Skocz do zawartości

marko472

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marko472

Osiągnięcia marko472

0

Reputacja

  1. U mnie miedzy zielonym min, max dokładnie 0.5 l. Miedzy czerwonymi pewnie będzie koło 0.7-0.8 l
  2. Na forum Audi A6 znalazłem propozycje: "Tak zastosuj odme z silnika 1.8 125km, waz odpowietrzenia z pokrywy zaworowej również oraz dodatkowo zmień kierownice powietrza z wejściem od spodu i problem zniknie:)" Ktoś próbował ?
  3. To może mała zagadka. Kupiłem auto serwisowane w ASO od pierwszego właściciela wymiana oleju regularnie co 15 tyś. Olej był castrol 5w30. Spalanie oleju 0.2l/1200km (Wtedy myślałem że to dużo). Nie miałem oleju na dolewkę. Auto poszło na warsztat. Dostało nowe filtry, rozrząd i LPG oraz olej Mobil Super 3000 X1 5W-40. Można by się spodziewać że powinno nić nie brać. Tym czasem spalanie oleju ok. 2l/3000 km. Można powiedzieć, że naprawili mojego ALT teraz mam tak jak większość. Jakieś propozycję jaka może być tego przyczyna? Raczej nagaru na pierścieniach nie złapał. Może on skrywa po maską jakąś tajemnicę. Może tam jest jakiś odpowietrznik? Pęknięty wężyk? Bo ciepły nie pokazuje niebieskiego dymu. Biała para na zimnym rano jest szczególnie jak jest zimno. Dodam, że zgaszę silnik pójdę do bagażnika po ściereczkę otworzę maskę sprawdzę poziom i jest max 2 mm mniej niż gdy sprawdzam na zimnym następnego dnia rano. Kontrolka na FIS-ie zapala się dokładnie na min, jak silnik wystygnie następnego dnia jest 1mm ponad min.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...