
plotik
Pasjonat-
Postów
40 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O plotik

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
[ALL B6] Automatyczne zapalanie świateł bez VAG-a
plotik odpowiedział(a) na plotik temat w Audi A4 B6
Skoro jest tak jak mówisz to można uściślić , że opis dotyczy tylko samochodów z wersją high MCE. -
[ALL B6] Automatyczne zapalanie świateł bez VAG-a
plotik odpowiedział(a) na plotik temat w Audi A4 B6
Ale, jeśli dobrze rozumiem to programowanie Vag-iem zapalania świateł nie jest zależne od tego czy MCE jest high czy low.W obu wersjach działa? Łatwo sprawdzić czy w wersji low zadziała zapalanie świateł , wystarczy wypiąć kość z przełącznika i przekręcić kluczyk na zapłon. Jeśli zadziała ,to wspólnymi siłami znajdziemy kolor kabelka dla wersji low MCE -
[ALL B6] Automatyczne zapalanie świateł bez VAG-a
plotik odpowiedział(a) na plotik temat w Audi A4 B6
Działa przy żarówkach halogenowych. Xenonów nie mam jak sprawdzić. -
Witam! Wszyscy którzy nie mają dostępu do VAG-a i nie mogą sobie zaprogramować automatycznego włączania świateł po przekręceniu na zapłon , polecam następujący sposób: -wyjmujemy włącznik świateł ( w pozycji "0" wciskamy go , przekręcamy w prawo i ciągniemy do siebie) -przecinamy kabelek fioletowy pin 3 -izolujemy końce kabli i cieszymy się automatycznym włączaniem świateł -przełącznik zostawiamy w pozycji "0" Zalety: -nie potrzebujemy VAG-a -czas wykonania ok 1 min -światła zapalają się po ok 3 sek od przekręceniu na zapłon więc nie obciążają akumulatora w momencie rozruchu. Wady: -nie ma sygnalizacji dźwiękowej po wyjęciu kluczyków ze stacyjki , gdy manualnie włączymy sobie światła pozycyjne lub mijania. v
-
U mnie 230000. Zawieszenie oryginalne , po wymianie dwumasa , turbo po regeneracji (zapieczone kierownice).Nie dolewam oleju od wymiany do wymiany. We wnętrzu nie ma śladów zużycia . Ostatnio jak znajomy oglądał to stwierdził że musiałem zmienić kierownicę, bo to niemożliwe aby przy takim przebiegu nie miała żadnych śladów wytarcia :>
-
Znajomy kupił samochód z obciętym złączem diagnostycznym. Zakupił już kostkę z pinami i potrzebuję opisu gdzie, który kabelek podłączyć.
-
U mnie był ten sam efekt po zainstalowaniu hidów. Pomogło odsunięcie przetwornicy od ABSu i wiązki kabli do niego biegnących. Czasami się pojawiają te kontrolki , ale tylko wtedy gdy odpalam samochód z wciśniętym pedałem hamulca
-
antena na dachu jest od nawigacji gps
-
Świece bym wykluczył , mam 3 przepalone i auto odpala od strzała , nic nie telepie. U mnie telepanie występowało na zimnym silniku przed wymianą sprzęgła i dwumasu. Spróbuj jeszcze wyłączyć klimę przed odpaleniem , ciekawe czy też zatelepie.
-
Miałem to samo .Walczyłem z cholerstwem długi czas.Próbowałem wielu sztuczek- owijania środka izolacją, upychania gąbki , zgrzewania plastikowego stelaża w środku lutownicą ,a to ciągle terkotało na wolnych obrotach. Znalazłem sposób -wyciągnij zagłówek -dwa metalowe pręty rozegnij na zewnątrz tak aby nie były już równolegle do siebie, oczywiście z wyczuciem -Włóż zagłówek z powrotem na miejsce nakierowując bolce na otwory , ponieważ po rozgięciu nie będą idealnie pasować w dziury w fotelu i po problemie , powstałe naprężenia niweluje wszystkie luzy w zagłówku i wkurzający dźwięk znika . Mam już dwa lata spokoju
-
Dziś odebrałem turbo po kolejnym czyszczeniu , tym razem gruntownie : wymiana pierścienia z łopatkami od zmiennej geometrii wymiana obudowy strony gorącej turbiny (stara miała małe pęknięcie w środku) wymiana uszczelnień Koszt całkowity 1100 i zalecenie od serwisu aby bezwględnie wymienić lub usunąć katalizator , ponieważ po 200kkm traci on swoje właściwości i potrafi się zapchać powodując większe obciążenie turbiny i zwiększone osadzanie się sadzy na kierowniczkach .Stąd też były coraz krótsze przebiegi pomiędzy kolejnymi czyszczeniami. W poniedziałek wywalam katalizator i zobaczę na jak długo starczy ta naprawa. Dzięki wszystkim za sugestie
-
logi po czyszczeniu Pierwsze czyszczenie robiłem na Mineralnej u Rogala , następne już u znajomego w warsztacie bo się przeprowadziłem w inne rejony Warszawy i za daleko na Okęcie. katalizator nie ruszany[br]Dopisany: 10 Marzec 2010, 11:57_________________________________________________ Mam do pracy ok 23 km w jedną stronę i jadę je w szczycie ok 50min , więc prędkość średnia jest beznadziejna. Jednak każdy dłuższy odcinek prostej wykorzystuję do przegonienia furki
-
Korekcje na pomkach minimalne , nie dolewam oleju od wymiany do wymiany . Ma nalatane 220kkm i nie puszcza czarnych bąków przy przśpieszaniu
-
Problem z zapiekającymi się kierownicami w turbawce wraca do mnie jak bumerang. Po pierwszym czyszczeniu pomogło na ok 9 miesięcy, następne na ok 6 miesięcy,a teraz po 2 miesiącach znowu kicha. . Paliwo leję verwę lub vpowera i jeżdżę dynamicznie , bez zamulania. Gdzie tkwi problem, że zapiekają się coraz częściej. Myślałem o wymianie jej na zregenerowaną , ale to jak kupowanie kota w worku. Co robić ? Kupić nową (ok 2500pln) bawić się w regenerację (ok 1000pln) czyszcić jeszcze raz , ale zwracając szczególną uwagę przy czyszczeniu na ......... , no własnie na co? Co jest powodem ,że ciągle się zapiekają
-
Ponieważ dostaje pytania na priva dotyczące całej operacji , postanowiłem zrobić mały filmik jak uporać się z tym siłownikiem