Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ASN] Czujnik kąta skrętu kierownicy G-85


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Pali mi się kontrolka ESP - rano gaśnie i za chwile zapala się na stałe.

Zapala się też czasami diagnostyka silnika.

Dodam że jest to od chwili padnięcia akumulatora.

Po podłączeniu do Waga pokazało:

01826 035

Czujnik kąta skrętu kierownicy -G85 - zasilanie nap. zacisku 30

18265 P1857 035

Sygnał obciążenia

Komunikat o usterce ze sterownia silnika

Czy ma to z wiązek z przepływomierzem, gdyż od czasu do czasu zapala się silniczek i po podłączeniu mówi o przepływomierzu.

Zamieniłem ten czujnik już na inny (od diesla - taki prawie był pod ręka) i nadal nic - komp nic nie pokazuje w czasie kalibracji - tak jak by nie widział tego czujnika.

Proszę o pomoc.

Opublikowano

Prawdopodobnie należy przeprowadzić adaptację tego czujnika. Rozkodował się na wskutek padnięcia aku. Co do kontrolki silnika możesz mieć nieszczelność dopływ lewego powietrza w ukkładzie dolotowym przed przepływomierzem.

Opublikowano

A jak się przeprowadza taką adaptację?

A co do przepływki uszczelniłem orginalnym oringiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...