Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Mały sofcik u Witka


miro_x

Rekomendowane odpowiedzi

Ladny wykresik!

U mnie w ASZ po samym modzie wg VAGa 0-100 7sek.

Dawka 65mg i 1.5 bara. W ASZ są ALki :>

Kat jeszcze siedzi ale niedlugo rausss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi juz mało. juz rozumiem dlaczego ludzie sie przesiadają na większe pojemności i turbo benzyny :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi juz mało. juz rozumiem dlaczego ludzie sie przesiadają na większe pojemności i turbo benzyny :naughty:

Dlatego kupiłem lekką lecz stabilną A3 z mocnym dieslem..póki nie zanosi sie na potomstwo.

Turbo benza tez Ci sie znudzi jak zobaczysz ile kosztuje sama przyjemność przyspieszania.. Lepszy but i sądze 120zł/100km :decayed:

Też swoją drogą wez pod uwage stosunek mocy do masy i moim zdaniem B6 AVF Avant mając 200ps+ dopiero jedzie żwawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi juz mało. juz rozumiem dlaczego ludzie sie przesiadają na większe pojemności i turbo benzyny :naughty:

Dlatego kupiłem lekką lecz stabilną A3 z mocnym dieslem..póki nie zanosi sie na potomstwo.

Turbo benza tez Ci sie znudzi jak zobaczysz ile kosztuje sama przyjemność przyspieszania.. Lepszy but i sądze 120zł/100km :decayed:

Też swoją drogą wez pod uwage stosunek mocy do masy i moim zdaniem B6 AVF Avant mając 200ps+ dopiero jedzie żwawo.

hehe

nie strasz kolegi - może ma stację na właśność :wink4:

ale co zrobić, żeby był fun, trzeba portfel przetrzepać czasami ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak Kamyk piszesz.

U mnie trochę spalanie poszło do góry ale jak opanuje kiedyś układ wtryskowy który chyba ma już troszkę dość to może trochę spadnie. Wszystko zresztą zależy jak mocno się wciska nogę :evil:

Ostatnio pyrkałem do Rzeszowa to spalił 6,1 a tak na codzień poniżej 8 nie schodzi.

Zresztą tak do końca na to nie patrzę. Ma zap... a nie żebym się spalaniem stresował.

Stacji niestety nie mam...

Kamyk masz prawie to samo co ja tylko niutków kilka mniej (~4)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miro

4 niutki to doopa nie różnica

a spalanie, wiadomo że skoczy

jak ktoś chce latać, to normalne, że wiecznie z górki nie będzie

czasami trza depnąć, żeby auto poszło jak trza

a to wiadomo, co oznacza - wir się lekko włączy zawsze w zbiorniku

cudów nie ma - i tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ba. jak dojechałem z Wawy do P-ska to myśle kurde a ile mi to paliło wcześniej.... a później przestałem na to zwracać uwagę.

Teraz to bym jeszcze chciał coś dołożyć ale.... może później

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i słuszna koncepcja

jak śpiewała Violetta Villas - przyjdzie na to czas, na to czas, na to czas ...... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niuty :kox: Witek ma rację napinacz hydrauliczny i tłumik drgań :good: ( mam u siebie i daje radę ) :gwizdanie:

Gdzieś pisłem Tobie o napinaczu chyba :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no pisałeś :wink4:

a u siebie już masz rozumiem ten napinacz? jakies odczuwalne różnice ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no pisałeś :wink4:

a u siebie już masz rozumiem ten napinacz? jakies odczuwalne różnice ?

Tak , mam ..... co do odczucia to raczej aż tak nie da się wyczuć różnicy w czasie jazdy ( lub ja nie zauważyłem :embarrassed: ) , ale tak jak porównasz wykres z napinaczem i bez to przede wszystkim dołek jest znikomy lub go nie ma . Z tego co się dopytywałem to rozwiązanie jest bezpieczniejsze dla silnika ( rozrządu ) zalecane przy naszych rezaniach :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm pomyślimy a jak wygląda montaż. potrzeba jest jakaś przeróbka czy wsadzamy jak stary ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba te 'stare typy' PD były na tej zasadzie? Rozrząd wtedy jest nieco droższy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miro trzeba dociąć osłonę rozrządu ( podciąć na tłumik drgań ) a reszta jest P&P , ja nie potrzebnie kupiłem gwintowniki ;( bo w bloku silnika miałem już nagwintowany otwór pod szpilkę mocującą rolkę ustalającą )

Bloki w silnikach AWX i AVF są takie same :> różnią się rodzajem napinacza i rolką ustalającą :good: [br]Dopisany: 22 Luty 2011, 22:53_________________________________________________

Chyba te 'stare typy' PD były na tej zasadzie? Rozrząd wtedy jest nieco droższy

Jedyne 200 zł ( koszt tłumika drgań ) bo reszta tzn - napinacz i rolka są w takich samych cenach ( TOM 77 :notworthy: ) [br]Dopisany: 22 Luty 2011, 22:55_________________________________________________Jednym słowem należy założyć rozrząd od AWX ( rolkę hydrauliczną , tłumik drgań, oraz rolkę ustalającą - prowadzącą ) :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łloki następnym rozrząd będzie old school. A miałem taki napinacz za grosze i sprzedałem szwagrowi do passka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łloki następnym rozrząd będzie old school. A miałem taki napinacz za grosze i sprzedałem szwagrowi do passka.

Spox :good: kupisz nowy i resztę gartów jak przyjdzie pora :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...