Skocz do zawartości

sebacfc

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sebacfc

Osiągnięcia sebacfc

0

Reputacja

  1. lexy z tyłu to nie moja działka ,przodu nie tykam chyba że zajdzie taka potrzeba . Są gusta i guściki , moje auto mi się podoba więc takie zostanie i napewno nie będe zmieniał wygladu bo stasiek czy piotrek mówi że to pod remize na dancing czeka , drugie primo auto jest do jazdy nie na pokaz w galerii , po co pakować kase w wygląd czy inne dupersztyki ? Jeśli coś robie to tylko dla własnego komfortu lub polepszenia właściwości jezdnych ---------- Post dopisany 09-03-2014 at 14:14 ---------- Poprzedni post napisany 30-01-2014 at 22:52 ---------- jak ktoś chce to navi moge odstapic
  2. Witam. Kwartał wstecz nabyłem swojego TDI dokładniej audi a4 96 r. 1.9 tdi 110 km w 2008 r. został zrobiony chip w firmie na V dość znanej ( nie wiem czy jest dalej jednak sprzedający zapewniał iż jest , moc została podniesiona do 130 km ). Auto kupiłem za nieduże pieniądze jednak z potrzebą wkładu , pomijając wszystko od początku przycinały się łopatki w turbinie , brała delikatnie olej oraz nie wiem jak to nazwać " buczała" prawdopodobnie od przytartych łożysk . Jako że doprowadzam auto do lat prawie fabrycznych zostałem posiadaczem nowej turbawki w stanie wręcz idealnym wirnik obraca się baaardzo delikatnie , dźwignia od łopatek chodzi na "podmuch" patrząc od wejścia spalin od kolektora oraz ruszając łopatkami widać jak pracują . Po zamontowaniu turbo mogę wreszcie wkręcić auto w obroty zakresu 3k-4k jednak nie jest to co według mnie powinno być , czuć lekkie falowanie a dokładniej pól sekundy auto wgniata w fotel następne pół już trochę mniej ogólnie jest teraz cichsze , jest lepsza kultura pracy ale na pewno nie stan godny polecenia . Zrobiłem logi 3 bieg gaz w podłoge i teraz potrzebuje paru odpowiedzi a dokładniej : 1.masa powietrza rzeczywista na wolnych jest wysoka ( EGR został wyczyszczony na błysk przy montażu nowej turbiny nic go nie przycina pracuje jak nowy, zostało zrobione około 30 km po montażu) 2.masa powietrza pod obciążeniem skacze 3. turbo nie ładuje z dołu dopiero od 2k pracuje 4.dawka na wolnych wynosi 9.4mg- 9.8mg (wiem za mała ale nie wiem czy moge ruszać nastawnik , gdy coś inne jest zepsute/podpsute aby nie pomieszać bardziej) grucha oraz ta druga śrubka na turbinie nie były ruszane , gruszkę tylko przełożyłem z jednej do drugiej nic nie zmieniałem naznaczenie żółtą farba zostało tak jak jest seryjnie . Kata nie ma ostatni wydech przelot. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu oraz odpowiedzi na moje pytania , jeśli są potrzebne jakieś logi z chęcią zrobie poniżej zamieszczam link do mojego loga Grupy: 003,008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  3. Tak klasa światowa , dla mnie seria z przodu razem z tymi lampkami poliftowym to za przeproszeniem zwykły dupowóz / hamowóz który ma pozostać gdzieś tam w tłumie za mna:naughty:
  4. to tylko ja mam inny gust ? Właśnie lampy i grill to klasa światowa , lampy świecą tam gdzie mają świecić nikogo nie oślepia mimo zestawu hidów z allegro , felgi jak znajda się jakieś fajne to będzie zmiana . Na dniach będe miał radyjko kenwooda jeśli będzie grało lepiej to navi plus też pod młotek. Do mojej jazdy auto i tak jest za niskie , więc zostaje tak jak jest
  5. Od listopada 2013 stałem się posiadaczem czerwonego avanta , nie chciałem audi tym bardziej TDi jednak optycznie wyglądało to dosyć ciekawie a po jeździe testowej zwirusowana jednostka zrobiła swoje Auto było na klubowych ramkach , poprzedni właściciel pomodził na plus Dokładniej : -przednie lampy -navi -obniżone zawieszenie - car audio -oraz pare innych pierdułek których pewnie nie zauważyłem W Grudniu pewien starszy Pan "ochrzcił" tył , szczęście iż hak załatwił sprawe i uratował co trzeba Plan na najbliższe kilometry: -wymiana turbawki (w tej stoi geometria , sobie zakładam sprawna z powodu braku czasu tą w wolnych chwilach wyczyszczę i idzie pod młotek) -sprężyny na tylnią oś bo z lewej strony coś niżej stoi -navi a dokładniej radio w tym , słyszę silnik w kierunki w głośnikach jak ktoś zna się na rzeczy będę wdzięczny za pomoc -heble !!! jakiś partacz tak zakładał klocki że około 8 mm wystaje poza tarcze zresztą tarcza też dziwnie mała Za wszelki rady oraz pomysły z góry dziękuje P.S tu jeździeć bez głowy znaleziony podczas wymiany wachaczy
  6. Witam witam i o zdrowie pytam Kupiłem czerwoną audice już na klubowych ramkach (choć troche wyblakłych) Zapierałem się nogami przed audi a tym bardziej przed sławnym TDi jednak jestem miło zaskoczony:shock3:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...