wircik Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 Witam. Pali mi się kontrolka ESP - rano gaśnie i za chwile zapala się na stałe. Zapala się też czasami diagnostyka silnika. Dodam że jest to od chwili padnięcia akumulatora. Po podłączeniu do Waga pokazało: 01826 035 Czujnik kąta skrętu kierownicy -G85 - zasilanie nap. zacisku 30 18265 P1857 035 Sygnał obciążenia Komunikat o usterce ze sterownia silnika Czy ma to z wiązek z przepływomierzem, gdyż od czasu do czasu zapala się silniczek i po podłączeniu mówi o przepływomierzu. Zamieniłem ten czujnik już na inny (od diesla - taki prawie był pod ręka) i nadal nic - komp nic nie pokazuje w czasie kalibracji - tak jak by nie widział tego czujnika. Proszę o pomoc.
endriu16a Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 Prawdopodobnie należy przeprowadzić adaptację tego czujnika. Rozkodował się na wskutek padnięcia aku. Co do kontrolki silnika możesz mieć nieszczelność dopływ lewego powietrza w ukkładzie dolotowym przed przepływomierzem.
wircik Opublikowano 12 Września 2010 Autor Opublikowano 12 Września 2010 A jak się przeprowadza taką adaptację? A co do przepływki uszczelniłem orginalnym oringiem.
endriu16a Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 Jeśli masz kompa VAGA gdzieś już był wątek na tan tamat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się