Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak objawia sie uszkodzenie pompy paliwa w silniku TDI


yrek88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was koledzy. Wiem ze temat pompy byl juz czesto poruszany ale wprost nie widzialem wymienionych przyczyn. Wiec tak jak w tytule :Jak objawia sie uszkodzenie pompy paliwa w silniku TDI. Prosze o pomoc i wyrozumialosc dla nowego forumowicza:) pozdrawiam :hi:

Chodzi mi o pompe co pompuje do wtryskow. Konkretnie model 1.9 TDI 90ps 95r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o jaką pompę chodzi nie sprecyzowałeś.

przeważnie objaw jest taki że silnik nie odpala :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam was koledzy. Wiem ze temat pompy byl juz czesto poruszany ale wprost nie widzialem wymienionych przyczyn. Wiec tak jak w tytule :Jak objawia sie uszkodzenie pompy paliwa w silniku TDI. Prosze o pomoc i wyrozumialosc dla nowego forumowicza:) pozdrawiam :hi:

Chodzi mi o pompe co pompuje do wtryskow. Konkretnie model 1.9 TDI 90ps 95r

czyli chodzi CI o pompe wtryskowa ... ;)

objaw tak jak opisany ponizej .... :naughty:

p.s napisz cos wiecej ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledze chodziło o wtryskową, bo po nocce słabo mu zapala, poleciłem sprawdzić kąt wtrysku i szczelność układu paliwowego (to obstawiam bardziej po wywiadzie przez gg :decayed:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak. Elektryk u ktorego bylem ustawil mi podrzewanie wtryskow na przycisk:) mam ukryty przycisk i jak je podgrzeje to jest ok. Z tego co sie dowiedzialem wtryski automatycznie grzeja ale od temp -5C wiec cos musi byc nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak. Elektryk u ktorego bylem ustawil mi podrzewanie wtryskow na przycisk:) mam ukryty przycisk i jak je podgrzeje to jest ok. Z tego co sie dowiedzialem wtryski automatycznie grzeja ale od temp -5C wiec cos musi byc nie tak.

Co ci zrobił :shocked: :shocked: :shocked: ustal przyczyne dlaczego cieżko odpala a nie poprawiaj inżynierów Audi. Pierwsze co się stanie to spalisz świece, instalacje itd. tymi układami steruje ECU. Nie no rozwaliłeś mi serce teraz, pisali ci wcześniej co należy sprawdzić :shocked: a tego elektryka to bym :bicz3: :bicz3: :bicz3:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak. Elektryk u ktorego bylem ustawil mi podrzewanie wtryskow na przycisk:) mam ukryty przycisk i jak je podgrzeje to jest ok. Z tego co sie dowiedzialem wtryski automatycznie grzeja ale od temp -5C wiec cos musi byc nie tak.

ŁOJEZU :shocked: Zmontował Ci manualne (na krótko) włączanie świec żarowych to żałosna metoda naprawy :bicz3:

Odwiedź fachowca niech zacznie od sprawdze kąta wtrysku i dalej krok po kroku a nie tak jak tamten okablował Co fure... :thumbdown:...ehh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padajaca pompa daje rozne objawy. Od kopcenia, nie rownej pracy silnika, albo nie mozna juz uruchomic silnika.

PS.

Motor cos nie moge sie doczekac od Ciebie telefona na temat tarcz. :thumbdown:

Cos nei slowny jestes. :bicz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padajaca pompa daje rozne objawy. Od kopcenia, nie rownej pracy silnika, albo nie mozna juz uruchomic silnika.

PS.

Motor cos nie moge sie doczekac od Ciebie telefona na temat tarcz. :thumbdown:

Cos nei slowny jestes. :bicz:

Łojezu zapomniałem na śmierć :shocked: amsory :)

Temat był taki ,że wylądowałem w szpitalu bo mi sie zrypał kręgosłup a jak zaczełem chodzić po paru ładnych tygodniach rehabilitacji to z radości zapomniałem o tych tarczach :drool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak. Elektryk u ktorego bylem ustawil mi podrzewanie wtryskow na przycisk:) mam ukryty przycisk i jak je podgrzeje to jest ok. Z tego co sie dowiedzialem wtryski automatycznie grzeja ale od temp -5C wiec cos musi byc nie tak.

czego ?

:shocked: :shocked: :shocked:

:polew: :polew: :polew:

jedz z tym autem do jakiegos dobrego mechanika bo widze ze bladzisz i szukasz dziury w doopie ..... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chciałeś zapalić to trzabyło kostke od czujnika cieczy wyciągnąć ja tak wcześniej robiłem jak mi nie chciał zapalić wtedy masz grzanie świec a teraz to na tyk pali popatrzyłem sprawdziłem wszystko walnięte przekaźniki do świec a ztm mechanikiem to bym osobiście pogadał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...