
younior
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O younior

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Zgadza sie, koszt (raczej) nie byl duzy. Post z namirem podalem w watku z serwisami - dzieki za sugestie.
-
Serwis znajduje sie pod adresem: Krasickiego 68e 05-500 Nowa Iwiczna Polecam z czystym sumieniem, mialem problem z autkim opisany tutaj. Poprawna diagnoza usterki odbyla sie juz podczas rozmowy i przedstawienia objawow. Koszt naprawy (z tego co sie dowiadywalem) rowniez nie duzy, bardzo szybki czas realizacji zlecenia - samochod odebralem nastepnegnia dnia po lawetowaniu.
-
Podchodzę pod 98 000km
-
Ufff... Problem rozwiazany! Na szczescie to byla tylko cewka zaplonowa... Audi do mnie wrocilo
-
Drodzy, Potrzebuje Waszej pomocy. Dopiero co odebralem moj samochod i nie wiem czy mam mega pecha czy taki model kupilem. Silnik zjezdzajac z gorki zaczal mi "telepac" jakby wpadal w jakies wibracje sa one wyczuwalne w kabinie kierowcy. Dodatkowo swieci sie kontrolka "system kontroli spalin" stoje teraz na poboczu i nie wiem co zrobic. Pomozcie prosze! Jezeli trzeba gdzies jechac to podajcie namiar na jakies sprawdzone i godne polecenia miejsce w Warszawie. Dziekuje Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
-
Tak, dziś odebrałem Pierwsze kilometry już zrobione. Radość z jazdy TOTALNA! Zrobię jakieś zdjęcia w weekend i wrzucę na forum. Co do tego "studzenia" to po jeździe staram się potrzymać chwilę (10-15 sek) auto na trybie "P".
-
Odbieram jutro moją A4 i jest jedna kwestia, która mnie męczy. Jest to mój pierwszy samochód z turbiną.. Ja zawsze słyszałem o tym, że turbinę trzeba studzić - czy to prawda? Jeżeli tak to na czym to "studzenie" polega? Dzięki za odpowiedź. ---------- Post dopisany 30-10-2013 at 15:04 ---------- Poprzedni post napisany 28-10-2013 at 11:15 ---------- Nikt nie pisze, nikt nie dzwoni. Pytanie jest az tak glupie?
-
O! Sąsiedzi prawie Dziękuje serdecznie!
-
wrclaguna jestem z Warszawy i bardzo dziękuje Ogólnie myślę, że będę mógł podjechać gdzieś dalej jeżeli stosunek jakości do ceny będzie lepszy.
-
2.0 tfsi będzie moim pierwszym silnikiem z turbo, dlatego też zastanawiam się nad chiptuningiem. Zastanawia mnie tylko czy istnieje coś takiego jak bezpieczny przyrost mocy? Jeżeli to taki w jakich granicach powinien on się znajdować? Znalazłem na stronie jakiejś firmy (z tego co wyczytałem na forum, to dobra firma) taki projekt: MR-MOTORS - chiptuning / kompleksowe modyfikacje programowe oraz mechaniczne / warsztat samochodowy / Wydaje mi się, że to duży wzrost względem 211KM. Jakie są Wasze opinie w tym temacie?
-
Rozumiem... liczyłem, że będzie jakiś 1000 mniej No ale to tylko moje założenia nie poparte żadną wiedzą. Znacie może jakieś*sprawdzone firmy, które robią takie rzeczy?
-
wrclaguna, dzięki za sugestie. Narazie jestem na etapie rozkminiania czym wogole różnią się te wersje MMI Możesz mi powiedzieć ile Ciebie kosztowała taka przyjemność?
-
W samochodzie, który właśnie kupuję zamontowane jest radio Audi Concert. Szczerze to nawet nie wiem czy to najgorsze możliwe radio czy są jakieś inne. Dopiero się wkręcam w tą markę (to moje pierwsze Audi). Rozumiem, że w razie przeróbki muszę liczyć się z wydatkiem rzędu ok 3500-4000 zł to faktycznie nie mało.
-
Witam, szukałem na forum ale nie udało mi się znaleźć informacji o sprawdzonych firmach, które zajmują się doposażaniem Audi, zmiana zwykłego audio na nawigację z MMI. Czy ktoś klubowiczów ma doświadczenie w tym temacie i wykonywał u siebie taką operację albo może ktoś zajmuje się tym profesjonalnie? Zastanawia mnie na ile jest to inwazyjne z punktu widzenia auta oraz jaki mniej więcej może być koszt.
-
Witam wszystkich klubowiczów! Jestem z Warszawy, właśnie kupuje moje piewsze Audi w życiu ( jaram się jak głupi! ). Konkretnie jest to A4 Avant B8 2010r z silnikiem 2.0TFSI, napęd quattro, skrzynia s-tronic. Samochodzik będzie w moim posiadaniu mniej więcej za 2 tygodnie wtedy będę mógł przedstawić go Wam bliżej.