Skocz do zawartości

hektor26

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hektor26

Osiągnięcia hektor26

0

Reputacja

  1. hektor26

    Cisnenie oleju 2.6

    Witam Panowie. Od razu do rzeczy, niedawno stałem sie posiadaczem a4 b5 2.6 ale nie wiem jakie oznaczenie czy ABC czy moze były jakes inne, bo nie wiem gdzie to znaleźć. Na samym początku było ok, ale po kilku dniach ześwirował immo, ale po zrobionym dochodzeniu okazało sie że immo wywalone i siedzi emulator. Troche pokombinowałem i auto już pali. Ale zaczeło się świecić smarowanie. Odpalam auto, i po 5s zaswieca się kontrolka (mam ten stary licznik uk-ims czy jakoś tak). Przewróciłem wszystkie możliwe fora do góry nogami i tp no i zacząłem modzić. 1.wykręciłem czujnik cisnienia oleju ten na korpusie filtra oleju (biały z jednym kabelkiem) i wkreciłem miernik. N wolnych obrotach na zimnym silniku mam 3.4bara, na ok 3000rpm ponad 4, tak 4.1-4.2 Jak sie troche rozgrzał cisnienie odrobine opadło, na wolnych 3.0-3.1bara a na 3000rpm ok 3.7-3.8bara Sądzę że na wolnych może jakby troche za wysokie to cisnienie??? Nimniej jednak cisnienie jest. 2.kupiłem nowy, i do tego obok koła pasowego, a raczej tak na wetza nim siedział czujnik temperatury(siedział szary ale według katalogu dali niebieski), więc i ten profilaktycznie siedzi już nowy. 3.I teraz mam tak że jak odpale na wolnych jest wszystko ok, ale jak dodam gazu, przekrocze tam ok 2000-2500rpm to zie znów zapala i pipczy 3 razy, jak spadnie na wolne to po chwili czasem gaśnie, czasem nie ta kontrolka. Z tego co wyczytałem czujniki powinny być dwa ale nie muszą. Z całego internetu co wyszperałem to własnie na tym korpusie filtra bywa taki trójnik i z przodu siedzi jeden czujnik, z tyłu drugi, ale u mnie takiego nie ma. W samym korpusie jest otwór i wnim jest jeden tylko czujnik, op za tym w wiązce nie dochodzą zadne inne kable jakoby do drugiego czujnika. Znalazłem też pare grafik takiego silnika z takim korpusem filtra gdzie siedzi tylko jeden czujnik. 4.Podpiąłem do kompa i nie ma żadnych błędów 5.Więc pytanie następujące: a)czy to może być wina drugiego czujnika? b)skoro go nie ma przy filtrze to gdzie go szukać? c)czy może być tak że u mnie jest tylko jeden? d)jeśli defakto jest tylko jeden to co jest przyczyną zapalania się kontrolki? Troche wyczerpująco ale wole nic nie przeoczyć. Za każdą sugestię będę wdzięczny!
  2. Witam wszystkich serdecznie. Mam na imię Wiktor i niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem A4 B5 2.6 V6
×
×
  • Dodaj nową pozycję...