konrado8525 0 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Witam mam pytanie:) Czy orientuje sie ktos co moze byc przyczyna tego ze raz auto odpala od pierwszego strzala a nieraz musi zakrecic z 2-3 sek zanim zalapie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Witam mam pytanie:) Czy orientuje sie ktos co moze byc przyczyna tego ze raz auto odpala od pierwszego strzala a nieraz musi zakrecic z 2-3 sek zanim zalapie?? podpinales VAG-a? byc moze problem z zapowietrzajcym sie ukladem paliwowym, nieszczelna tandem pompa, uszkodzona pompa spietrzajaca w zbiorniku paliwa, w nizszych temperaturach swiece zarowe. rowniez moze pojawiac sie problem z immobilizerem. zacznij od VAGa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio14 0 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 U mnie dzialo sie tak samo ale autko mialo problem odpalic po dluzszym postoju(np.rano)kiedy cala noc stalo musialem tak dlugo krecic az akumulator nieraz padl,Przyczyna;nieszczelnisc vacum pompy paliwo wyciekalo i uklad sie zapowietrzal.Zdemontowalem pompe i uszczelnilem na laczu korpusu(uszczelki).Teraz Ok pali od strzalu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się