Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


mazigt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Kilka dni temu wrzuciłem próbne logi, które koledzy pomogliście mi zinterpretować.

Następnie po "namowie" admina, i po obrobieniu ich według wskazań kolegów, wrzuciłem kolejne zrobione po przeczyszczeniu turbiny (zacinały się łopatki kierownicy).

Bardzo proszę kolegów o pomoc w interpretacji tych nowych, ja na razie nie bardzo rozumiem to wszystko.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80e386c0fd449116.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb15c980879c610e.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3140a3676e34d463.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aa74c105a6c7b8d9.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e6715f206ba8b782.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/147441b324b3c787.html

Pozdrawiam i proszę o wszelkie rady, mam nadzieję, że informacje będą dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi robi się pojedynczo, dynamiczne najlepiej od 1000 do 4200obr, a statyczne i basic setting z wyłączonymi wszystkimi uradzeniami elektrycznymi typu nawiew, światła, radio i z silnikiem rozgrzanym do 90C, poniżej które logi zrobić:

dynamiczne: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011

statyczne: 000, 001, 003(prze gazuj przed), 004, 007, 008, 010, 011, 013 - każdy wystarczy logować 10sekund

basic setting: 000, 001, 003, 004(zacznij jak będzie Late), 011 - każdy loguj 50sekund

jeżeli nadal masz problem z silnikiem zapraszam z nowymi logami bo w tych nic złego nie widać :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz raz zamykalem watek ze złymi logami.

Ale moze do trzech razy sztuka.

Closed.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...