RavMatrix 0 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Witam, mam takie pytanie, czuje ze w niedlugim czasie czeka mnie wymiana turbiny albo jej regeneracja, gdybym jednak zmienial turbine na nowa, to czy dalo by sie w moje autko wsadzic turbinke z audicy A6 180 konnej? Slyszalem ze tamtejsze turbiny sa wydajniejsze. Nie wiem jaki tam maja kod silnika;/ jak nie z tego modelu, to czy istnieje jakas oryginalna wydajniejsza turbina ktora by pasowala do mojego modelu??? Z gory dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 z AKE 180 PS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysiek 0 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Wczoraj podobne pytanie zadalem Rogalowi i powiedzial ze nie widzi w tym za bardzo sensu, sa to bez mala takie same turbiny co w AFB/AKN. Ja osobiscie zrezygnowalem z tej drogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Wczoraj podobne pytanie zadalem Rogalowi i powiedzial ze nie widzi w tym za bardzo sensu, sa to bez mala takie same turbiny co w AFB/AKN. Ja osobiscie zrezygnowalem z tej drogi. to jest ta sama turbina tylko podobno lepiej współpracuje z AFB/AKN i jak kolega chce zmieniać to brać tylko to, nie ma za bardzo możliwości na inną suszare Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 można coś zadziałać w kierunku hybryd ale ich trwałość jest różna a dodatkowo nie widzę sensu bo więcej jak 200koni z idealnego motoru się nie da wycisnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysiek 0 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Da sie ale kasa jaka trzeba zainwestowac jest nie adekwatna do przyrostu mocy wiec lepiej sobie odpuscic, zrobic soft przelot fmic i bedzie 200+ Co do hybryd, znajomy w leonie mial hybryde zrobil na niej grubo ponad 50k i nic sie z nia nie dzialo Wszystko zalezy jak kto uzytkuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Da sie ale kasa jaka trzeba zainwestowac jest nie adekwatna do przyrostu mocy wiec lepiej sobie odpuscic, zrobic soft przelot fmic i bedzie 200+ Co do hybryd, znajomy w leonie mialem hybryde zrobil na niej grubo ponad 50k i nic sie z nia nie dzialo Wszystko zalezy jak to uzytkuje wszytsko zalezy od kogo sie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikk01 0 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 i koledzy zalezy jaki wałek sie wstwi do hybrydy jak cienki to szybciej padnie i potem wiekie rozczarowanie hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się