Skocz do zawartości

mstan

Pasjonat
  • Postów

    504
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mstan

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mstan

0

Reputacja

  1. Witam Ja bym proponował Hana czerwone Mocowane na krótko w pozycji skośnej mieszczą się pod pokrywę i nie ma kłopotów z regulacją. Sterownik Stag 300 premium(pod OBD II) i tylko 400zł. więcej Ps. Zanim założysz gaz to zrób coś ze spalaniem ,bo 15 litrów benzyny to dużo.
  2. Witam Prawdopodobnie jest to wężyk łączący kolektor ssący z ezektorem i ma numer katalogowy 06B 133 783 C .(wężyk prowadzi do filtra z węglem aktywnym) Mogę się mylić bo znam raczej silnik AEB. Po tym okresie jazdy na paliwie B. możesz pojeździć na gazie(bez regulacji u gazownika) Sequent 24 ma możliwość wprowadzenia samokorekt w swojej mapie ,ale musi być poprawnie odbudowana mapa benzyny.
  3. Witam Wszystkie nieszczelności w dolocie jak widzisz mają swoje skutki w postaci większego zużycia paliwa,lub w inny sposób zakłócają pracę silnika.Teraz w pierwszej kolejności usuń usterki i po tym zrób około 100-200km na benzynie.(normalna mieszana jazda) A tak na marginesie to jaką masz instalacje gazową?
  4. Witam Może masz źle wyregulowany gaz i rozjechała Ci sie mapa Benz. Sprubował bym pojezdzić na samej benz. i jak silnik się ustabilizuje,to proponuje podjechać do gazownika i wykonać małą regulację. Jeżeli silnik nie ustabilizuje się na benz. to musisz szukać przyczyny. Pozdrawiam
  5. mstan

    Interfejs BRC SQ24

    Witam Poszukajcie w internecie, albo na allegro interfejs do BRC . Jedna z wtyczek jest do interfejsu, a druga do podłączenia sensora podciśnienia podczas pierwszego programowania. Do tego jast niezbędny programik, także z netu. Pozdrawiam
  6. Witam Myślę że w odniesieniu do pierwszego postu,oraz tytułu wątku,zachowanie gazownika wydaje się normalne. Skoro ktoś poodcinał kable,a instalacja jest na gwarancji to istnieje prawdopodobieństwo że grzebano przy niej. Jeżeli producent nie uzna gwarancji(z w/w powodów) to instalator ma uzasadnione obawy i zwróci Ci pieniądze o ile gwarant uzna reklamacje. Pozdrawiam
  7. Witam Piszesz o cewce przy reduktorze?.Jeżeli tak to z tą cewką jest zintegrowany zawór umożliwiający dopływ gazu do reduktora.Być może cewka jest spalona a zaworek zablokowany w pozycji otwartej.Jeżeli tak jest to niezwłocznie powinieneś wymienić cewkę i sprawdzić działanie zaworka,lub wymienić całość. Pozdrawiam Ps. usterka ta nie ma nic do złej pracy silnika(kłania się poprawna regulacja LPG)
  8. Witam Temperatura zamiany stanu ciekłego w gazowy dla propanu to około -20stopni Celsjusza . Natomiast butan by zmienił swój stan musi mieć temperaturę dodatnią (w temperaturze 0*C pozostaje ciekły) A LPG to mieszanina propanu i butanu (w okresie zimowym normy przewidują większą ilość propanu) Pozdrawiam
  9. Witam Regulator ciśnienia w kolektorze wtryskowym jest po to by utrzymać ciśnienie na poziomie 4barów(niezależnie od ilości odebranego paliwa przez zaworki wtryskowe). Zużyty regulator utrzymuje niższe ciśnienie i stąd problemy z ilością wtryskiwanego paliwa przy odpalaniu. Emulator to elektroniczne urządzenie pozwalające na jednoczesne zasilanie silnika gazem i benzynom.Długość takiej pracy jest regulowana i trwa zazwyczaj kilka sekund(jest to zależne od instalacji podającej gaz do silnika). Pozdrawiam
  10. Witam bobikos "Kolego, gdzieś Ci w opisie błędu zniknęło że 1412 to uszkodzenie/zwarcie do masy świecy żarowej. Błąd występuje w momencie gdy rezystancja świecy jest zbyt wysoka i może się pojawić nawet jeśli świeca jest sprawna ( po podłączeniu bezpośrednio do akumulatora grzeje). Moja rada, wykręć świecę, sprawdź/oczyść połączenia błąd przestanie się pojawiać. Na temat webasto i thermo top znajdziesz bardzo dużo informacji na elektrodzie, włącznie z rozbudową do pełnego webasto." Świeca faktycznie ma zwarcie do masy.A błąd pojawia się już po każdym teście.Po odizolowaniu palnika od pozostałej części piecyka - zaczął działać. Jest to jedyny bez kosztowy sposób,a na jaki czas to się okaże. Pozdrawiam
  11. Witam Grzegorz nie pomyliłem się sądząc że można na Ciebie liczyć. Serdeczne dzięki Pozdrawiam
  12. Witam Problem dotyczy dogrzewacza Typ Thermo Top Z/C-D przy silniku AMF 1,4 TDI. Przeczytałem cały wątek i wiele się mogłem dowiedzieć.Budowa mojego webasta jest inna,ale zasada działania i zastosowanie takie samo. Mam błąd na sterowniku ogrzewania dodatkowego 1412 To jest w skrócie uszkodzona lub zwarcie do plusa. Błąd daje się wykasować. Podczas testowania poszczególnych elementów w tym i świecy wszystko jest w najlepszym porządku(świeca grzeje i nie ma zwarcia ) Wcześniej miałem także kłopoty z paliwem,ale korzystając z Waszej wiedzy uporałem się z tym. Czy sądzicie że da się coś zrobić,czy trzeba będzie kupić świecę(jest droga)? Pozdrawiam
  13. Witam Pomiaru dokonujemy na pinach 1;3 i 2;4. Np.:1;3 temperatura 30*C rezystencja 1500--2000 omów. 2;4 temperatura 80*C rezystencja 275--375 omów. Pozdrawiam Ps. poszukaj sobie w necie książki "Sam naprawiam samochód" AUDI A4 i A4 AVANT.Tam znajdziesz więcej szczegółów.
  14. Witam Poprawnie pracujący silnik na BP nie schodzi poniżej 800 obrotów i nie buja obrotami. Schodzi płynnie do obrotów biegu jałowego i tak trzyma. Po prawidłowym skonfigurowaniu LPG nie może być inaczej. Ale skoro jest tak faktycznie to potrzebujesz pomocy . Ale żebym ja musiał Ci polecać Twojego ziomka to obciach (nie korzystasz z zasobów forum). http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=profile;u=2845 Pozdrawiam
  15. mstan

    [B8 CAG] Łożysko

    Witam Ujął bym to trochę inaczej. Da się to zrobić bez prasy,ale wymaga to o wiele więcej czasu cierpliwości i innych cech,oraz finezji w doborze narzędzi by zrobić to poprawnie ,a jeżeli robisz to po raz pierwszy nie będziesz miał żadnej pewności że jest dobrze. Wobec powyższego proponuję,jak radzi kolega skorzystać z usługi profesjonalistów- ale pełnej usługi materiał i usługa warsztatu,oraz rachunek. Nawet łożysko najlepszej firmy można dokręcić tak że nie pochodzi długo i nie będzie dowodów na to że było źle zamontowane i dokręcone. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...