Skocz do zawartości

markmark

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O markmark

Osiągnięcia markmark

0

Reputacja

  1. ok, dzięki za dotychczasowe odpowiedzi.[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2010, 12:51_________________________________________________Witam ponownie. Tydzień jeszcze nie minął więc nie mam jeszcze nowych logów, ale zapomniałem wrzucić screeny z vaga 2.5, a chciałem też zamieścić, więć dorzucam je poniżej. Chodzi mi m.in. czy te różnice pomiędzy cylindrami to tak ma być, czy coś z nimi nie tak. Chciałbym aby ktoś się też na ich temat wypowiedział.
  2. czyli powinienem ustawić, aż w basic settings będę miał wartość poz. 2 na poziomie 57 tak? a co z tą dawką?
  3. ponieważ jak wcześniej napisałem zniknął mi log tej grupy i jej nie zamieściłem. a dziś to zrobiłem i dorzuciłem.[br]Dopisany: 14 Czerwiec 2010, 21:25_________________________________________________ Proszę o podpowiedź jak to zrobić[br]Dopisany: 15 Czerwiec 2010, 07:09_________________________________________________ponawiam prośbę o wskazówki
  4. Witam ponownie Dorzucam jeszcze log statyczny grupy 000 Grupa 000 statycznie http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14940.html Proszę dokładniej napisać co w jakiej kolejności. Dodam, że przed testowaniem po odłączeniu przepływomierza auto zamuliło jeszcze bardziej. Następnie wpiąłem ponownie i troszkę lepiej szło. Zanim zrobiłem loga dzisiaj z 000 przegoniłem auto i nie wyskoczył żaden błąd i nie odczułem żadnego przytkania. Ale jeszcze troszkę brakuje do stanu pierwotnego, ale już niewiele. Prosę o przyglądnięcie się tej grupie 000 z dnia dzisiejszego
  5. ok postaram się zrobić to w piątek i zamieszczę, tylko jak pisałem miałem problemy z logowaniem niektórych kanałów[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2010, 23:04_________________________________________________OK. Logi zrobione na nowo więc wrzucam linki do uzyskanych wyników z prośbą o analizę: Błędy przed rozpoczęciem próby: VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 028 906 021 CE Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0803 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06435 2 Faults Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference 00519 - Shareware Version. To Decode all DTCs 28-10 - Please Register/Activate - Intermittent Statyczne: Cholera widzę, że zjadłem grupę 000. jutro wieczorem dorzucę, musiałem przypadkiem usunąć. Grupa 001 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14902.html Grupa 003 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14901.html Grupa 004 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14898.html Grupa 007 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14899.html Grupa 013 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14895.html Grupa 014 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14900.html Grupa 018 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14896.html Grupa 023 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14897.html Statyczne basic settings: Grupa 000 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14904.html Grupa 003 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14903.html Grupa 004 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14905.html W przypadku grupy 011 otrzymałem komunikat o braku możliwości dokonania pomiaru: Dynamiczne: Grupa 000 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14907.html Grupa 001 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14911.html Grupa 003 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14906.html Grupa 004 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14910.html Grupa 008 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14909.html Grupa 010 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14912.html Grupa 011 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14908.html Dodam tylko, że po przeprowadzonych próbach żaden z błędów się nie wyświetlił.
  6. zepsuty termostat? ale dobrze pokazuje mi temp, a tym bardziej dobrze grzało w zimie.ale ok sprawdzę. co do dynamicznych to jakies ta sa bo robilem tylko jak pisałem nie dało rady na wszystkich kanałach bo wyskakiwał jakiś error i nic nie można było zlogować. jakieś ine opinie?
  7. Witam serdecznie Na początku proszę o wyrozumiałość ze względu na to, że są to pierwsze logi w życiu. Miałem problemy z dokonaniem logów dynamicznych na niektórych kanałach dlatego też wkleję to co udało mi się wykonać. Logi zostały wykonane na dwóch wersjach vag-coma. Częśc udało się na jednej część na drugiej nie wiem dlaczego. Niektórych nie ma wogóle ale na jeszcze innej wersji udało mi się podglądnąć jedynie te bloki więc jak coś togę screeny wrzucić. Objawy jakie stały się przyczyną logowania to brak mocy, a właściwie auto jedzie do 120 km/h (troszkę gorzej się zbiera niż wcześniej) następnie coś przytyka, puszcza i dalej przytyka i dojechałem do 160 i skończyła się droga. Pojawiły się takie błędy: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 CE Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0803 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06435 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 CE Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0803 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06435 1 Fault Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent Przy autoscanie wyszło coś takiego: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 CE Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0803 Coding: 00002 Shop #: WSC 06435 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 Component: ABS 5.3 FRONT D11 Coding: 0273004132 Shop #: BB 24303 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 820 043 B Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D72 Coding: 04143 Shop #: WSC 06435 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 034 Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D10 Coding: 00140 Shop #: WSC 03390 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 F Component: IMMO AUZ9Z0TN006191 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 00050 No fault code found. Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8LO 862 257 D Component: ZV-Pumpe,Funk Coding: 08768 Shop #: WSC 65535 1 Fault Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - End ------------------------------------------------------- Początkowo 00575 zniknął i pojawiał si,e tylko 00519 i auto w miarę dobrze szło bez przytykania lecz później przytykanie wróciło. Odnośnie centralnego jakoś nie zauważyłem problemów, no może go troszkę bardziej słychać w trakcie zamykania/otwierania. Jest jakiś sposób? W sumie to najbardziej zależy mi na odzyskaniu właściwej mocy tego samochodu jaką miało gdy go kupiłem. Jeszcze raz proszę o wyrozumiałość i w miarę możliwości pomoc.
  8. U mnie na takie objawy pomogła wymiana plecionki i poduszek pod skrzynią, a jeszcze przy dociśnięciu ręką tłumika środkowego całkowicie drgania znikły więc i wymiana gumy trzymającej ten wydech.
  9. Proszę dokładnie czytać posty. Nie chodzi mi żeby grały pod niestandardowym radiem lecz pod oryginalnym Concert I. Pod niestandardowym grały i dokonałem wymiany na ori i nie grają. Zagrają pod wzmacniaczem i kwestia tego wzmacniacza. Szerzej w tym wątku http://www.a4-klub.pl/smf/zmiana_radia_a_niedzialajace_glosniki_w_tylnej_polce-t31550.0.html;all= Dlaczego nikt nie chce się podjąć wyboru?
  10. mam głośniki w tylnej półce od początku więc jak już są to chciałbym aby grały. Grały pod niestandardowym radiem, po zmianie na concert I gra tylko przód. I teraz kwestia wyboru wzmacniacza, który ruszy tył.
  11. Witam serdecznie Chciałbym aby w tym temacie zamieszczone zostały propozycje wzmacniaczy pod tylne głośniki umieszczone w półce. Chciałbym aby Szanowni Forumowicze podali swoje typy. Wdzięczny będę za linki w przypadku przedmiotów wystawionych na allegro /nowych i używanych/ oraz sklepów internetowych.
  12. Jakie zdjęcia dokładnie potrzebujesz? powyżej różne wkleiłem. Co jeszcze pstryknąć?
  13. Witam Pisałem w tym wątku odnośnie tylnych głośników. http://www.a4-klub.pl/smf/zmiana_radia_a_niedzialajace_glosniki_w_tylnej_polce-t31550.0.html W sumie już wiem co mam zrobić tylko kwestia tego wzmacniacza. Jaki? Jest ich tyle, a dla laika wybrać coś wartego uwagi to spory problem. Tani i dobry, może być jakaś używka w dobrym stanie. Gdzie go najlepiej zamontować (oparcie siedzenia? może od dołu do półki? może w boczku bagażnika przygotować miejsce? może pod którymś z przednich siedzeń?). Jakie kable i ile w przypadku montażu w bagażniku? Jak podłączę wzmaka pod moje radio Concert I? Pewnie potrzeba jakiejś przejściówki bo chyba poprzez miniISO? Mile widziane linki do aukcji. Pozdrawiam
  14. a jeśli chodzi o inne. Mogą być używki z allegro. tylko chodzi o to aby fachowym okiem przeglądnąć i pomóc w ewentualnym wyborze potrzebnych mi rzeczy, tzn wzmaka i kabli. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...