![](https://a4-klub.pl/uploads/set_resources_53/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
Yacek
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Yacek
![](https://a4-klub.pl/uploads/monthly_2021_07/pasjonat.png.55784d84fd4ac89d99961c0920c45297.png)
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Yacek
0
Reputacja
-
Chyba jednak nie mam do tego ręki. Wziąłem delikatnie WD40 na szmatkę aby trochę tę rdzę wyczyścić i pewnie lekko wyjechałem na lakier bo mam wrażenie że pokazuje się podkład. Raczej tego zaprawką i pędzelkiem nie zrobię, obawiam się, że jedynie spray lub pryśnięcie pistoletem wchodzi w grę ale i tak pewnie będzie widać. 20211001 180114 — Postimages POSTIMG.CC
-
Yacek obserwuje zawartość Padnięta pompa AdBlue w A4 B9 2.0 TDI , Korozja śrub pod maską - wymiana i zabezpieczenie , Słaby dół obrotów 2.0 TDI 163KM CNHC i 2 innych
-
Samemu do ogarnięcia zaprawką z ASO czy raczej do lakiernika ?
-
A4 B8 polift 2015r. Na śrubach sporo rdzy i w jednym miejscu obok też przydałoby się zabezpieczenie. Nie chciałbym za dużo malować bo auto całe w fabrycznym lakierze, jednak zabezpieczyć by się przydało. Będę wdzięczny za każdą sugestię. Album — Postimages POSTIMG.CC
-
Trochę mało czytelny ten log, ale jeśli dobrze odczytuję, to ciśnienie wymagane wyrównuje się z rzeczywistym dopiero w okolicach 2500 obr. Próbowałeś regulacji sztangą turbiny ?
-
Przesiadłem się do 2.0 TDI z mocnej wolnossącej benzyny i dość mocno mi doskwiera słaby dół - turbo zaczyna być czuć dopiero około 2 tys obrotów. Z tego co pamiętam mój Golf IV ASV 110KM zbierał się już przyzwoicie od 1500 obr, Peugeot Partner II Tepee również od 1500 już turbo odczuwalne. Pamiętam, że w Golfie sprawdzałem VAG-iem ciśnienie doładowania - zadane a rzeczywiste i regulowałem gruszkę. Jechałem A6 C6 2.7 TDI i tam turbo wstawało podobnie lub jeszcze później, A4 143KM wydawało mi się, że trochę wcześniej wstawało odczuwalnie. Znajomy może mi pożyczyć VCDS, z chęcią bym sprawdził, jak wygląda sprawa zadanego ciśnienia kontra osiągane. Orientuje się ktoś z Was, gdzie to sprawdzić ?
-
Komunikat żaden o ile pamiętam, ale jeszcze sprawdzę przy następnej okazji.
-
A4 B8 Lift wydaje sygnał gongu przy prędkości powyżej 165 km/h pomimo wyłączenia limitu prędkości w MMI 3G Plus. Ma ktoś jakiś pomysł jak to wyłączyć i w jaki sposób się to mogło uaktywnić ?
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Yacek odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Poproszę: WAUZZZ8K0FN028123 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Yacek odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Poproszę: WAUZZZ4G2CN155842 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Yacek odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Poproszę: WAUZZZ4G3EN100982 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Yacek odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Poproszę: WAUZZZF43GA006064 -
Jak wygląda sytuacja nawiewu na tył - chodzi o temperaturę w przypadku klimatyzacji dwustrefowej ? Jaka temperatura jest jest brana pod uwagę ?
-
W jakim celu jest tam membrana ? Skoro to tak lipnie przemyślane to może trzeba by jakoś zabezpieczyć dodatkowo.
-
Pre sense city - czy wszystkie B9 mają seryjnie?
Yacek odpowiedział(a) na SynKopa temat w Audi A4 B9
Układ skracania drogi hamowania 6K8 pre sense city bez pre care jak to rozumieć ? -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Yacek odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Poproszę: WAUZZZF44GA051580