Alzak Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 w swoim audi mam silnik ahu no i chcialbym mu wrzucic jakies wieksze turbo np z AFNa no slyszalem tez o hybrydach niewiem czy dobrze sie orjentuje ale to oryginalna obudowa z innymi flakami tak w duzym skrocie jak sie myle to mnie poprawcie. jezeli ktos to robil w swoim silniczku to moze napisze jakie wrazenia
Motor Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 Teoretycznie masz juz tam Turbine od AFN/AVG ze zmienną geometrią żaluzjii.(Masz inne wtryski i pompę wstryskową niż AFN/AVG)...dziś buszowałem pod machą w AHU. Z większą turbiną od AWX możesz próbować...
Norbi TDI Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 Teoretycznie masz juz tam Turbine od AFN/AVG ze zmienną geometrią żaluzjii.(Masz inne wtryski i pompę wstryskową niż AFN/AVG)...dziś buszowałem pod machą w AHU. Z większą turbiną od AWX możesz próbować... Czy teoretycznie czy praktycznie w AHU turbo nie posiada zmiennej geometri łopatek co do pompy i wtrysków się zgadzam. Doświadczenie z hybrydami ma chyba Murzyn najwieksze, wystarczy zobaczyc jego posty
etronic Opublikowano 21 Września 2007 Opublikowano 21 Września 2007 Teoretycznie masz juz tam Turbine od AFN/AVG ze zmienną geometrią żaluzjii.(Masz inne wtryski i pompę wstryskową niż AFN/AVG)...dziś buszowałem pod machą w AHU. Z większą turbiną od AWX możesz próbować... Chyba kolega niedoinformowany . W AHU 90PS turbinka jest ze stala geometria. Przekladka turbiny wiaze sie ze zmiana sterownika i dolozeniu ukladu podcisnienia ktory jest potrzebny do wysterowania nowej turbiny. Moim zdaniem Alzak to sprzedaj to AHU i kup AFN bo roznica w cenie nieduza ( mieszkasz przeciez w UK) a technologicznie silniczki AFN sa o wiele lepsze od 90-tek. Kiedys ci to juz tlumaczylem ale widac wytrwale probujesz .
spanky Opublikowano 21 Września 2007 Opublikowano 21 Września 2007 Teoretycznie masz juz tam Turbine od AFN/AVG ze zmienną geometrią żaluzjii.(Masz inne wtryski i pompę wstryskową niż AFN/AVG)...dziś buszowałem pod machą w AHU. Z większą turbiną od AWX możesz próbować... cos chya kiepsko buszowales pod ta macha AHU albo miales zamkniete oczy .... niestety jestes w duzym błedzie ... AHU to bliżniak 1Z czyli kondon w którym turbulum sterowane jest nadcisnieniem ... w przeciwienstwie do AFN/AVG/AHH gdzie jest to sterowane podcisnieniem ... i zmiana na turbulum [VTG] w silniku AHU wiaze sie ze sporymi zmianami które zostały opisane [w cześci] przez etronic ...
Alzak Opublikowano 21 Września 2007 Autor Opublikowano 21 Września 2007 tak probuje sprzedac samoc Teoretycznie masz juz tam Turbine od AFN/AVG ze zmienną geometrią żaluzjii.(Masz inne wtryski i pompę wstryskową niż AFN/AVG)...dziś buszowałem pod machą w AHU. Z większą turbiną od AWX możesz próbować... cos chya kiepsko buszowales pod ta macha AHU albo miales zamkniete oczy .... niestety jestes w duzym błedzie ... AHU to bliżniak 1Z czyli kondon w którym turbulum sterowane jest nadcisnieniem ... w przeciwienstwie do AFN/AVG/AHH gdzie jest to sterowane podcisnieniem ... i zmiana na turbulum [VTG] w silniku AHU wiaze sie ze sporymi zmianami które zostały opisane [w cześci] przez etronic ... Probuje sprzedac ale nikt jakos sie nie pali do kupna,a za psie pieniadze go nie sprzedam bo to jest dobry samochod i jeszcze duzo przejedzie,a jak kupie akis nowy to nie wiem na co trafie a tu juz go sprawdziem jezdze nim rok czasu jakos o zbytnio nie oszczedzam no i dziala jak ta lala,nigdy nie mialem z nim zadnych problemow i niech tak zostanie. Chcialem sprzedac moj i mojej dziewczyny(bo ma AFNa ale niestety zamiana nie wchodzi w gre kobiety...) i kupic b6 ale za duzo bawienia sie anglicy mysla ze jak jestem polakiem to jestem glupi i sprzedam samochod za bezcen,no wiec zdecydowalem sie zaczac sie bawic no i na poczatek intercooler duzy w zderzak,wtryski od afn no i chcialem cos z turbo zrobic pozniej na strojenie do Ciebie zeby to wszystko jakos chodzilo nie wiem ile da rade z tego wyciagnc "chcialbym" cos kolo 150-160konikow no ale zobaczymy co z tego wyjdzie takie mam plany ale ze tutaj szybko sie wszystko zmienia. Co ty Etronic o tym myslisz bo jakby co to w pewnych sprawach mam nadzieje ze mi pomozesz bo widze ze jestes duzo bardziej obeznany niz ja
Alzak Opublikowano 21 Września 2007 Autor Opublikowano 21 Września 2007 a czy istnieje opcja wywalenia bebechow z mojej turbiny i wrzucenia srodka od lepszego(mocniejszego)turbo??
etronic Opublikowano 21 Września 2007 Opublikowano 21 Września 2007 Teoretycznie istnieje taka mozliwosc ale to juz wyzsza szkola jazdy...ale w tym przypadku to chyba bedziesz musial wlozyc w auto tyle ile za nie dales bo podsumowujac do wymiany bedzie: turbo (hybryda),IC, calle orurowanie dolotu (za mala srednica seryjnego na wieksze cisnienie przez co slaby przeplyw powietrza ograniczy ilosc paliwa), wtryski conajmniej od AFN/AVG, MAP sensor,wymiana katalizatora na wiekszy (kastracja nie wchodzi w gre bo u nas w UK nie przejdziesz badania MOT) i ew, pompa paliwa jesli beda problemy z niedostatecznym cisnieniem paliwa( lejace wtryski = dym+ wysokie EGT co jest niebezpieczne zarowno dla turbiny, zaworow i tlokow). Moim zdaniem to chyba tylko warto zrobic jakis program dla tego autka i pobujac sie nim do sprzedazy ( kiedys w koncu sprzedasz )
Alzak Opublikowano 22 Września 2007 Autor Opublikowano 22 Września 2007 no wiem ze kiedys sprzedam ale niestety naleze do osob co"w goracej wodzie są kompani" jezeli wiesz o co chodzi no nie pozostaje mi nic innego jak tylko poslychac mądrzejszego kolegi i nie mieszać nic i dalej probować sprzedać aż do skutku no i potem może B6 jak sie uda a jak nie to AFN
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się