Skocz do zawartości

plotik

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O plotik

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia plotik

2

Reputacja

  1. Skoro jest tak jak mówisz to można uściślić , że opis dotyczy tylko samochodów z wersją high MCE.
  2. Ale, jeśli dobrze rozumiem to programowanie Vag-iem zapalania świateł nie jest zależne od tego czy MCE jest high czy low.W obu wersjach działa? Łatwo sprawdzić czy w wersji low zadziała zapalanie świateł , wystarczy wypiąć kość z przełącznika i przekręcić kluczyk na zapłon. Jeśli zadziała ,to wspólnymi siłami znajdziemy kolor kabelka dla wersji low MCE
  3. Działa przy żarówkach halogenowych. Xenonów nie mam jak sprawdzić.
  4. Witam! Wszyscy którzy nie mają dostępu do VAG-a i nie mogą sobie zaprogramować automatycznego włączania świateł po przekręceniu na zapłon , polecam następujący sposób: -wyjmujemy włącznik świateł ( w pozycji "0" wciskamy go , przekręcamy w prawo i ciągniemy do siebie) -przecinamy kabelek fioletowy pin 3 -izolujemy końce kabli i cieszymy się automatycznym włączaniem świateł -przełącznik zostawiamy w pozycji "0" Zalety: -nie potrzebujemy VAG-a -czas wykonania ok 1 min -światła zapalają się po ok 3 sek od przekręceniu na zapłon więc nie obciążają akumulatora w momencie rozruchu. Wady: -nie ma sygnalizacji dźwiękowej po wyjęciu kluczyków ze stacyjki , gdy manualnie włączymy sobie światła pozycyjne lub mijania. v
  5. U mnie 230000. Zawieszenie oryginalne , po wymianie dwumasa , turbo po regeneracji (zapieczone kierownice).Nie dolewam oleju od wymiany do wymiany. We wnętrzu nie ma śladów zużycia . Ostatnio jak znajomy oglądał to stwierdził że musiałem zmienić kierownicę, bo to niemożliwe aby przy takim przebiegu nie miała żadnych śladów wytarcia :>
  6. Znajomy kupił samochód z obciętym złączem diagnostycznym. Zakupił już kostkę z pinami i potrzebuję opisu gdzie, który kabelek podłączyć.
  7. U mnie był ten sam efekt po zainstalowaniu hidów. Pomogło odsunięcie przetwornicy od ABSu i wiązki kabli do niego biegnących. Czasami się pojawiają te kontrolki , ale tylko wtedy gdy odpalam samochód z wciśniętym pedałem hamulca
  8. antena na dachu jest od nawigacji gps
  9. Świece bym wykluczył , mam 3 przepalone i auto odpala od strzała , nic nie telepie. U mnie telepanie występowało na zimnym silniku przed wymianą sprzęgła i dwumasu. Spróbuj jeszcze wyłączyć klimę przed odpaleniem , ciekawe czy też zatelepie.
  10. Miałem to samo .Walczyłem z cholerstwem długi czas.Próbowałem wielu sztuczek- owijania środka izolacją, upychania gąbki , zgrzewania plastikowego stelaża w środku lutownicą ,a to ciągle terkotało na wolnych obrotach. Znalazłem sposób -wyciągnij zagłówek -dwa metalowe pręty rozegnij na zewnątrz tak aby nie były już równolegle do siebie, oczywiście z wyczuciem -Włóż zagłówek z powrotem na miejsce nakierowując bolce na otwory , ponieważ po rozgięciu nie będą idealnie pasować w dziury w fotelu i po problemie , powstałe naprężenia niweluje wszystkie luzy w zagłówku i wkurzający dźwięk znika . Mam już dwa lata spokoju
  11. Dziś odebrałem turbo po kolejnym czyszczeniu , tym razem gruntownie : wymiana pierścienia z łopatkami od zmiennej geometrii wymiana obudowy strony gorącej turbiny (stara miała małe pęknięcie w środku) wymiana uszczelnień Koszt całkowity 1100 i zalecenie od serwisu aby bezwględnie wymienić lub usunąć katalizator , ponieważ po 200kkm traci on swoje właściwości i potrafi się zapchać powodując większe obciążenie turbiny i zwiększone osadzanie się sadzy na kierowniczkach .Stąd też były coraz krótsze przebiegi pomiędzy kolejnymi czyszczeniami. W poniedziałek wywalam katalizator i zobaczę na jak długo starczy ta naprawa. Dzięki wszystkim za sugestie
  12. logi po czyszczeniu Pierwsze czyszczenie robiłem na Mineralnej u Rogala , następne już u znajomego w warsztacie bo się przeprowadziłem w inne rejony Warszawy i za daleko na Okęcie. katalizator nie ruszany[br]Dopisany: 10 Marzec 2010, 11:57_________________________________________________ Mam do pracy ok 23 km w jedną stronę i jadę je w szczycie ok 50min , więc prędkość średnia jest beznadziejna. Jednak każdy dłuższy odcinek prostej wykorzystuję do przegonienia furki
  13. Korekcje na pomkach minimalne , nie dolewam oleju od wymiany do wymiany . Ma nalatane 220kkm i nie puszcza czarnych bąków przy przśpieszaniu
  14. Problem z zapiekającymi się kierownicami w turbawce wraca do mnie jak bumerang. Po pierwszym czyszczeniu pomogło na ok 9 miesięcy, następne na ok 6 miesięcy,a teraz po 2 miesiącach znowu kicha. . Paliwo leję verwę lub vpowera i jeżdżę dynamicznie , bez zamulania. Gdzie tkwi problem, że zapiekają się coraz częściej. Myślałem o wymianie jej na zregenerowaną , ale to jak kupowanie kota w worku. Co robić ? Kupić nową (ok 2500pln) bawić się w regenerację (ok 1000pln) czyszcić jeszcze raz , ale zwracając szczególną uwagę przy czyszczeniu na ......... , no własnie na co? Co jest powodem ,że ciągle się zapiekają
  15. Ponieważ dostaje pytania na priva dotyczące całej operacji , postanowiłem zrobić mały filmik jak uporać się z tym siłownikiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...