Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Problem z odbojami


seb-k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Oddałem dzisiaj auto do mechanika w celu wymiany odbojów tylnych amortyzatorów. Kupiłem zestaw odboje+osłony Bilstein za 79zł komplet. Po zdemontowaniu starych części mechnik stwierdził, że nowe częsci nie pasują tj. nowa guma luzem lata w fabrycznym mocowaniu. Popraednio zamontowany odbój (stożek) wchodzi idealnie do mocowania i trzyma się stabilnie. Średnica otworu w mocowaniu to 62mm. Nowe odboje miały kilka mm luzu. Mechanik zmontował starą część i kazał znaleźć właściwą. Pojeździłem po lokalnych sklepach i nigdzie nie znalazłem.

Chciałbym się tym samym zapytać czy ktoś napotkał podobny problem i jak go rozwiązał?

Rok produkcji mojego auta to 1999 ale rok modelowy 2000. Czy mogę mieć jakieś nietypowe mocowania -np.z B6? W sklepie powiedzieli mi, że to co mi dali jest jest do B5 95-00 i nie mieli z tym do tej pory problemu. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Oddałem dzisiaj auto do mechanika w celu wymiany odbojów tylnych amortyzatorów. Kupiłem zestaw odboje+osłony Bilstein za 79zł komplet. Po zdemontowaniu starych części mechnik stwierdził, że nowe częsci nie pasują tj. nowa guma luzem lata w fabrycznym mocowaniu. Popraednio zamontowany odbój (stożek) wchodzi idealnie do mocowania i trzyma się stabilnie. Średnica otworu w mocowaniu to 62mm. Nowe odboje miały kilka mm luzu. Mechanik zmontował starą część i kazał znaleźć właściwą. Pojeździłem po lokalnych sklepach i nigdzie nie znalazłem.

Chciałbym się tym samym zapytać czy ktoś napotkał podobny problem i jak go rozwiązał?

Rok produkcji mojego auta to 1999 ale rok modelowy 2000. Czy mogę mieć jakieś nietypowe mocowania -np.z B6? W sklepie powiedzieli mi, że to co mi dali jest jest do B5 95-00 i nie mieli z tym do tej pory problemu. :mysli:

Miałem podobny problem w a4 ojca i w zamiennikach nie znalazłem odbojów które trzymały bu się w kielichu. Kupione odboje okleiłem taśmą i wcisnąłem w aluminiowe mocowanie przyklejając dodatkowo sylikonem ale jest to trochę druciarstwo. Jak u siebie wymieniałem te odboje to kupiłem oryginały w firmie Getem jest różnica w cenie w porównaniu do ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie znalazł żadnych zamienników? Rikardo - jaki rocznik tej A4-ki ojca? Orientacyjnie - jak wielka ta różnica w cenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ja miałem ten sam problem. identyczne auto co twoje i tez mi nie pasowały z tyłu odboje, musiałem kupowac drugie. paradoks bo tansze pasowały a te z wyzszej półki nie :disgust: nie wiem jak to jest robione ale miałem ciezko. jak ktos chce to mam do sprzedania odboje. zamienniki są tylko trzeba brac ze soba amortyzator no i ten kielich i mierzyc na żywca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie znalazł żadnych zamienników? Rikardo - jaki rocznik tej A4-ki ojca? Orientacyjnie - jak wielka ta różnica w cenie?

A4 identyczna jak twoja. W ASO obecnie jedna sztuka kosztuje 80 zł, odboje kupowałem w kwietniu i za oba płaciłem ok 120 zł. Dzisiaj sprawdzałem w Getemie i przy obecnym kursie Euro kosztuje 64 zł za jedna sztukę. Jeżeli planujesz pojeździć autem to kup sobie oryginalną część miałem w ręku oryginał i zamiennik i różnica w materiale i jego sprężystości jest widoczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was ma możliwość podania mi numeru oryginalnej części dla tych odbojów? Parametry auta: B5 1.9 TDI AVG 99/00, napęd na przód, standardowe zawieszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...