Skocz do zawartości

Monti

Pasjonat
  • Postów

    107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Monti

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Gorzów Wielkopolski

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2386 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Monti

117

Reputacja

  1. No właśnie, podobne objawy na blb,bkd i bpw brata. Trudno, bez sensu przynajmniej w moim przypadku tego szukać
  2. Spadłyby by w takim stopniu, że będzie wrażenie gasnącego silnika? Coś w stylu ,,jedziemy na biegu, zatrzymujemy się i zapomnimy o wciśnięciu sprzęgła"?. Nawet jeżeli jest to jakiś problem to nigdy zbytnio się w jego temat nie zagłębiałem. Nie jest to uciążliwe, występuje co jakiś czas, nawet jak bym na 30 światłach stawał w ten sam sposób to zdarzy się to może z 2-3 razy.
  3. Okej ale Ty mówisz o normalnych obrotach jałowych? Tutaj jest taka sytuacja, że przy wrzuceniu na luz i np toczeniu się do świateł po naciśnięciu hamulca obroty spadają poniżej obrotów jałowych i silnik zaczyna telepać do momentu aż się samochód zatrzyma.
  4. Kiedyś sam szukałem przyczyny takiego zachowania w blb. Ludzie pisali, że to wina pompy olejowej. Potem miałem to samo na pompie od 1.9 i dalej mam to samo na oryginalnym silniku BKD, którego przełożyłem. Jak będziesz coś wiedział dawaj znać :D. Nie jest to częste zachowanie ale raz na jakiś czas się zdarza, czy to jak wrzucę na luz i będę powoli się toczył, czy przy dojeździe do świateł na biegu i wciśnięciu sprzęgła przy dohamowaniu.
  5. A szlif lakieru i polakierowanie na nowo? Kolega w jaguarze regenerował tak gałkę zmiany biegów.
  6. To lampy osram odpadają, jest trochę zabawy z podłączeniem. One maja zastępować zwykłe lampy halogenowe i na xenonach będą błedy. Jeżeli masz xenon to oddaj je komuś na regenerację, ewentualną wymianę soczewki i będziesz mega zadowolony. Nie ma co kombinować. Zamienników brak.
  7. Cześć, pacjent s4 b7. Chciałbym zmienić u siebie kilka poduszek i mocowań. Może ktoś już stosował i może się wypowiedzieć na ten temat? Poduszki silnika: https://apikol.com/product/stern-pro-mount-motor-mounts/ Poduszka skrzyni: https://apikol.com/product/audi-b6-b7-transmission-mount/ Poduszka dyfra: https://apikol.com/product/audi-b6-b7-transmission-mount/ Czy w naszych oryginalnych łapach dyfra można wymienić samą tuleję ? Wtedy bym nie kupował całej łapy. Dodatkowo dyfer chciałbym usztywnić za pomocą poliuretanów(2 tuleje z tyłu) Dziękuję za wszystkie informacje. Piona 😀
  8. Cześć, Panowie S4 b7 felga 18x8. Jakie opony założyć, żeby dobrze kleiły? Auto na gwincie Bilstein. Zastanawiałem się nad Toyo Proxes Sport 2 245/40 R18. Ale użytkownik Dayd już mi wyjaśnił, że będą za duże 😄. Więc wybór to Toyo 235/40. Może macie jakieś inne do polecenia? Dzięki za wszystkie opinie.
  9. Napisz proszę ile cenisz za taki secik.
  10. @DevZajmujesz się jeszcze hamulcami? Potrzebuję wycenę takiego setu do s4 b7: Przód: 4tłok 345mm - zaciski + klocki + adapter jeżeli potrzebny Tył: Jarzma RS6 C5(zaciski s4 zostają) Tarcza 324mm
  11. Monti

    Opony S4 b7

    To kupuje 235/40/18, dzięki za podpowiedzi .
  12. Monti

    Opony S4 b7

    Dokładnego modelu pewnie nie pamiętasz? 😁 No i z tego co wiem wtedy miał 245/40 założone 🧐
  13. Monti

    Opony S4 b7

    Tak jest, kupiłem i działam 😉. Plany są i teraz je powoli realizuje. Dlatego pytam o opony, na tabliczce jest 235/40. A jakiej firmy? Te toyo będą okej?
  14. Dobra to może masz numer takiego jarzma, które pasuje do zacisku s4 na tył i numer tarczy?
  15. Monti

    Opony S4 b7

    Cześć, dzięki za odpowiedź. Grzegorz przy sprzedaży mówił, że jeździł na 245/40/18 i prowadził się za***iście 😁. Nawet przesłał mi zdjęcia opon😃. Czyli nie iść w 245 tylko kupić normalnie 235/40.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...