Skocz do zawartości

igor0111

Pasjonat
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O igor0111

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia igor0111

0

Reputacja

  1. Witam proszę o analizę logów Golf IV 1.9 TDI o kodzie silnika AXR. Głównym problemem jest poszarpywanie silnikiem na biegu jałowym i prośba o ogólną ocenę pracy silnika. Dodam jeszcze, że samochód jest zavirusowany przez ecusoft. Z góry dziękuję za udzielone informacje i dobre rady DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_186518.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_186517.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_186519.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_186520.html Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_186522.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186521.html BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_186534.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_186533.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186532.html STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_186536.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_186537.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_186538.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_186539.html Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_186540.html Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_186543.html Grupa 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_186541.html Grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_186542.html
  2. Witam. Poproszę o analizę logów- Passat 1.9 TDI, 101 koni, 2001r silnik AVB. Często podczas przyśpieszania wskakuje w tryb awaryjny- aż dziwię się, że udało mi się logi w tym stopniu wykonać. Turbina została przez mechanika wyczyszczona i stwierdził, że jeśli nadal będzie się to powtarzało to będzie ją trzeba wymienić. (czyżby?). Czy może mieć to związek z dużym spalaniem?? Dzięki za wszystkie odpowiedzi Po wskoczeniu w tryb awaryjny wywala ten błąd: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Gdzie mam szukać przyczyn błędu? Logi dynamiczne: Log (4 - 000) Log (6 - 001) Log (1 - 003) Log (3 - 004) Log (2 - 008) Log (5 - 010) Log (0 - 011) BS: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Normalne: Log (6 - 000) Log (2 - 001) Log (0 - 003) Log (3 - 004) Log (5 - 007) Log (1 - 013)
  3. Hehe, dojazd do pracy, ale prawie pełny zwrot kosztów, więc nie jest jeszcze tak strasznie:) teraz wszyscy już wiedzą dlaczego poddałem mojego passata chipowaniu. (Audi również było po modzie) Modyfikacja pozwala (przynajmniej teoretycznie) zmniejszyć zuzycie paliwa, a przy tych kilometrach każde 0.5 l się liczy Pozdrawiam:)
  4. Błąd, błąd, błąd! Popełniłem niewybaczalny błąd. Chciałem napisać, że Passat nie dorasta do pięt Audi. Powtarzam - Passat B5 nie dorównuje Audi A4!!!! Gdyby Audi miało tyle miejsca co Passat to nadal brykałbym A4. A co do logowania. Mógłbym nawet logi robić na biegu V, ale nie wiem czy dociągnąłbym na tym biegu do 4200 obrotów :gwizdanie:. Codziennie jeżdżę autostradą 200km (zaznaczam nie sam) i to w godzinach skrajnie nocno-rannych więc bieg IV nie jest dla mnie problemem:)
  5. Podsumowując: Do ustawienia dawka w okolice 3.5mg. Czy coś jeszcze?
  6. Moja przeszłość wiąże się z Audi A4 i dlatego jestem tutaj zalogowany. Nie ukrywam, że pod wieloma względami Audi A4 nie dorównuje Passatowi, ale silniki mają takie same. A pytam o logi tutaj, bo uważam, że ludzie którzy się tutaj wypowiadają najpierw myślą później piszą A odnośnie logów na biegu III:na tej stronce http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 znalazłem to i wg tego logowałem : "b. próba dynamiczna warunki konieczne: samochód jedzie; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rodzielczej]; III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym], przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%]* i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log. "
  7. Przepływka od nowości ma przejechane jakieś 5 kkm i już mierzy źle?? wolę nie wiedzieć co będzie dalej... Czy mam powody sądzić, że jest felerna (czy odchyły są duże?) i próbować reklamacji??
  8. Jestem przekonany, że robiłem logi na biegu IV. Kolego banshee mógłbyś troszeczkę sprecyzować stwierdzenie, że log 008 wygląda niepokojąco??
  9. Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r. Wydaje mi się, że autko ma słabego "kopa" (pomimo modyfikacji) Jeśli można to poproszę o analizę logów i ewentualne sugestie odnośnie regulacji. Z góry wszystkim dziękuję Logi są po poprawce i mam nadzieję że będą czytelniejsze, bo zrobiłem na IV biegu BS Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (3 - 004) Log (2 - 011) Statyczne Log (1 - 000) Log (0 - 001) Log (2 - 003) Log (6 - 004) Log (3 - 007) Log (5 - 013) Log (4 - 023) Dynamiczne Log (1 - 000) Log (2 - 001) Log (3 - 003) Log (0 - 004) Log (4 - 008) Log (5 - 010) Log (6 - 011)
  10. Robota wykonana. W silniku cisza i nic nie kapie.Troche to potrwało ale dałem rade SotoM- Twoja pomoc była nieoceniona. Dzięki Twoim radom nie rozwaliłem sobie rozrządu. Bardzo skróciłem sobie pracę i przy okazji dowiedziałem się kilku ciekawych rzeczy. Bardzo dziękuję Pozdrawiam
  11. mam już odkręconą pompę wspomagania z jej podstawą, sprężarkę klimy, napinacz paska z podstawą.została mi juz tylko pompa wody i teraz pojawia się problem. mam nową pompę i jak sprawdzałem po ilości śrub to faktycznie do bloku przykręcona jest na 4 śrubach 3 są dostepne z możliwością odkręcenia, ale czwarta jest dosłownie pod jednym z kół pasowych rozrządu. widać to dopiero po odchyleniu tego plastiku o którym pisałem w pierwszym poście to jest silnik z oznaczeniem ALE więc może tutaj różni się od innych.... zrobię jeszcze foto i wrzuce dzieki
  12. właśnie jestem w trakcie wymiany pompy wody w silniku 1.9 TDI "ALE" (VW GOLF 3) i nigdzie nie potrafię znaleźć nic na temat tego silnika. zatrzymałem sie na etapie odkręcania pompy. wiem już że muszę odkręcić jedno z kół pasowych rozrządu, tylko czy w tym wypadku muszę odkręcać koło pasowe wielorowkowe na wale?? dostęp do rozkręcenia rozrządu blokuje mi ten plastyk pod kołem z wału widoczny na fotkach. jeśli będę musiał odkręcać koło z wału to jak je zdjąć?? ściągacz czy jest knif na to?? prawy czy lewy gwint?? dokręcić kluczem dynamometrycznym czy na max?? z góry dziękuję i przepraszam że to nie o Audi ale próbuje wszędzie, a wiem że tu są najwięksi fachowcy
  13. Hej boniu, na te fele to napatrzyć sie nie potrafie Auteczko jest super.Wstaw może jeszcze foteczki jak auto wygląda w nocy na tych światłach. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...