
igor0111
Pasjonat-
Postów
64 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O igor0111

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam proszę o analizę logów Golf IV 1.9 TDI o kodzie silnika AXR. Głównym problemem jest poszarpywanie silnikiem na biegu jałowym i prośba o ogólną ocenę pracy silnika. Dodam jeszcze, że samochód jest zavirusowany przez ecusoft. Z góry dziękuję za udzielone informacje i dobre rady DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_186518.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_186517.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_186519.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_186520.html Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_186522.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186521.html BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_186534.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_186533.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186532.html STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_186536.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_186537.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_186538.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_186539.html Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_186540.html Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_186543.html Grupa 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_186541.html Grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_186542.html
-
Przepraszam, już poprawiłem
-
Witam. Poproszę o analizę logów- Passat 1.9 TDI, 101 koni, 2001r silnik AVB. Często podczas przyśpieszania wskakuje w tryb awaryjny- aż dziwię się, że udało mi się logi w tym stopniu wykonać. Turbina została przez mechanika wyczyszczona i stwierdził, że jeśli nadal będzie się to powtarzało to będzie ją trzeba wymienić. (czyżby?). Czy może mieć to związek z dużym spalaniem?? Dzięki za wszystkie odpowiedzi Po wskoczeniu w tryb awaryjny wywala ten błąd: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Gdzie mam szukać przyczyn błędu? Logi dynamiczne: Log (4 - 000) Log (6 - 001) Log (1 - 003) Log (3 - 004) Log (2 - 008) Log (5 - 010) Log (0 - 011) BS: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Normalne: Log (6 - 000) Log (2 - 001) Log (0 - 003) Log (3 - 004) Log (5 - 007) Log (1 - 013)
-
Zdrowych,wesołych i spokojnych Świąt:)
-
Hehe, dojazd do pracy, ale prawie pełny zwrot kosztów, więc nie jest jeszcze tak strasznie:) teraz wszyscy już wiedzą dlaczego poddałem mojego passata chipowaniu. (Audi również było po modzie) Modyfikacja pozwala (przynajmniej teoretycznie) zmniejszyć zuzycie paliwa, a przy tych kilometrach każde 0.5 l się liczy Pozdrawiam:)
-
Błąd, błąd, błąd! Popełniłem niewybaczalny błąd. Chciałem napisać, że Passat nie dorasta do pięt Audi. Powtarzam - Passat B5 nie dorównuje Audi A4!!!! Gdyby Audi miało tyle miejsca co Passat to nadal brykałbym A4. A co do logowania. Mógłbym nawet logi robić na biegu V, ale nie wiem czy dociągnąłbym na tym biegu do 4200 obrotów :gwizdanie:. Codziennie jeżdżę autostradą 200km (zaznaczam nie sam) i to w godzinach skrajnie nocno-rannych więc bieg IV nie jest dla mnie problemem:)
-
Podsumowując: Do ustawienia dawka w okolice 3.5mg. Czy coś jeszcze?
-
Moja przeszłość wiąże się z Audi A4 i dlatego jestem tutaj zalogowany. Nie ukrywam, że pod wieloma względami Audi A4 nie dorównuje Passatowi, ale silniki mają takie same. A pytam o logi tutaj, bo uważam, że ludzie którzy się tutaj wypowiadają najpierw myślą później piszą A odnośnie logów na biegu III:na tej stronce http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 znalazłem to i wg tego logowałem : "b. próba dynamiczna warunki konieczne: samochód jedzie; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rodzielczej]; III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym], przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%]* i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log. "
-
Przepływka od nowości ma przejechane jakieś 5 kkm i już mierzy źle?? wolę nie wiedzieć co będzie dalej... Czy mam powody sądzić, że jest felerna (czy odchyły są duże?) i próbować reklamacji??
-
Jestem przekonany, że robiłem logi na biegu IV. Kolego banshee mógłbyś troszeczkę sprecyzować stwierdzenie, że log 008 wygląda niepokojąco??
-
Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r. Wydaje mi się, że autko ma słabego "kopa" (pomimo modyfikacji) Jeśli można to poproszę o analizę logów i ewentualne sugestie odnośnie regulacji. Z góry wszystkim dziękuję Logi są po poprawce i mam nadzieję że będą czytelniejsze, bo zrobiłem na IV biegu BS Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (3 - 004) Log (2 - 011) Statyczne Log (1 - 000) Log (0 - 001) Log (2 - 003) Log (6 - 004) Log (3 - 007) Log (5 - 013) Log (4 - 023) Dynamiczne Log (1 - 000) Log (2 - 001) Log (3 - 003) Log (0 - 004) Log (4 - 008) Log (5 - 010) Log (6 - 011)
-
Robota wykonana. W silniku cisza i nic nie kapie.Troche to potrwało ale dałem rade SotoM- Twoja pomoc była nieoceniona. Dzięki Twoim radom nie rozwaliłem sobie rozrządu. Bardzo skróciłem sobie pracę i przy okazji dowiedziałem się kilku ciekawych rzeczy. Bardzo dziękuję Pozdrawiam
-
mam już odkręconą pompę wspomagania z jej podstawą, sprężarkę klimy, napinacz paska z podstawą.została mi juz tylko pompa wody i teraz pojawia się problem. mam nową pompę i jak sprawdzałem po ilości śrub to faktycznie do bloku przykręcona jest na 4 śrubach 3 są dostepne z możliwością odkręcenia, ale czwarta jest dosłownie pod jednym z kół pasowych rozrządu. widać to dopiero po odchyleniu tego plastiku o którym pisałem w pierwszym poście to jest silnik z oznaczeniem ALE więc może tutaj różni się od innych.... zrobię jeszcze foto i wrzuce dzieki
-
właśnie jestem w trakcie wymiany pompy wody w silniku 1.9 TDI "ALE" (VW GOLF 3) i nigdzie nie potrafię znaleźć nic na temat tego silnika. zatrzymałem sie na etapie odkręcania pompy. wiem już że muszę odkręcić jedno z kół pasowych rozrządu, tylko czy w tym wypadku muszę odkręcać koło pasowe wielorowkowe na wale?? dostęp do rozkręcenia rozrządu blokuje mi ten plastyk pod kołem z wału widoczny na fotkach. jeśli będę musiał odkręcać koło z wału to jak je zdjąć?? ściągacz czy jest knif na to?? prawy czy lewy gwint?? dokręcić kluczem dynamometrycznym czy na max?? z góry dziękuję i przepraszam że to nie o Audi ale próbuje wszędzie, a wiem że tu są najwięksi fachowcy
-
[B5 AEB] Granatowa perla avant By Boniu Najnowsze Foty STR.1
igor0111 odpowiedział(a) na boniu temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Hej boniu, na te fele to napatrzyć sie nie potrafie Auteczko jest super.Wstaw może jeszcze foteczki jak auto wygląda w nocy na tych światłach. Pozdrawiam