Skocz do zawartości

MROZOL

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MROZOL

Osiągnięcia MROZOL

0

Reputacja

  1. Mi dzisiaj zapalił ale dopiero co naładowałem akumulator, i z ciekawości spróbowałem. 3 sekundy kręcił i odpalił, sam się zdziwiłem ale tak jak mówię akku dopiero co odpięty od prostownika
  2. Zobaczcie panowie pod autem osłony termiczne wydechu. Może to one się pourywały. Sam ostatnio walczyłem z czymś takim i okazało się że ostatnia osłona przy tłumiku była lekko oderwana i uderzała o wnękę na koło zapasowe wydając taki głuchy huk, ale taki jakby miało auto z tyłu rozwalić.
  3. a nie daje już o sobie znać dwumas w tej skrzyni. Zapytaj się Barta-s on ma doktorat zz tych skrzynek
  4. No dobra ale z czegoś te błędy wynikły i to że on je wykasował nie znaczy, że problem nie powróci.
  5. to na czerwono to są szklanki. Pozdrawiam Marcin
  6. Może się mylę ale w logu 11 dynamicznym turbo do 2000 tyś nie ładuje jak trzeba. Nie masz kolego zabrudzonej geometrii w turbince. Zobacz czy sztanga ładnie chodzi. Pozdr
  7. YO Właśnie zamówiłem do mojego ajm te uszczelki koszt jednej to 8 złotych w nomie w Katowicach
  8. Panowie co tu dużo mówić. Auta robią teraz księgowi i komputery, nie ma czasu na testowanie nowych rozwiązań tak jak to było kiedyś i dlatgo mamy teraz takie cudo jak 2.0 tdi z kosmicznymi cenami serwisu i jazdą z duszą na ramieniu, czy dojedziemy na miejsce, czy zaraz coś się rozwali. Dopiero generacja po 2007 jest już podobno poprawiona podobno. I dobrze wspomniał kolega żołnierz. Auto jest dla nas czy my dla samochodu??? A autorowi wątku naprawdę współczuje, bo to nic miłego zwłaszcza w takiej odległości od Polski
  9. No to tylko się cieszyć, że to nie było nic poważnego szerokości
  10. Nie no oczywiście że tak, ale kurcze po ostatnich powodziach jakoś tak zaśniedziałe czy mokre styki baaardzo źle się kojarzą. Oby to nie była zbyt poważna usterka
  11. Coś tak dziwnie za dużo tych zaśniedziałych kostek. Ćzyzby autko po jakichś lipcowo-sierpniowych perturbacjach z wodą??? ;( tfu tfu tfu Oby nie
  12. Tu masz linka do aukcji z tymi uszczelkami http://moto.allegro.pl/vw-audi-seat-1-9-tdi-uszczelki-turbiny-uszczelka-i1351518426.html może znajdziesz coś co cię interesuje
  13. Dokładnie Sztomel ma rację sam tak miałem kiedyś w octavii jak wjechałem w głęboką kałużę. Zrobiło się zwarcie i system wentylatorów szlag trafił. Od chłodnicy pracował cały czas a ten od klimy stał więc klima się nie załączała. Następnego dnia przyszy spore upały i wtedy to odczułem . Co do samego kręcenia wentylatora chłodnicy na wyłączonym zapłonie on ma zabezpieczenie i po chyba 10 minutach sam się wyłączy
  14. http://otomoto.pl/audi-a4-C16273062.html Ktoś miał wenę hehheehehe
  15. Dziękuję wam koledzy autko było robione w pewnym zakładzie w Rybniku. Za waszą namową będą czyszczone vtg w turbince i wgrana seria. Dziękuję wam jeszcze raz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...