Skocz do zawartości

Gusto

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gusto

Osiągnięcia Gusto

0

Reputacja

  1. ymieniony czujnik temperatury ... niestety nic to nie dalo w sprawie wentylatora i przegrzewania na wskazaniach. Elekrtyk postawil diagnoze: "sa 3 możliwości: 1. Wirnik w pompie wody 2. Uszczelka pod glowica 3. Zapchany/zle odpowietrzony uklad chlodzenia." Jak myślicie? Jak działać by nie zrobić głupoty? Jak wykluczyć, któryś z tych propozycji ... tak żeby miec pewność ... Dodam ze na jalowym biegu auto chodziło 20 minut i temperatura ani drgnela - rowno 90 stopni. Ruszylem i ujechalem raptem 50 metrow i temperatura zaczela rosnąć ... A moze czujnik od wentylatora?? Tylko jego nie znalazłem .... ---------- Post dopisany 29-05-2014 at 15:19 ---------- Poprzedni post napisany 26-05-2014 at 12:25 ---------- Temat prawie do zamknięcia. Rozwiązanie problemu: pompa wody się "ukreciła" A przy okazji: czy ktoś moze mi powiedzieć jak mam rozumieć zdanie mechanika: "przyporzadkowane czesci rozrzadu do podanych przez pana danych samochodu, nie pasuja. Ma Pan czesci rozrzadu z wersji usa". Powiedzcie mi prosze, jak to mozliwe? Auto jest wyprodukowane w niemczech, historia +/-udokumentowana, silnik na 100% ten co wyszedl z fabryki z autem .... zaciekawilo mnie to ... czy mozliwe ze poprzedni właściciel wymienil czesci rozrzadu na usa celowo (mechanik mówił konkretnie o napinaczu)? Czy moze takie cos sie powszechnie praktykuje? To takie ostatnie pytanie przed zamknieciem tematu
  2. Hehe, Tak zrobie, dziekuje za udzial w dyskusji. Pozdrawiam ---------- Post dopisany 25-05-2014 at 15:13 ---------- Poprzedni post napisany 24-05-2014 at 22:02 ---------- Panowie, Termostat wymieniony. Niestety poprawa żadna ... sprawdziłem nowy w garnku i na pewno jest ok. Natomiast rzuciłem okiem na to co wczoraj sugerowaliscie, czyli: 1. Wskaznik Temperatury wskazywal 110st. a ja swobodnie zamoczylem palec w zbiorniku z płynem chlodniczym - byl cieply, ale na pewno nie wrzal. 2. W mojej a4 sa dwa wentylatory przy chlodnicy. Jeden chodzi chyba caly czas, a drugi nic. Ten drugi (od strony pasazera) wlaczyl sie jak wlaczylem klime i gdy wylaczylem, wentylator rozniez stanal. A temp cieczy na wskazniku 110 st. Czy macie jakies nowe pomysly? Przytkany przewód? I gdzies mial moze to 110 st ale nie ma wody w obiegu tylko stoi? .... ja juz nie wiem ... chyba bede probowal zlokalizowac czujnik temperatury
  3. Wlasnie wymontowalem i sprawdzam termostat. A zastanawiam sie nad propozycja zepsutego czujnika. Czy wentylator by sie wlaczal gdyby szwankowal tylko czujnik temp.? Termostat nie dziala. Zalany wrzatkiem nie zareagowal.
  4. Dziekuje za odpowiedzi. Bede sprawdzal w zaproponowanej kolejności. Pozdrawiam
  5. Wentylator normalnie - tak jak powinno byc. Dolewalem pierwszy raz od pol roku bo bylo troszke ponizej minimum. ---------- Post dopisany at 19:19 ---------- Poprzedni post napisany at 19:17 ---------- A czy mogla sie skonczyc pompa wody? Albo to poczatek jej zgonu ...?
  6. Witajcie, Sytuacja jest dla mnie powazna, utknąłem paredziesiat kilometrow od domu ... Moje a4 b5 (AEB) 1.8t benzyna z gazem zawsze trzymalo 90 st. Plynu chlodzacego w kazdych warunkach. Dzis podczas normalnej jazdy i temperaturze na zewnatrz (według komputera) 25 stopni, wskazówka temperatury plynu chlodniczego wskazala 110 st. Szybko sie zatrzymałem i temperatura zaczela od razu opadac, az do 90 st. Ruszylem i po chwili, okolo 500 metrow, temperatura zaczela wzrastać, gdy osiagnela 100 st. Znow stanalem i temperatura spadla. I tak w kółko, az doczolgalem sie do punktu B swojej wędrówki ... Na pierwszym i ostatnim postoju sprawdziłem poziom plynu chlodniczego - jest troszke ponad max. Ale to moja wina bo nalalem troszke za duzo dwa dni temu. Poziom oleju ok. Predkosc poruszania sie nie ma wplywu na wzrost temperatury. Nie wiem czy moge sie tak doczolgac do domu? Z postojami? Co to moze byc? Ktos rzucił, ze zapchana odma ... (?) Ktos mial podobna sytuacje? A moze poradzicie co zrobic? Bede szczesliwy z kazdej sensownej rady, nawet w stylu: "nie odpalaj samochodu bo zarzniesz silnik, trzeba zrobic to i to..." Na chwile obecna zamierzam odciagnac nadmiar plynu chlodniczego... Przepraszam za brak polskich ogonkow, ale pisze na szybko z telefonu. Pozdrawiam.
  7. Gusto

    "Cykanie" z komory silnika

    Witajcie, Po otwarciu maski na zapalonym silniku usłyszałem dziwne "cykanie", które nie zmienialo swojej częstotliwości w zależności od obrotów. Dźwięk wydawał element oznaczony na zdjęciu (na 99%) - powiedzcie proszę co to jest i czy "cykanie" oznacza potrzebę wymiany? Odpowiedz znaleziona: zawór elektromagnetyczny zbiornika z węglem aktywnym. Temat do zamknięcia
  8. Szybkie przywitanie: "Witam wszystkich bez wyjątku!" i lecę do odpowiedniego działu szukać pomocy, by ratować swój rydwan
×
×
  • Dodaj nową pozycję...