Jump to content
IGNORED

[B6 AWX] Mocne drgania podczas przyspieszania


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam. Mam problem jak w temacie.

Precyzujac: dzieje się tak tylko na ciepłym silniku i na 4 biegu(skrzynia 5 biegowa) podczas gdy przyspieszam wciskając cały pedały gazu do spodu, od 1700 do 2100 obr.  Gdy przyspieszam stopniowo wciskając gaz, wszystko jest git

Ktoś ma pomysł co to może być?

 

Edited by Slov
Posted

ja mialem takie objawy jak mialem jeden pompowtrysk do wymiany, 

ale u Ciebie moze to byc dwumas rowniez

Posted

I wymieniles wszystkie, czy tylko ten jeden?

Posted

jeden byl niesprawny wiec on zostal wymieniony, 
poprawa w 70 % , ale male drgania pozostaly w tym zakresie, wiec szukam dalej przyczyny

przeguby wew. sprawne
poduszki wymienione na ori nowe
dwumas niby tez ok
zastanawialem sie nad plecionka(zlacze elsastyczne) czy aby czasami ona nie pwoduje takich maly drgan bo jest w kiepskim stanie

Posted

Zrób log dynamiczny 003+008+011 i 013+023, mozesz tez 001+004

Posted

Ok. Dzięki Panowie za info, zrobię logi, będzie cos więcej wiadomo

Posted

Najczęściej winne są przeguby wewnętrzne. Też z tym walczyłem w swoim aucie. Bardzo ciężko je zdiagnozować bo wszystkie jakiś tam luz mają. :)

Posted

No ale pisze, że tylko na ciepłym silniku... Fakt, przeguby dają po budzie, ale u mnie bez względu na temp telepało ;)

Posted

Panowie a co moze powodowac mrowienie pod fotelami i  w podlodze podczas przyspieszania, nabardziej odczuwalne na 4 i 5 biegu, na biegu jalowym tez odczuwalne ale mniej, obojatnie czy wcisne sprzeglo czy nie 

uszkodzona plecionka lub ktorys z tlumikow? 

poduszki nowe avon , poduszka skrzyni tez nowka

przeguby wew sprawne   

  • 2 months later...
Posted (edited)
Posted

Jak na AWX duże bipy w minusie, może być problem z wydajnością tandem pompy paliwa, czy też oringami pompek...

Turbo też ma porządne przeładowanie, N75 cały czas powyżej 70%...

Synchro można by ustawić bliżej 0.0

Daj jeszcze log 013 + 018 + 023 statyczny

  • Upvote 1
Posted

Slov daj znac w temacie czy rozwiazales problem, jestem ciekaw co moze powodowac te drgania
moze to poprostu dwumas(sprawdzales to ?)

Posted

Nie mam objawów padnietego dwumasu, może jedynie to że gdy gasze silnik to czasami zatelepie buda. 

Ale czy to może być dwumas skoro dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku?

Posted

Statycznie jest ok, dynamiczne napisalem Ci co jest...

Posted
18 minut temu, Slov napisał:

Nie mam objawów padnietego dwumasu, może jedynie to że gdy gasze silnik to czasami zatelepie buda. 

Ale czy to może być dwumas skoro dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku?

Wymieniałem komplet sprzęgło + dwumasa, do tego poduszka skrzyni i poduszki silnika i też mi trzęsie budą przy gaszeniu i odpalaniu. :) 

Posted

No to jak trzepie przy gaszeniu, trzeba sprawdzić działanie klapy gaszącej.

Posted
3 godziny temu, kubabkb napisał:

Slov daj znac w temacie czy rozwiazales problem, jestem ciekaw co moze powodowac te drgania
moze to poprostu dwumas(sprawdzales to ?)

a może zużyte, (krzywe) łopatki turbiny?

Posted
2 minuty temu, kamil-vag napisał:

No to jak trzepie przy gaszeniu, trzeba sprawdzić działanie klapy gaszącej.

zgadza się.

Posted
W dniu 18.04.2019 o 13:32, kamil-vag napisał:

Jak na AWX duże bipy w minusie, może być problem z wydajnością tandem pompy paliwa, czy też oringami pompek...

Turbo też ma porządne przeładowanie, N75 cały czas powyżej 70%...

Synchro można by ustawić bliżej 0.0

Daj jeszcze log 013 + 018 + 023 statyczny

Zajmę się tym wszystkim. I będę dawał znać, dzięki wielkie za podpowiedź 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...