-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Króliczor

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
WPZ/WE
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
To mi dodalo troche otuchy wiec jutro 8 dzien walki kolejna relacja z placu boju to jednak chyba ecu...elektronik wyjal to badziewie poprawil zimne luty i przez pol godz chodzil Jednak znowu zgasl i lipa
-
paliwo jest caly czas...eletryk sprawdza na biezaco lacznie z wiazka...i ku..a nic...wlasnie chyba zostaje juz tylko skombinowanie kompa i podmiana...tylko ze wtedy zapewne program strace jesli okaze sie walniety chyba ze mozna jakos przegrac go do drugiego kompa??
-
Walka nadal trwa...akurat moj mechanik ma mozliwosc brania czesci z hurtowni i w razie czego jak to nic nie zmienia to oddaje i nie placimy za nie...modul podmieniony, czujniki walu chyba ze 3 rowniez, czujnik halla cewki przewody itd itp wszystko juz chyba wymienil co mogl i nadal nie odpala...powoli koncza sie juz pomysly...
-
modul podmieniony i nadal to samo...jutro do akcji wkracza elektronik i bedzie walczyl z alarmem i sprawdzaniem wiazki...
-
Mechanik sprawdzal i wszystko jest ok. Zreszta ciezko chyba zeby padly 4 na raz Podejrzewa jeszcze jakis "wspomagacz iskry czy zaplonu) jakies badziewie co siedzi na obudowie filtra paliwa...ale nie chcemy na darmo wymieniac i tak ciagle strzelac moze to a moze to...a powoli koncza sie juz pomysly...
-
Witam. Problem następujący... 1,8T AEB z LPG...2-3 tyg temu wracalem sobie kulturalnie z pracy i nagle stojąc w korku auto zgasło( byl jeszcze zimny i chodzil na benzynie)...prawie przez godzine probowalem odpalic az w koncu przy ktorejs probie sie udalo...2 dni spokoju i znowu powtorka z rozrywki, tym razem na trasie po przejechaniu prawie 100km z tym ze jak zgasl to zaraz odpalil...podejrzenie padlo na czujnik polozenia walu(zostal wymieniony), dodatkowo wymieniona sonda(blad ubogiej mieszanki) i swiece. Gdy myslalem ze juz wszystko jest ok to tydzien temu znowu na zimnym auto zgaslo i od tamtej pory stoi unieruchomione...kreci ale nie zapala...mechanik sprawdzil uklad paliwowy(jest wszystko ok) i zaplonowy...okazuje sie ze nia ma iskry...Jesli to cos pomoze to bledy jakie byly na kompie to P1136 i P0118 (usniete ale nadala nie odpala). Czujnik walu podmieniany i nic to nie dalo...Macie moze jakies pomysly?? Dodam ze auto wyposazone jest w fabryczny alarm(wersja USA) i dokladany jednak bez odciecia zaplonu. Jak sie objawia w a4b5 awaria immo?? POMOCY!!!
-
Panowie mamy jakiegos dobrego magika w wawie...bryka mi padla...zgasla podczas jazdy i nie odpala cholerstwo...zdarzylo sie to 3 raz ale teraz juz na amen...poprzednie razy byly zarowno na cieplym jak i na zimnym silniku...wymienilem czujnik polozenia walu bo pasowalo na taka usterke ale dzis rano zrobil kaput...kreci i to wszystko
-
Wybiera sie ktos jutro??
-
Pozdro dla kierownika grafitowego B8 kombii na WL z ktorym mijam sie codziennie ok 6:30 na kolejowej w wawie
-
[B5 AEB] Brązowe 1,8T :)) Gwint + 18' Keskin KT1!
Króliczor odpowiedział(a) na Rooney1990 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Wyprostuj tlumik i bedzie fest -
[B5 AEB++]Dupowóz z szachownicą by Króliczor :D
Króliczor odpowiedział(a) na Króliczor temat w Audi A4/S4/RS4 B5
FMIC to dodatek to wiekszych wtryskow i turbo. Przy strojeniu temp w dolocie byla delikatnie mowiac za wysoka wiec potrzeba wiecej zimnego powietrza -
[B5 AEB++]Dupowóz z szachownicą by Króliczor :D
Króliczor odpowiedział(a) na Króliczor temat w Audi A4/S4/RS4 B5
wiem wiem...bedzie gwint ale najpierw walka z moca Jak uzyskam satysfakcjonujacy mnie wynik to wtedy zaczne wizulanie ogarniac temat -
[B5 AEB++]Dupowóz z szachownicą by Króliczor :D
Króliczor odpowiedział(a) na Króliczor temat w Audi A4/S4/RS4 B5
ok przejrzalem temat mojego poprzednika i wiem juz ile pracy jest wlozone w auto ---------- Post dopisany 29-06-2014 at 11:38 ---------- Poprzedni post napisany 16-10-2013 at 12:52 ---------- Auto na chwilę obecną prezentuje się właśnie tak: Przez ostatni czas Audi dostało nowy kompletny rozrząd, całe uszczelnienie silnika, naprawe klimy, zawór upustowy DV, wtryski od BAM-a i został wgrany "gotowiec" i wyhamowany na 203KM i ok 270NM...teraz czekam na montaz FMIC-a i smigam na strojenie zeby przybylo jeszcze troche mocy -
[B5 AEB] Brązowe 1,8T :)) Gwint + 18' Keskin KT1!
Króliczor odpowiedział(a) na Rooney1990 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Kocur -
podjedz do vario gaz na tuzyckiej do Arka...ma chlopak baniak do tego