MODEL: 1999r., S4 B5 Limousine. Polift. SILNIK:AGB, głowice APS z wolnossącego 2,4. UKŁAD DOLOTOWY: FMIC. Porting kolektora ssącego. Łączniki silikonowe Autobahn 044. Turbo K04 z RS6. UKŁAD PALIWOWY: Pompa paliwa Bosch 044. Wtryskiwacze Siemens Deca 630cc. UKŁAD WYDECHOWY: Układ przelotowy na 2 tłumikach, DP 3". ELEKTRONIKA: Soft By RPerformance. Wskaźnik doładowania Boost, Turbotimer HKS. UKŁAD NAPĘDOWY: Spiek 4 łopatkowy od Radzikowskiego. ZAWIESZENIE: Obniżające sprężyny Eibach. KOŁA: 18" z RS4 B5. UKŁAD HAMULCOWY: Nawiercane i nacinane przednie tarcze Zimmermann. BODY KIT: Stock. ŚRODEK: Stock. Bardzo rzadko spotykane niebieskie Recaro. CAR AUDIO: Stock, 2 DIN. INNE: Oryginalne, ksenonowe reflektory. MOC: 493Ps/590Nm. Status: Auto w zasadzie kompleksowo przygotowane przez Adama w AWRacing. Na dzień dzisiejszy śmiga na oleju VR1 Racing i paliwie 98 octan. Oczywiście pozostałe płyny oraz filtry także nowe. Świeczki Bosch F5DPOR. Wymieniona przepływka, pompa ABS, czujniki EGT oraz czujniki ciśnienia i temperatury oleju a także wiele, wiele innych. Jeździ pewnie podobnie jak większość S4 w tym setupie, jednak od wielu prezentuje się znacznie lepiej 8) . Zapraszam do galerii. Gdyby ktoś był zainteresowany, to auto aktualnie jest do sprzedania, po więcej info zapraszam na pw. ZDJĘCIA: By Garbulski http://garbulski.pl/