
jacol210
Pasjonat-
Postów
43 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O jacol210

Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Kalisz
Auto
-
Model
A3 8P
-
Nadwozie
Hatchback
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, ma ktoś rozwiązanie tego problemu? Mam dokładnie tak samo jak autor tematu. Android Auto działa bez problemu.
-
Witam, Jestem na etapie wymiany gniazda USB w podłokietniku z Charge Only na podwójny port USB dla obsługi Android Auto i Apple Carplay. Mam jednak problem jak połączyć wiązkę? Od strony MMI podpiąłem wtyczki, jednak zostały mi trzy przewody do podłączenia - czerwony- 12 V podobno gdzieś ze skrzynki bezpieczników - masę - podświetlenie portu USB Z tego, co wiem, to podłącza się to gdzieś pod kierownicą/ podstopnicą. Był tu kiedyś fajny poradnik dotyczący wywmiany USB i Android Auto/Apple Carplay, ale już go nie ma w dziale Zrób to sam. Proszę o jakieś wskazówki
-
Witam serdecznie, Potrzebuje nr części- Sonda Lambda A4 B5 1.6 AHL VIN: WAUZZZ8DZWA050697 Z góry dziękuję, Pozdrawiam
-
Witam serdecznie, Mam problem z moim autem, co prawda nie jest to Audi a Passat B7 2.0 tdi Cr 170 CFGB. Wczoraj auto funkcjonowało normalnie, włączyło się wypalanie dpf i niby wszytko ok. Po czym klepły jakby wtryskiwacze i auto totalnie osłabło.... Zaczęła się czkawka.... Auto na P wkręca się do 2.5k rpm. Jednak tak jakby głośniej i twardo pracuje..... W czasie jazdy przy auto przy próbie rozpedzenia przerywa, szarpie.... Klepią wtryskiwacze..... Błędów brak.... Auto odpala bez problemu. Nie wiem czy coś Wam to da ale mam zrzut z pracą wtryskiwaczy. Korekty praktycznie na rozgrzanym do 90 stopni.... Na wolnych obrotach. Nie podoba mi się szczególnie ten 1 wtryskiwacz. Po dodaniu gazu korekty na nim mocno idą w górę do +1.80 lub nawet +2.99 Może być to przyczyną moich problemów z autem? Co robić? Kupno używanych wtryskiwaczy? Nie wiadomo co kupię.... Czy regeneracja moich wtryskiwaczy? Proszę o pomoc. Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
-
Super, zamówiony i otrzymany od Dzika Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
Panowie wyrzuciłem dpf z mojego 2.0 tdi bmn 170ps to jest Audi A3, tam jest na forum A3 trochę bałagan w tematach o oleju dlatego pytam tutaj. Teraz mam Valvoline XL-III 5w/30 z normą 507.00 Teraz po wyrzuceniu dpf chciałbym zalać nowy olej. Co mam wlać? Nadal coś z normą 507.00 czy wystarczy 5w/40 505.01? Jakieś konkretne oleje polecicie? Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
Hmm.... A nie lepiej zamiast wymiany egr podjechać do tunera i wyłączyć programowo obsługę egr w ECU?
-
Panowie, co polecicie do 2.0 TDI BMN z wyciętym DPF?
-
Tak, pamiętam. Czyli będzie dobry? Używa ktoś tego oleju? Czy lepszy będzie jakiś inny od Valvo?
-
Witam! Panowie jak myślicie nada się to do 2.0 tdi pd dpf http://pro-choice.pl/synpower-xtreme-xliii-c3-5w30-4l-p-1344.html Czy lepiej coś z palety Motula?
-
Ja bym musiał lać chyba 5w/30 bo mam dpf. Jak zużycie tego oleju? Napisane z S6
-
Ok. Dzięki. Lepszy od Motula? Poczekam, niech się jeszcze ktoś wypowie w tym temacie. Napisane z S6 Na stronie Valvoline pokazało mi Valvoline Xl-III 5w/30 Napisane z S6
-
Ok. Dzięki za info. Zastanawiałem się jeszcze nad czymś od Valvoline? Jak myślicie będzie lepszy od Motula? Napisane z S6
-
Witam serdecznie! Panowie co będzie lepsze do A3 8p 2.0 TDI 300 000 KM przebiegu. Auto ma DPF. Teraz zalałem Penrite Enviro+ 5w/40 ale dośc dużo mi go ubyło- 1 litr na około 5 000 km. Wcześniej lałem Motul Specyfik 5w/30 i ubywało może z 0.5 litra na 10 000 km. Teraz pytanko do Was: Który Motul będzie lepszy? - Specyfik 5w/30 - X Clean Plus 5w/30? Pozdrawiam
-
Witam!Wczoraj przejechałem moim Audi trasę ponad 600KM wszystko przebiegało OK:) Do czasu kiedy nagle zapaliła mi sie poduszka.Dodam ze wczesniej przez 3 lata kontrolki nie widziałem wogóle tj.nawet gdy przekręcałem stacyjke to kontrolka się nie zapalała nawet na chwilę.....Nie wiem co o tym myśleć? Dziś podpiołem Vaga i wyskoczyły mi takie błędy.... 588 Zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy - N95 zbyt duża oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY W aucie jest instalacja LPG.Autko niby chodzi dobrze,obroty nie faluja widocznie.Wydaje mi się ze jest żwawy. Błędy skasowałem..... Teraz gdy przekręce stacyjke to zapalaja mi sie kontrolki i airbag po 2-3sek gasnie..... Martwi mnie troche błąd sondy....