Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Szarpanie przy dodawaniu gazu po wymianie węża płynu chłodniczego


kuba-gubin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W sierpniu wymieniłem wąż od płynu chłodniczego na zdjęciu numer 16

http://postimage.org/image/16a5tmh0/

ale żeby się do niego dostać musiałem zdemontować te węże i rury (na zdjęciu zaznaczone na czerwono)

http://postimage.org/image/m494g2s/

przy okazji przetarłem lekko ściereczka zabrudzone to coś co na zdjęciu domalowałem na zielono i to łączy się z tymi wężami i rurami co je

zdemontowałem (chyba to się nazywa zawór recyrkulacji spalin EGR lub przepustnica {tylko że ponoć diesle nie mają przepustnicy})

http://postimage.org/image/oydfu90/

Zaraz po złożeniu wszystkiego samochód zaczął szarpać, przerywać przy dodawaniu gazu.

Wyczytałem, że trzeba dokładnie wyczyścić przepustnicę i zrobić adaptację, ale w instrukcji adaptacji jest napisane że diesel nie ma

przepustnicy.

Jest przepustnica w moim AWX czy nie ?

Jeżeli nie to dlaczego zaczął przerywać i jak to naprawić ?

Chyba też trochę stracił mocy.

A jeżeli jest ta przepustnica to w jaki sposób zrobić adaptację przy pomocy vag-com to znaczy, który BLOK odpowiada za ustawienia przepustnicy

w silniku AWX, bo ponoć w różnych silnikach są to inne BLOKI.

Czy adaptacje robi się na rozgrzanym silniku?

Posiadam zwykły kabelek k-line i program vag-com i mam też kabelek k+can commander full 1.4, którym lepiej robić adaptację?

Dzięki z góry za pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...