Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o analizę logów...


Madoń

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, serdecznie. Tak jak w temacie bardzo proszę o zerknięcie na logi. Jeżeli coś pomyliłem to proszę mnie poprawić - pierwszy raz to robiłem :hi:

Autko z 2001r niby 173tys w tym ja zrobiłem 13tys km. Po wymianie rozrządu, płynów filtrów itd :)

Nie wiem, czy normalnych za krótko nie robiłem... jak coś powiedzcie to podlece do autka i potrzymam je dłużej

oto logi:

Błędy z ECU:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f

Control Module Part Number: 038 906 019 FP

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1467

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 63351

Additional Info: WAUZZZ8E42A138829 AUZ6Z0A0281135

1 Fault Found:

17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit

P1588 - 35-10 - - - Intermittent

normalnie

Log (0 - 000,001,003)

Log (0 - 018,023)

Log (1 - 004,007,013)

bassic settings

Log (0 - 000)

Log (1 - 003)

Log (2 - 011)

dynamiczne

Log (0 - 000,001,003)

Log (1 - 004,008,010)

Log (0 - 011,003,011,003)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki dzięki banshee zaraz dorobię resztę logów tylko pytanko mam takie może trochę głupie... które grupy mam zrobić? od 001 do 011? w dynamicznym, każdą grupę robię tak samo - 3 bieg i gaz do dechy? Statycznie też robić? :> Wiecie zielony jestem i przyda mi się jakaś mała podpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza termostatem, który należałoby od zaraz wymienić motor zdrowy. Pompki, przepływka, kąt synchronizacji BDB!!!

Lekko przeładowuje przy ponad 4000rpm.

Co do błędu:

"ten błąd oznacza, że masz brak sygnału z którejś z poduszek elektro-hydraulicznych zawieszenia silnika - sprawdź wtyczki przy tych poduszkach no chyba, że błąd pojawił się po ich wymianie jeśli mechanik włożył w miejsce oryginalnych zwykłe, olejowe."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki dziękuję Ci bardzo, przy następnej wizycie wspomnę mechanikowi o tych poduszkach żeby popatrzył co tam się stało :> a termostat zamówię na dniach :naughty:

a co można zrobić z tym przeładowaniem powyżej 4000rpm? i czy w ogóle coś z tym robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na co dzień nie kręcisz tak motoru, a w dole jest wszystko ok, więc nie przejmuj się.

Gdybyś wykonał 3 próby to może na jakimś logu byłoby poprawnie - błąd pomiarowy :wink4:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...