C Po obcięciu łba śruby, reszta śruby utknęła w podkładce - podejrzewam, że jedyną opcją jest zdjęcie podkładki w celu założenia nowej albo naprawienia jej. Odkręciłem dwie śruby typu torx które mocują podkładkę do klapy bagażnika, ale mimo to podkładka nie chce się "odkleić" od klapy bagażnika - czy to normalne? Wygląda, jakby jeszcze coś trzymało podkładkę od wewnątrz klapy. Może ktoś z forumowiczów walczył z tym kiedyś?
  8. Witam wszystkich, niedawno nabyłem A4 i w związku z tym postanowiłem dołączyć do forum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...