Skocz do zawartości

daniel84k

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O daniel84k

Osiągnięcia daniel84k

0

Reputacja

  1. Jutro to sprawdzę i dam znać.
  2. Tak sprawdzałem, światło gaśnie. Wszystkie zamki się zamykają. Ale dziwne jest to, że co odczyt mam błędy związane z drzwiami, które na oko zachowują się poprawnie: Control Module Part Number: 8E0 959 433 AJ 8 Faults Found: 01561 - Left Rear Door 59-00 - Can't Unlock 01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 01562 - Right Rear Door 59-00 - Can't Unlock 01559 - Drivers Door 60-00 - Won't Safe 01030 - Central Locking Key Switch: Driver Side: Lock 27-00 - Implausible Signal 01031 - Central Locking Key Switch: Driver Side: Unlock 27-00 - Implausible Signal 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 80-00 - Single-Wire Operation 01560 - Passenger Door 58-00 - Can't Lock Po usunięciu wyskoczyło: Control Module Part Number: 8E0 959 433 AJ 2 Faults Found: 01560 - Passenger Door 58-00 - Can't Lock 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 80-00 - Single-Wire Operation Może mieliście podobne objawy? Czy ze względu na powyższe błędy auto nie przechodzi w tzw. "STANDBY", spotkaliście się z czymś takim?
  3. Witam, Wiem że temat był wałkowany jednak po kilku dniach sprawdzania niestety nie udało mi się namierzyć, co jest odpowiedzialne za rozładowywanie AKU. W tej chwili mam pobór około 0,9A. Czekałem około 15min. po wyłączeniu silnika i zamknięciu zamka centralnego, jednak pobór prądu nie spada, tym samym śmiem twierdzić że samochód nie przechodzi z pewnego powodu/powodów w stan "STANDBY"(czuwania). Dioda świateł awaryjnych miga (świeci 5sek. i gaśnie na 1sek. i tak w kółko). Odłączałem po kolei bezpieczniki i największe pobory prądu zauważyłem na bezpieczniku 1 i 15. Proszę o pomoc w analizie, na czym można by się skupić i co wyeliminować.
  4. Dzięki za porady, problem był banalny i został rozwiązany, zaśniedziałe styki w kostce dmuchawy za schowkiem, przeczyściłem i śmiga
  5. Mam podobny problem: ustawiam nawiew na maxa i nic Sprawdziłem bezpiecznik i jest ok, słyszę jak klapki pracują. Jutro sprawdzę filtr kabinowy i klapkę świeżego powietrza. Czy ktoś ma jakiś pomysł ?
  6. Witam, Chciałbym również zaprezentować swoje auto Audi A4 B6 Sedan 2.0 20V 130KM LPG 2002 rocznik 190tyś. Sprowadzony z UK w 2010 roku (przekładka) od 2011 instalacja LPG W tej chwili auto czeka na nowe serce (głowicę) - niestety łańcuch rozrządu trochę ją zdemolował - wątek http://a4-klub.pl/kupie-23/kupie-glowice-najlepiej-kompletna-a4-2-0-alt-301352/ Poniżej fotki: Więcej fotek i opisu wrzucę później. Pozdrawiam,
  7. Witam wszystkich ! Jestem tutaj nowy, posiadam A4 B6 2.0 ALT 2002r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...