Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przycisku start stop engine w A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

coś mi sie wydaje że będziesz musiał zdemontowac cały tunel srodkowy , no chyba ze dostaniesz się do niego jak wyciagniesz mieszek od lewarka

Opublikowano

coś mi sie wydaje że będziesz musiał zdemontowac cały tunel srodkowy , no chyba ze dostaniesz się do niego jak wyciagniesz mieszek od lewarka

chyba cały tunel, zdjęcie z linka nie do końca oddaje sytuację, bo mam automat, więc jeszcze po lewej stronie mam oznaczenie włączonego biegu.

Opublikowano

no to 10 minut roboty i cały tunel schodzi , podłokietnik tez musisz odkręcić aby tunel wyszedł :wink4:

Opublikowano

no to 10 minut roboty i cały tunel schodzi , podłokietnik tez musisz odkręcić aby tunel wyszedł :wink4:

możesz doprecyzować co i w jakiej kolejności? :mysli:

Opublikowano

z tego co pamietam to :

Ściagasz mieszek tam będą śruby które trzeba odkrecić , popielniczke musisz wyciagnąć, chyba trzeba klimatronik ściągnąc ale nie pamietam, później sciagasz zaslepke w tylnej czescie tunelu od strony pasażerów z tyłu i tam odkrecasz podłokietnik.

Jutro sprawdze dokładniej

Opublikowano

Wcale nie trzeba demontowć tunelu, wystarczy zdjąć ten czarny panel przy lewarku biegów (mocno do góry zaczynając od tylnej części), trzyma się na 4 zatrzaskach, poza mieszkiem nie demontuje sią niczego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...