Skocz do zawartości

w-b

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O w-b

  1. Auto jednak jest ewidentnie słabe w całym zakresie obrotów ( o wgniataniu w fotel nie ma mowy ). Najnardziej jest to odczuwalne do 2000 obr ale dalej także. Silnik jakos dziwnie pracuje głosno i twardo. Zastosowałem sie do sugestii podanych wczesniej przez kolegę ciahciah, czyli: wymieniłem filtr powietrza, wymieniłem wężyki podcisnienia ( choc ono było w/g mnie było OK ) obserwowałem sztangę działa poprawnie, Niepokoi mnie inna rzecz, pamiętam jak przy zakupie tego samochodu u naszych zachodnich przyjaciół kolega który się na tym znał sprawdzał czy turbo jest OK łapiac za ta grubą rurę gumowa co idzie do intercoolera i sprawdzał czy twardnieje przy dodawaniu gazu - wtedy twardniała mocno. Teraz wcale nie twardnieje, dodając gazu do obrotów nawet 3000 - 4000 nie ma róznicy , wcale nic się z tą rurą nie dzieje. Czy może to być wina nieszczelnego dolotu? Nie słychac żadnego uciekania powietrza, syczenia podczas jazdy. To co widać z góry posprawdzałem, nie mam dostepu do kanału aby zobaczyć co jest z rurą wychodzącą z intercoolera dołem do silnika, może tam jest jakaś wielka dziura i dlatego nie słychac uciekania powietrza. Z drugiej jednak strony na dynamicznym logu grupy 011 widać, że turbina robi cisnienie więc jesli byłby dolot nieszczelny to byłoby takie cisnienie jak w tym logu? Co może być jeszcze przyczyna takiego zachowania tej rury ( nietwardnieje ) i słabego auta ( nie wgniata w fotel wogóle ) ?? A czy jest może ktoś z Kielc lub okolic kto chciałby zajrzeć do mojego samochodu?
  2. Filtr paliwa, oleju, olej wymieniony miesiąc temu. Katalizator usunięty 2 lata temu Nie bardzo wiem o co chodzi z tymi wężykami. Dawkę paliwa wiem że mam za niską ( VAG pokazuje 6.6 - 7 ). Tak mi ustawił masz kielecki pompiarz gdy wymieniał mi rok temu uszczelki w pompie bo ciekło paliwo. Ustawił mi wtedy zły kąt wtrysku ( jak sie odczytywało w Measuring Blocks, było ok. 50 ) a powinno być ok 50 ale w Basic Settings. Ustawił mi dawkę paliwa właśnie taką jak teraz mam ok. 7 a wczesniej miałem 4.8 - 5. Mówiłem mu że jest to żle ustawione ale stwierdził, że on tak wszystkim ustawia i jest dobrze i tyle było rozmowy. Auto było mocniejsze i więcej paliło. Kąt wtrysku jednak u innego fachowca przestawiłem natomiast z przestawieniem dawki paliwa jest podobno spory problem. No ale na takiej dawce jeździłem rok czasu i było OK tak więc raczej to nie dawka paliwa Filt powietrza własnie zakupiłem wymienie dzisiaj i zobacze czy cos pomogło. Natomiast nie wiem co sprawdzać w tych wężykach podciśnienia i nawet nie wiem które to są. ... OK, wymieniłem filtr powietrza ale nie widzę różnicy. Pojeżdziłem trochę i podłączyłem vag'a, obserwowałem dawkę paliwa gdy nagle dawka radykalnie się zmieniła, sama, coś pykło ( jakby przekaźnik ) z przodu samochodu i dawka z 6.6 zmieniła się na 3.8. Zacząłem logować i po chwili znowu się zmieniła spowrotem na wyższą. Załączam ten log: Niepokoi mnie tez temperatura, prawie 100*C. Czy to nie za wysoko? Jażdżąc po wymianie filtra powietrza zauważyłem, żę autko jest słabe przy ruszaniu i na niskich obrotak do ok 2000. Kilkakrotnie wczesniej podczas ruszania potrafiło mi nawet zgasnąć. Teraz daje więcej gazu to nie gaśnie. Dodatkowo na 2 biegu idzie ładnie, na 3 idzie tez ładnie ( na 3 biegu robiłem logi dynamiczne ). Na 4 biegu już zdaje sie być duzo słabszy a na 5 jest tragedia. Gaz w podłogę i ledwo idzie. Ciężko się do 170 rozpędzic ( co przedtem nie robiło problemu ). Moje pytanie jest jeszcze takie, skoro w logach nic nie widać niewłaściwego to czy przyczyną tego może być coś innego, mechanicznego jak np.sprzęgło, hamulce ( miesiąc temu wymieniałem tarcze hamulcowe i klocki z przodu, felgi sie dość mocno grzeją ) itp. ? Dziekuje z góry ze wszelkie sugestie.
  3. Zamieszczam logi z przed ok roku. Wtedy wszystko było ok. Statyczne: 000 001 003 004 013 Basic Settings: 000 003 004 011 Dynamiczne: 000 001 003 004 008 010 011
  4. Oddałem ostatnio auto do regeneracji maglownicy no i po odbiorze maglownica działa OK ale silnik jest dużo słabszy, dzwięk silnika jest też jakis dziwny i wydaje mi sie , że jakby auto tak drgało. Panowie od maglownicy oczywiście utrzymują, że nic oprócz maglownicy nie dotykali i nie ma mozliwości żeby cos popsuli lub przestawili. Auto jednak jest o wiele słabsze niż było szczególnie na niskich obrotach, prosze jesli to możliwe o sprawdzenie co mogłoby być tego przyczyną. Logi statyczne: 000 001 003 004 007 013 Basic Settings: 000 003 004 011 Dynamiczne: 000 001 003 004 008 010 011
×
×
  • Dodaj nową pozycję...