Slov Posted February 3, 2019 Posted February 3, 2019 (edited) Witam. Mam problem jak w temacie. Precyzujac: dzieje się tak tylko na ciepłym silniku i na 4 biegu(skrzynia 5 biegowa) podczas gdy przyspieszam wciskając cały pedały gazu do spodu, od 1700 do 2100 obr. Gdy przyspieszam stopniowo wciskając gaz, wszystko jest git Ktoś ma pomysł co to może być? Edited February 3, 2019 by Slov
kubabkb Posted February 3, 2019 Posted February 3, 2019 ja mialem takie objawy jak mialem jeden pompowtrysk do wymiany, ale u Ciebie moze to byc dwumas rowniez
Slov Posted February 3, 2019 Author Posted February 3, 2019 I wymieniles wszystkie, czy tylko ten jeden?
kubabkb Posted February 3, 2019 Posted February 3, 2019 jeden byl niesprawny wiec on zostal wymieniony, poprawa w 70 % , ale male drgania pozostaly w tym zakresie, wiec szukam dalej przyczyny przeguby wew. sprawne poduszki wymienione na ori nowe dwumas niby tez ok zastanawialem sie nad plecionka(zlacze elsastyczne) czy aby czasami ona nie pwoduje takich maly drgan bo jest w kiepskim stanie
kamil-vag Posted February 3, 2019 Posted February 3, 2019 Zrób log dynamiczny 003+008+011 i 013+023, mozesz tez 001+004
Slov Posted February 3, 2019 Author Posted February 3, 2019 Ok. Dzięki Panowie za info, zrobię logi, będzie cos więcej wiadomo
misiek95 Posted February 5, 2019 Posted February 5, 2019 Najczęściej winne są przeguby wewnętrzne. Też z tym walczyłem w swoim aucie. Bardzo ciężko je zdiagnozować bo wszystkie jakiś tam luz mają.
kamil-vag Posted February 5, 2019 Posted February 5, 2019 No ale pisze, że tylko na ciepłym silniku... Fakt, przeguby dają po budzie, ale u mnie bez względu na temp telepało
kubabkb Posted February 5, 2019 Posted February 5, 2019 Panowie a co moze powodowac mrowienie pod fotelami i w podlodze podczas przyspieszania, nabardziej odczuwalne na 4 i 5 biegu, na biegu jalowym tez odczuwalne ale mniej, obojatnie czy wcisne sprzeglo czy nie uszkodzona plecionka lub ktorys z tlumikow? poduszki nowe avon , poduszka skrzyni tez nowka przeguby wew sprawne
Slov Posted April 17, 2019 Author Posted April 17, 2019 (edited) Chwile to trwalo ale sa http://vaglogi.pl/log-001_004_X7SojH.html http://vaglogi.pl/log-003_n2ejYD.html http://vaglogi.pl/log-008_ffNmoh.html http://vaglogi.pl/log-011_023_rNqb2.html http://vaglogi.pl/log-011_pYuN6.html Bardzo bym prosił o sprawdzenie Cytat Edited April 17, 2019 by Slov
kamil-vag Posted April 18, 2019 Posted April 18, 2019 Jak na AWX duże bipy w minusie, może być problem z wydajnością tandem pompy paliwa, czy też oringami pompek... Turbo też ma porządne przeładowanie, N75 cały czas powyżej 70%... Synchro można by ustawić bliżej 0.0 Daj jeszcze log 013 + 018 + 023 statyczny 1
Slov Posted April 18, 2019 Author Posted April 18, 2019 http://vaglogi.pl/log-013_970PM.html http://vaglogi.pl/log-018_h5i9z6.html http://vaglogi.pl/log-023_yu6rXF.html
kubabkb Posted April 19, 2019 Posted April 19, 2019 Slov daj znac w temacie czy rozwiazales problem, jestem ciekaw co moze powodowac te drgania moze to poprostu dwumas(sprawdzales to ?)
Slov Posted April 19, 2019 Author Posted April 19, 2019 Nie mam objawów padnietego dwumasu, może jedynie to że gdy gasze silnik to czasami zatelepie buda. Ale czy to może być dwumas skoro dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku?
kamil-vag Posted April 19, 2019 Posted April 19, 2019 Statycznie jest ok, dynamiczne napisalem Ci co jest...
Arturinho1992 Posted April 19, 2019 Posted April 19, 2019 18 minut temu, Slov napisał: Nie mam objawów padnietego dwumasu, może jedynie to że gdy gasze silnik to czasami zatelepie buda. Ale czy to może być dwumas skoro dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku? Wymieniałem komplet sprzęgło + dwumasa, do tego poduszka skrzyni i poduszki silnika i też mi trzęsie budą przy gaszeniu i odpalaniu.
kamil-vag Posted April 19, 2019 Posted April 19, 2019 No to jak trzepie przy gaszeniu, trzeba sprawdzić działanie klapy gaszącej.
Arturinho1992 Posted April 19, 2019 Posted April 19, 2019 3 godziny temu, kubabkb napisał: Slov daj znac w temacie czy rozwiazales problem, jestem ciekaw co moze powodowac te drgania moze to poprostu dwumas(sprawdzales to ?) a może zużyte, (krzywe) łopatki turbiny?
Arturinho1992 Posted April 19, 2019 Posted April 19, 2019 2 minuty temu, kamil-vag napisał: No to jak trzepie przy gaszeniu, trzeba sprawdzić działanie klapy gaszącej. zgadza się.
Slov Posted April 19, 2019 Author Posted April 19, 2019 W dniu 18.04.2019 o 13:32, kamil-vag napisał: Jak na AWX duże bipy w minusie, może być problem z wydajnością tandem pompy paliwa, czy też oringami pompek... Turbo też ma porządne przeładowanie, N75 cały czas powyżej 70%... Synchro można by ustawić bliżej 0.0 Daj jeszcze log 013 + 018 + 023 statyczny Zajmę się tym wszystkim. I będę dawał znać, dzięki wielkie za podpowiedź
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now