Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] A6 2.5 TDI A6 2.5tdi AKN mojego Taty NOWE LOGI


MROZOL

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Zrobiłem wczoraj małe logowanie AKN mojego Tatuśka auto dostaje klasycznego notlaufa. Błąd przeładowania. Zrobiłem logi grupy 11 wychodzi straszne przeładowanie turbiny. Czy to wina brudnych kierownic, czy n75 szaleje. Na razie nie mam dostępu do samochodu, więc na razie tylko tyle. Czy coś z tego da się odczytać??

http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_24805.html

Grupa 4

http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_24804.html

Pozdrawiam Mrozol[br]Dopisany: 11 Październik 2010, 10:26_________________________________________________nikt nic nie powie o tym przeładowaniu

please :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na emeryta to on mi jeszcze nie wygląda hehehehe ale niestety ma małą odległość do pracy i autko nie ma się kiedy rozgrzać. Wiemy o zapiekaniu kierowniczek, dlatego jak tylko jest możliwość pogonienia pierścionków to się to robi. Robiłem próbę BS sprawdzania kierowniczek i geometria ładnie działa ale jak wyczytałem tu na forum, że może się w pewnym momencie pod obciążeniem przycinać i vag tego nie wyłapie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie do tego zmierzałem :decayed:

Dobra jak tylko dopadnę to autko to podmienię zaworek i będziem patrzeć. Jeszcze jedna sprawa, czy gonienie autka z takim przeładowaniem nie jest niebezpieczne dla silnika. Tzn czy jazda z powiedzmy z pełnym butem właśnie w celu przegonienia nie spowoduje jakichś uszkodzeń, bo jak widać wchodzi w tryb awaryjny stosunkowo późno dopiero w okolicach 4 tyś obrotów. Przy normalnej jeździe nic takiego nie występuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po przekroczeniu max ciśn doładowania bezpiecznego dla silnika dostajesz tryb awaryjny i teoretycznie do tego momentu jest bezpiecznie, niezależnie czy masz 2 czy 4 tys obr[br]Dopisany: 12 Październik 2010, 10:10_________________________________________________pyt. czy turbina jest w formie i czy nie bedą jej szkodzić te wysokie wartości ciśn. zanim jeszcze przejdzie w tryb awaryjny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko jak widać to przeładowanie jest praktycznie cały czas :( już od 3 tyś obrotów jedzie ponad dopuszczalną granicę

3132 obr 2244.0 mbar dopuszczalna wartość, a jest 2448.0mbar a potem wchodzi nawet na 2.5mbar gdzie dopuszczalna

jest wartość 2244 [br]Dopisany: 12 Październik 2010, 10:18_________________________________________________

po przekroczeniu max ciśn doładowania bezpiecznego dla silnika dostajesz tryb awaryjny i teoretycznie do tego momentu jest bezpiecznie, niezależnie czy masz 2 czy 4 tys obr[br]Dopisany: 12 Październik 2010, 10:10_________________________________________________pyt. czy turbina jest w formie i czy nie bedą jej szkodzić te wysokie wartości ciśn. zanim jeszcze przejdzie w tryb awaryjny

Ubiegłeś moje pytanie hehehe turbina jest wymieniona jakieś 15 tyś temu więc raczej "raczej" nie a Tato też nie szaleje na zimnym silniku tylko jeździ jak przykazania każą hehehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmien zawory i zaloguj 011 i 010. Jesli nic sie nie zmieni trzeba bedzie wyczyscic VTG w sprezarce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest. Się zrobi chłopaki i zobaczymy Dziękuję jeszcze raz[br]Dopisany: 12 Październik 2010, 11:33_________________________________________________Więc witam ponownie

dorwałem autko i zrobiłem takie oto logi:

w aucie zamontowany jest chip na 180 KM

Logi BS

grupa 04 http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_26350.html

grupa 03 http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_26351.html

grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_26352.html

statyczne

grupy 04, 07, 011 http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_26346.html

grupa 00 http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_26347.html

grupa 001, 003 http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_26348.html

grupa 13, 14, 18 http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_26349.html

dynamiczne

grupa 10,11 http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_26482.html

grupa 008 http://vaglog.rtnet.pl/mrozol_26481.html

Autko łapie błąd 575 z dopiską 08-10 czyli przeładowanie,

Podciśnienia są sprawdzone podmienione zaworki n18 z n75 niby na n18 jest troszkę lepiej ale ten zawór ma troszkę inną charakterystykę. Zauważyłem jeszcze, że jak depnę z wysokich obrotów powyżej 2700 na poszczególnych biegach to notlaufa nie łapie. Przy bucie powiedzmy z 2500 na wyższych biegach błąd się pojawia, Jedzie w trybie awaryjnym po czym po chwili wszystko się uspokaja i można dalej normalnie jechać. W aucie został wymieniony filtr paliwa, jest nowy olej.Rozrząd jest wymieniony jakieś 5 tyś km temu. Zastanawia mnie kąt wtrysku, czy można go poprawić??? Na ciepłym troszkę gorzej odpala ale tragedii nie ma. Silnik pracuje równo i ładnie bez wibracji.

Pomóżcie bo już kończą mi się pomysły, a w okolicy nie ma jakiejś dużej przepaści gdzie można by kondona zrzucić :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...