Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

[B5 AFN] Półośka

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam jestem laikiem , mam problem z półośko jest wyjęta z przegubu i nie mogę jej z powrotem włożyć pomóżcie jakoś morze jakieś foto lub jakieś podpowiedzi z góry dziękuje

Opublikowano

masz rozpiety wahacz dolny"banana"czy ja?? = moze wystarczy tylko cofnac cały golen do tył i półos wskoczy.amortyzator preży i wahacz przedni sie przesunął do przodu....

Opublikowano
  • Autor

półośka wyszła i wyjąłem ją ,wyjąłem zabezpieczenie i gumę z sunąłem i wyciągnąłem ten krzyżak żeby w łożyć smar i za cholerę nie mogę z powrotem założyć

Opublikowano

witam jestem laikiem , mam problem z półośko jest wyjęta z przegubu i nie mogę jej z powrotem włożyć pomóżcie jakoś morze jakieś foto lub jakieś podpowiedzi z góry dziękuje

Wyjąłeś raczej przegub z półosi, a nie odwrotnie.

Jeżeli założyłeś zabezpieczenie na frez w wieloklinie półosi to pozostaje Ci tylko dobić pół przegub do półosi,

wystarczy jedno uderzenie młotkiem w koniec przegubu i zabezpieczenie wchodzi we frez.

13741481f2e3ea0b45.jpg

Zdjęcie zapożyczone z forum passata

i błagam.. popraw błędy..

Opublikowano
  • Autor

wyjąłem od strony skrzyni biegów takie cztery kółka z półośką, to co mi pisałeś tylko z tyłu

Opublikowano