Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Skąd sygnał do sterownika LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

ostatnio zamontowałem LPG po jakiś 900 km przebiegu auto zaczęło się samo przełączać z gazu na benzynę w trakcie przyspieszania (bez znaczenia czy dynamiczne czy nie, obroty-losowo). Na przeglądzie mechanik stwierdził, że sygnał z ECU jest nie taki i podpiął instalację pod jedną z cewek. Teraz już nie gaśnie. Niby jest OK ale mam pytanie czy takie rozwiązanie jest standardowe? Czy pójściem drogą na skróty? Minusem jest to, że zwiększając obciążenie silnika (np. na postoju skręcamy koła na maxa i trzymamy) spadają delikatnie (ale odczuwalnie) obroty. Czy to normalne?

Pozdrawiam forumowiczów

Opublikowano

u mnie też zamieniał pod cewkę z 2 strony czy cóś i wszystko jest ok a czy dobrze czy nie to nie powiem Ci. U mnie od 10 tyś jest ok i chyba to standard

Opublikowano

Witam

"Minusem jest to, że zwiększając obciążenie silnika (np. na postoju skręcamy koła na maxa i trzymamy) spadają delikatnie (ale odczuwalnie) obroty. Czy to normalne?"

To normalne że w skrajnym położeniu pompa wspomagania ma największe obciążenie i obroty mogą lekko spadać.By oszczędzić pompę należy unikać i niepotrzebnie nie przedłużać tego momentu.

Pozdrawiam

Opublikowano

Sygnał predkosci obrotowej bierze sie z cewki to najpewniejszy sygnał, wazne tez jest właściwe ustawienie rodzaju cewki w programie zeby nie oszukiwał obrotów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...