-
Postów
33 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Pabloss

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Jaworzno
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ok dzięki za podpowiedź. Nie będę więc kombinował tylko wezmę 95 Ah centrę lub vartę. Dzięki za podpowiedzi. Pozdrowienia Pabloss
-
Koledzy podpinam się pod wątek nie chcąc tworzyć nowego. U mnie -4 do -6 jakoś jeszcze daje radę odpalić, ale potem już nie więc postanowiłem zacząć od akumulatora (wymiana) i tu pytanie na jaki. Oryginalnie jest 95, ale myślę na 100 Ah. Co myślicie, jaki polecacie z doświadczenia do Audi A4 B6 2004 rok 2.5 TDI 163 KM? Koledzy na pewno macie większe doświadczenie ode mnie proszę o podpowiedź. Nie chciał bym kupić dziadostwa a co gorsze zły typ.
-
nic nie rozumiem co miałeś na myśli by coś tam ..... ehhhh przecież nie dostają 14.4 V. Przyczyna musi być inna...
-
No własnie padają po 2 - 3 miesiącach. U mnie to właśnie się zdarza. Zupełnie nie wiem dlaczego. Sprawdziłem, żarówki są dobrze osadzonie nie drgają, itd. Ale zupełnie nie umiem rozgryść dlaczego tak szybko się przepalają. Macie tak samo? Z tego powodu używam tanich magneti maralli
-
Koledzy sprawdziłem wszystko działa. Jeden przewód odpowiada za pracę siłownika w drzwiach i grzanie lusterka.
-
Koledzy troche późno sie za to zabrałem, ale brak czasu daje sie we znaki. Potwierdziło się wasze przypuszczenie o wiązce w drzwiach. Jeden z kabelków był przetarty. Udało sie polutowac i teraz wszystko działa, no nie wiem czy działa grzanie lusterka ale to sprawdze jutro jadąc do pracy. Dzięki jeszcze raz za podpowiedzi.
-
Koledzy a czy niedzialający siłownik (chyba) jest powiazany z niedzialającym grzeniem lusterka. W moim przypadku przestanied zialania silownika spowodowal nie działanie ogrzewania lewego lusterka. Wcześniej wszystko dzialało.
-
Ok dzięki od tego zacznę. Rozumiem że nie jest rzadkością przecieranie się kabelków ??? czyli jest szansa że nie poleciał siłownik ??? Nie ukrywam że nie jestem zby biegły w rozbieraniu i zazwyczaj coś urwę itp. jakieś podpowiedzi jak bezstratnie rozebrać boczek?
-
Koledzy nie chciałem zakładać osobnego wątku postanowiłem więc podłączyć się do tematu. Przestały mi się otwierać drzwi kierowcy, natomiast wszystkie inne i bagażnik otwierają się normalnie. Pilot - centralny działa, ale niestety bez drzwi kierowcy. Co może być przyczyną? co wskazuje od razu na siłownik? dodam że zauważyłem też że nie działa grzanie lewego lusterka (wcześniej działało). Chciałbym poprosić was co mogę sprawdzić czy nie ma jakiegoś bezpiecznika luc coś podobnego ???
-
[ALL B6/B7] Odczepiona/zerwana linka maski - awaryjne otwieranie
Pabloss odpowiedział(a) na milo222 temat w Audi A4 B6/B7
U mnie niestety problem nadal jest. Wymienilem dzisiaj uchwytnale nadal nie chce/chcialo sie otworzyć. Co prawda udało mi sie ale nie wiem jak - chyba siłą woli! Po otwarci posmarowałem co się dało ale bez rozkręcania. Linka też nie jest zatarta - rusza sie bez większej siły. Niestey po zamknięciu klapy znowu nie mogę otworzyć. Co moge jeszcze sprawdzić. Macie jakieś pomysły? -
[ALL B6/B7] Odczepiona/zerwana linka maski - awaryjne otwieranie
Pabloss odpowiedział(a) na milo222 temat w Audi A4 B6/B7
Ja właśnie złamałam uchwyt otwierania maski po raz 2! Mam w związku z tym pytanie co jest przyczyną tak ciężkiej pracy linki? Czy tak jak piszecie jest zatarta (w co nie chce mi się wierzyć) czy może jest to problem przy zamku??? Co mogę zrobić przed ostatecznością czyli wymianą całej linki a może i zamka? Muszę "coś" z tym zrobić bo pewnie znowu złamię. ehhhhh ---------- Post dopisany 20-10-2013 at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany 15-10-2013 at 19:16 ---------- nikt z kolegów nie wie czy uważacie problem za omówiony. Czy tam przy zamku "coś" się nie zacina? macie może jakieś doświadczenia? -
Ja też używam 2.5 BDG i jestem bardzo zadowolony. Silnik bardzo fajny i żwawy. U mnie spalanie na poziomie 7,0-7,5 l/100 km. Trochę trasy i miasta. Falowanie obrotów na biegu jałowym potwierdzam - niestety jest. Ogólnie jednak polecam ten silnik.
-
Wymieniłem. Robota rzeczywiści na 5 minut, ale...... jak ktoś nie wie i jest nieuważny to może połamać plastikowe bolce które wchodzą w otwory z drugiej strony lampy. Bo z jednaj trzyma śruba którą się odkręca ale potem trzeba uważnie wyciągnąć lampę tak aby wyszły plastikowe bolce z gniazda. Jak się to już zrobi jeden raz to fakt 5 minut i po sprawie. Ja robiłem to pierwszy raz więc zajęło mi 7 minut. Dziękuję za pomoc i pewnie jeszcze nie raz się będę pytał o rzeczy dla wielu tu osób banalne, ale nie jestem mechanikiem, a i auto używam od niedawna (wcześniej jeździł nim ojciec).
-
Ok dziękuję za podpowiedź.
-
koledzy poszukuję instrukcji jak wymienić żarówkę w światłach z tyłu. Dokładnie chodzi o światło stopu. Na wyświetlaczy FIS widnieje napis "Bremse licht" Możecie pomóc? p.s. skąd można pozyskać instrukcję serwisową?