Skocz do zawartości

Slov

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Slov

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Slov

0

Reputacja

  1. Panowie jeśli chodzi o mój problem. To chyba sam się rozwiązał. Już przestało mi tak drgać, czasami tylko ale o wiele mniej. Jedyne co się zmieniło od ostatniego czasu to to, że przestałem nim jeździć do pracy (2km w jedną stronę). Jeżdżę tylko i wyłącznie dłuższe trasy 20 km +, także silnik nagrzewa się na 100 %. Dodatkowo zatankowalem 40 l zwykłego paliwa, zawsze jeździłem na verwie. Zrobiłem tak ponieważ, usłyszałem że to lepsze paliwo ponoć jest bardziej suche i gorzej smaruje wtryski. Czy to wszystko miało jakiś wpływ na poprawe, to nie wiem ale nic innego nie robiłem a problem prawie zniknął
  2. Tak wiem. Ale chwilowo nie mam czasu
  3. @M4rcinSZ i masz identyczne objawy jak ja, że tylko na ciepłym silniku tak trzęsie?
  4. Na też mam nadzieję, że to nie będzie wałek
  5. @kubabkb nie wtedy kiedy występują drgania. Wszystkie logi robiłem na 3 biegu. Jeszcze może zrobię na autostradzie logi na 4 biegu, ciekawe czy będzie coś inaczej
  6. Aha... ?‍♂️ Dzięki piękne. Porobie to wszystko i dam znać
  7. @kubabkb grupa 013 i 023 jest dodana @kamil-vag myślę że to nie przez geometrie, bo turbo było czyszczone 8 miesięcy temu. Sprawdzę jeszcze pompę vagiem. No i jeszcze wyciągnę pompki i obczaje uszczelnienie. Jak myślisz to przeładowanie, może być spowodowane nie sprawna w 100% gruszka turba?
  8. http://vaglogi.pl/log-003_008_011_j7nY4B.html http://vaglogi.pl/log-013_023_DKb1GVD.html http://vaglogi.pl/log-001_004_l5qru5.html Wklejam logi. Jedyne co zrobilem to wymienilem zawór n75. "Odslepilem" i wyczyscilem zawor EGR i wsadzilem waz od domy do butelki. Drgania nie ustaly. Posze o ocenienie logów, wg. mnie chyba nic sie nie zmienilo ;/
  9. Ale Ty też miałeś, że tylko na gorącym silniku tak się działo?
  10. Ustawiłem synchro na 0. Sprawdziłem n 75, chyba jest dobry. Wężykiem który idzie na gruszka zasysa powietrze na biegu jalowym, a po dodaniu gazu, lekko dmucha. Po założeniu na gruszka, rusza sztanga. Tylko nie wiem czy właśnie nie ma problemu z ta gruszka, ponieważ dopiero na 3.5k obrotów wypycha sztange jakieś 15 mm. Ktoś ma jakiś pomysł, jak zlikwidować przeładowanie. Nie chce niepotrzebnie, wymieniać zaworu czy gruszki Edit: Dziś wyciagnaolem zawor n75. Zauważyłem, że wyjście na filtr powietrza jest zaslepione. Filtr połączony jest tylko z n18. Jeszcze muszę dodać, że zawor Egr był w oleju mimo że był zaslepioony. Turbo od strony dolotu też jest w oleju
  11. Kolego, pomyliłeś wątki
  12. Wtedy nie. Było sprawdzane turbo ponieważ przy 3k obrotów dostawał lekkiego, chwilowego przydlawienia ale okazało się, że przyczyną było zagiecie przewodu smarujacego turbine
  13. 8 miesięcy temu miałem sprawdzane turbo i wszystko jest ok.
  14. Zajmę się tym wszystkim. I będę dawał znać, dzięki wielkie za podpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...