Skocz do zawartości

gerber AJM

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gerber AJM

Informacje

  • Imię
    Gabriel
  • Miasto
    Rybnik

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia gerber AJM

0

Reputacja

  1. Witam. Wszystko się udało. kupiłem silnik z obudową i opornicą. Opis był że to z Lifta ale obudowa była bardziej płaska tam gdzie szczotki silnika. Przesmarowane wyczyszczone i założone. Pracuje jak trzeba. Błąd się stracił. Wskazuje 0,0 Dziękuje koledze bardzo za pomoc i podziwiam za wiedze. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki.
  2. Witam. Tak też zrobiłem. Silnik wyszedł i po podłączeniu 12V idzie jak burza. Wszystko wyczyszczone. Teraz szukam odpowiedniej opornicy nawiewu. Błędów więcej nie pokazuje. To dobrze. Znalazłem za 50zł na allegro cały wentylator. te same numery ale z silnika 2,4 Jest i taki za 100zł cały właśnie z takiej jak ja mam 99 do 01 lift. Teraz musze tylko wybadać czy na pewno są dobre. Jak tylko wszystko zrobie i zamontuje odezwe sie jeszcze. Pozdrawiam.
  3. Znalazłem. 18.1 czyli napięcie dmuchawy świeżego powietrza.ciągle. Czyli jak wnioskuje to ta opornica. I teraz pytanie: czy ma sens pytać wogole i kupować nową czy kupić używke? I czy na tym 1C pokaże od razu inne błędy czy trzeba coś naciskać żeby pokazać inne. Przepraszam za dociekliwosc ale to trochę z powodu braku wiedzy w tych tematach. Pozdrawiam.
  4. Witam. Posiedziałem troche w wozie wczoraj i spisałem wszystko. Temat ukrytego menu znałem już wcześniej, oglądałem filmiki i czytałem na naszym forum troche co i jak. Troche tego tam jest jak chodzi o moje autko. Tak w zasadzie według filmików to podobnie. Jedynie 19C mi sie nie podobało ponieważ odczyt jest dziwny : 0,0 6,8 10,6 i się powtarza. Bez błedów jest tylko kilka kanałów np: 50,8,17,44,48, i jeszcze kilka innych. Co miałbym Ci podać żeby wiedzieć że to ta opornica nawiewu. I czy "0" powinno być faktycznie prawie wszedzie, jak rozumiem na niektórych kanałach są odczyty z czujników podających faktyczną temperature. Pozdrawiam z Rybnika.
  5. Witam. Udało mi się wyciągnąć silnik z obudowy. Wyciągnięte sprężynki,szczotki są dobre. potraktowane odpowiednim płynem w spraju. Komutator też wyczyszczony. Podpięty silnik do napięcia 12 V i idzie jak burza. Cały problem w tym teraz że po zapięciu do wtyczki w aucie objawy dalej te same co w pierwszym poście pisałem. Tak. Przynajmniej już wiem że szczotki są okey. Obawiam się tylko teraz że uszkodzona jest opornica nawiewu. Czyli u mnie to ten element w który wpinam kostkę a wygląda jak radiator. A ma takie numery-74.022.601.3F.01 i chyba firma NAGARES. Pozdrawiam.
  6. Cześć. Mam go tu przed sobą i myśle jak go rozebrać. kurde, w Rybniku dobre-10. Znalazłem taki na allegro. Są fajne fotki. Tamten ma wymontowany ten metalowy element chłodzenia silnika wentylatora,chyba. podsyłam linka. Ten jest tani. No zobaczymy. Pozdrawiam i dziekuje bardzo za pomoc. http://allegro.pl/dmuchawa-wentylator-nawiewu-audi-a4-b5-2-8-v6-96-i6990742747.html
  7. Witam. Wyciągnąłem wentylator. Jest trochę inny niż na zdjęciu z linka. Podpiolem do wtyczki włączyłem i zacząłem ruszać. Faktycznie. Zwalniala i ruszał dalej w różnych pozycjach. Za bardzo nie wiem jak go rozebrać i czy wogole się da. Nie mam pomysłu. Bardzo proszę o dalsze porady. Będę wdzięczny. Nie umiem wrzucić zdjęcia. Za duży rozmiar. Mam tu taki numer 74.022.123.3F i 8D1820021 i dziwną rzecz.jeden z pinów lekko jakby nadpalony u wejścia.
  8. Kurcze. Bardzo bardzo dzięki. Dziś mało czasu , jutro do południa się tym zajmę i odpisze co zdziałałem. Moja mycha się nie psuła, było oki. no ale to już 6 kwietnia skończy 18lat. Ale ducha ciągle ma. Pozdrawiam. Napisze co i jak. Dziękuje.
  9. Witam. Szukam tematu ale każdy inny niż mój. A problem jest taki że po włączeniu zapłonu w panelu sterowania siła dmuchawy sama się dodaje i odejmuje. Co jakiś czas silnik ruszy na małe obroty i zaraz zwalnia do zera i potem już nie chce ruszyć. Czy ktoś może pomóc gdzie i jak szukać usterki. Dodam jeszcze że wysiadło z dnia na dzień. Bardzo proszę o pomoc tym bardziej że nawet nie mam za co jechać na Wag-a a autko bardzo potrzebne. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.
  10. gerber AJM

    Który przegub

    Witam kolegów. Wskocze do rozmowy i spytam tak: czy przegub wew. jest wymienny. mój mechanik mówi że krzyżak na półosi jest niezbijalny i chce kupić w Jasienicy używkę za jeszcze powiedzmy nie wielkie pieniądze a ja nie wiem co robić.nowe są niby za 160zł/szt jakieś włoskie gość mi oferował. Ktoś coś rozsądnego doradzi. Dzięki i pozdrawiam.
  11. witam.ja miałem taki przypadek z moim wentylatorem.nie chciał ruszyć.a mam b5 z 2000r ajm.po wizycie u elektryka to był 2010r. dowiedziałem sie że to szczotki silniczka który jest niby nie rozbieralny.kazał mi go wymontować u siebie,on sam pojechał po szczotki.wymienił,zamontowałem i chodzi do dziś.pozdrawiam.
  12. Witam.Mam [A4 B5]27.05.2000r sil.1,9 tdi, AJM 115 km.Avant.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...