[B6 AVF] Zbyt wysokie niskie obroty

    6 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    od kilku dni mam taki problem. Auto zapala nie od pierwszego kopnięcia. Trzeb a go z 3 sekundy kręcić. Od razu wskakuje na 1400 obrotów i spada powoli na 1100, 1000 i utrzymuje takie obroty na biegu jałowym Z rury przy zapalaniu puści czarnego bąka ale potem jest już ok tzn nie kopci ale ma ponad 1000 obrotów. czasami zapali normalnie ale własnie ostatnio coraz częściej ma takie objawy że ma za wysokie obroty a czasami chodzi normalnie i ma 900 obrotów.

    Czego to może być wina? kąt wtrysku, przepływka, jakiś czujnik? Nie mam waga i ne mam jak sprawdzić dlatego pytam czy ktoś nie miał podobnego problemu i może mi doradzić

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Bez podpięcia pod Vag się jednak nie obejdzie ale nie należy się jedynie ograniczyć do odczytu samych błędów (jeśli takowe będą) ale również podgląd wartości temperatur po wejściu w 01 Engine -> 08 Meas. Blocks -> grupa 007.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Prawdopodobnie uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodniczego. Na zimnym aucie z rana podepnij vag i sprawdz czy wszystkie temp w grupie 007 sa zblizone do siebie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    dzisiaj podłączył mi jeden mechanik vaga i pokazało błąd czujnika temperatury płynu chłodzącego. Czy on może powodować takie zachowanie silnika?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Czy on może powodować takie zachowanie silnika?

    dokładnie ten czujnik czyli G62 powoduje podwyższenie obrotów na biegu jałowym. Teraz pozostaje tylko kwestia sprawdzenia czy to wina samego czujnika czy też zaśniedziałych jego pinów lub pinów we wtyczce albo gdzieś przełamany kabelek na wiązce od wtyczki do ECU.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wymieniłem czujnik cieczy chłodzącej 4 pinowy G62 i problem zniknął Ładnie pali i obroty ma w normie. Dzięki wszystkim za wypowiedzi w temacie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy