Skocz do zawartości

pawelr4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawelr4

Osiągnięcia pawelr4

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany. Uszkodzony impulsator w skrzyni biegów ;-)
  2. Nie mam kabla :-( może ktoś miał podobny problem? Wskazówka po przekreceniu delikatnie się rusza
  3. Witam wszystkich. Mam problem auto stało kilka dni w garażu i dzisiaj zauważyłem że wskaźnik prędkości nie pokazuje a wskaźnik paliwa faluje. Kilometrów też nie liczy. Co może być przyczyną ?? Z góry dziękuję za podpowiedzi[emoji12]
  4. Jednak jutro popuszcze i bd jeździł spokojnie ;-)
  5. Dzięki za odpowiedź ;-) Tyle ze gwint ma dużo mniejszy skok od serii. A dostęp do górnych śrub wahaczy ciężki dlatego pytam ;-) a 1,5 cm ?? :-D nie chciałbym popuszczac tych śrub a ustawione wahacze są na glebę :-( mogłem pomyśleć o tym przed wymiana wahaczy
  6. Mam pytanie odnośnie wahaczy. Samochód jest mocno obniżony na gwincie. Chciałbym podnieść o jakieś 3 cm do góry. Czy muszę popuszczac wahacze i dokrecic po podniesieniu czy mogę podnieść bez obaw ze gumy się pozrywaja? ? Pytam bo mechanik który wymieniał wahacze mówił ze po każdym podniesieniu lub obniżeniu na gwincie trzeba popuszczac i dokrecic na nowo[emoji4] strasznie namieszalem ale mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi [emoji12]
  7. myślę że w każdym dobrym warsztacie powinni mieć taki przyrząd
  8. warto sprawdzić też chłodniczke oleju...
  9. Możesz jechać do jakiegoś warsztatu i poprosić o sprawdzenie obecności spalin w układzie chłodzenia:wink: warto od tego zacząć bo koszt ok 30zł a trwa to zaledwie kilka minut. Kolejnym krokiem jaki bym robił to sprawdzenie tej chłodnicy oleju... Może być że puszcza gdy osiągnie wyższą temperature. Koszty wymiany uszczelki są duże. Bo jak już ściągniesz głowice to pasuje dać ją do planowania i sprawdzenia szczelności. Mnie wyniosło to 750 zł Koszty robocizny głowicy + uszczelki i śruby tyle że ja mam 1.9 tdi AFN i rocznik 98. Za robotę nie płaciłem bo wymieniłem sobie sam. Zapal samochód odkręć zbiorniczek wyrównawczy i zobacz czy przez powrót do zbiorniczka nie idzie piana bądz powietrze.
  10. Nie wywala Ci płynu ze zbiorniczka? Węże od wody są twarde ?
  11. dziękuje za zainteresowanie tematem odłożę troszkę kasy i będe dumał na wiosne co dalej
  12. Czyli lepiej pomalu zbierac graty i wszystko na raz wystroic Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka
  13. Witam tak jak w tytule chciałem zapytać ile można wycisnąć z tego silnika km na oryginalnym turbie z pompą 11mm i wtryskami 216. Mapke mam przerobioną na ok 140 km na oryginalnych gratach.Potrzebuje opinii kogoś kto miał taki setup:wink:
  14. hejka witam wszystkich posiadaczy audi ;-) Jestem szczesliwym posiadaczem a4 1.9 tdi AFN po programie ;-) Mam nadzieję że komuś pomogę jeśli będe mógł Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...