Slov
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Slov
Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Rzeszów
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Panowie jeśli chodzi o mój problem. To chyba sam się rozwiązał. Już przestało mi tak drgać, czasami tylko ale o wiele mniej. Jedyne co się zmieniło od ostatniego czasu to to, że przestałem nim jeździć do pracy (2km w jedną stronę). Jeżdżę tylko i wyłącznie dłuższe trasy 20 km +, także silnik nagrzewa się na 100 %. Dodatkowo zatankowalem 40 l zwykłego paliwa, zawsze jeździłem na verwie. Zrobiłem tak ponieważ, usłyszałem że to lepsze paliwo ponoć jest bardziej suche i gorzej smaruje wtryski. Czy to wszystko miało jakiś wpływ na poprawe, to nie wiem ale nic innego nie robiłem a problem prawie zniknął
-
Tak wiem. Ale chwilowo nie mam czasu
-
@M4rcinSZ i masz identyczne objawy jak ja, że tylko na ciepłym silniku tak trzęsie?
-
Na też mam nadzieję, że to nie będzie wałek
-
@kubabkb nie wtedy kiedy występują drgania. Wszystkie logi robiłem na 3 biegu. Jeszcze może zrobię na autostradzie logi na 4 biegu, ciekawe czy będzie coś inaczej
-
Aha... ?♂️ Dzięki piękne. Porobie to wszystko i dam znać
-
Dynamiczne
-
@kubabkb grupa 013 i 023 jest dodana @kamil-vag myślę że to nie przez geometrie, bo turbo było czyszczone 8 miesięcy temu. Sprawdzę jeszcze pompę vagiem. No i jeszcze wyciągnę pompki i obczaje uszczelnienie. Jak myślisz to przeładowanie, może być spowodowane nie sprawna w 100% gruszka turba?
-
http://vaglogi.pl/log-003_008_011_j7nY4B.html http://vaglogi.pl/log-013_023_DKb1GVD.html http://vaglogi.pl/log-001_004_l5qru5.html Wklejam logi. Jedyne co zrobilem to wymienilem zawór n75. "Odslepilem" i wyczyscilem zawor EGR i wsadzilem waz od domy do butelki. Drgania nie ustaly. Posze o ocenienie logów, wg. mnie chyba nic sie nie zmienilo ;/
-
Ale Ty też miałeś, że tylko na gorącym silniku tak się działo?
-
Ustawiłem synchro na 0. Sprawdziłem n 75, chyba jest dobry. Wężykiem który idzie na gruszka zasysa powietrze na biegu jalowym, a po dodaniu gazu, lekko dmucha. Po założeniu na gruszka, rusza sztanga. Tylko nie wiem czy właśnie nie ma problemu z ta gruszka, ponieważ dopiero na 3.5k obrotów wypycha sztange jakieś 15 mm. Ktoś ma jakiś pomysł, jak zlikwidować przeładowanie. Nie chce niepotrzebnie, wymieniać zaworu czy gruszki Edit: Dziś wyciagnaolem zawor n75. Zauważyłem, że wyjście na filtr powietrza jest zaslepione. Filtr połączony jest tylko z n18. Jeszcze muszę dodać, że zawor Egr był w oleju mimo że był zaslepioony. Turbo od strony dolotu też jest w oleju
-
Kolego, pomyliłeś wątki
-
Wtedy nie. Było sprawdzane turbo ponieważ przy 3k obrotów dostawał lekkiego, chwilowego przydlawienia ale okazało się, że przyczyną było zagiecie przewodu smarujacego turbine
-
8 miesięcy temu miałem sprawdzane turbo i wszystko jest ok.
-
Zajmę się tym wszystkim. I będę dawał znać, dzięki wielkie za podpowiedź