Skocz do zawartości

Artair

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Artair

Informacje

  • Imię
    Norbert
  • Miasto
    Chojnice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0 FSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. miałem to samo wymieniłem sonde NOX i problem znikł
  2. Thx .
  3. Dzięki Łukasz Ale jeszcze oczywiście jak możesz, napisz mi czy to czujnik położenia wału G28, czy czujnik obrotów silnika Hall nie wiem jak to zamówić
  4. Witajcie; Mój problem zaczął się po wymianie rozrządu nie wiem czy to przypadek czy po prostu jakaś część poległa , a więc tak, po dłuższej jeździe jak zgaszę samochód nie mogę go odpalić kręcę i kręcę i cisza wyskakują błędy po wykasowaniu i (chyba po ochłodzeniu silnika) auto odpala. Zdarzyło mi się to 2x w ciągu trzech tygodni z góry wielkie dzięki za podpowiedzi, na dole wynik: Data 04.03.2014 Diagnoza szeregowa Podzespół: Układ silnika Opis: ´AWA - Motronic - MT/AT Protokół: 9vagawa Pamięć błędów (04.03.2014 18:38) Wartość Podzespół Błąd 17479 Sterowanie podgrzewaczem czujnika NOx: nieodpowiedni sygnał 16805 Sprawnosc katalizatora wstepnego za mala (Bank 1) 19593Regulowany kolektor dolotowy, zawór przełączający; nie wykonano ustawienia podstawowego 16706 Czujnik obrotów silnika - brak sygnalu
  5. Kupiłem auto z tym silnikiem mam zrobione 10tyś i jak na razie super (odpukać)
  6. Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum Kilka dni temu przesiadłem się z Opla Zefiry B na Audi A4 B6. Autko kupiłem w Niemczech po 6 miesiącach szukania ufff było ciężko ale w końcu się udało znaleźć coś fajnego ( tak mi się wydaje). Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...