kuzia1 0 Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 witam wszystkich mam pewien problem z odczytem temperatury na desce rozdzielczej. Czytalem na forum ale niestety nie ma wątku ktory moglbym jakos dopasowac. Sprawa wyglada tak na panelu klimatronika kanal 51 temperatura waha sie od zimnego auta od 27C do 90C i pozniej jak autko jest nagrzane to trzyma super jednak!!na desce wyswietla mi sie temp ok 60 70 moze max 75 C i moje pytanie co jest tego przyczyna. Drugie pytanie czy jest i gdzie jest czujnik odpowiedzialny za wskazania na desce oczywiscie od temperatury\(jeden jest za glowica z tylu czy to on odpowiada za ta wskazówke???) jeszcze jedno pytanie moze nie z tego dzialu czy wiskoza nawet jak silnik jest po nocy zimny ma dzialac i krecic sie caly czas???? Aha jeszcze male dodatkowe pytanie za 100 punktów przez ktory czujnik uruchamia dodatkowy wentylator chlodnicy??? dzieki za pomoc PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 1. Jak będziesz jeżdizl i będzie ta temp. 60-70st.C to wbij kod 49 a nie 51 i zobacz ile tam pokazuje jak to samo to termostst do wymiany. 2. Powinniśmy do tego wrócić jak spr. pkt.1 ale czujnik jest 4 pinowy czyli jedna para mierzy do komputera a druga na wskaźnik. 3. Masz klimę - to kręci sie non stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzia1 0 Opublikowano 4 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 dzieki serdeczne tego mi bylo trzeba krotkich sensownych dobrych odpowioedzi Juz dzien wczesniej jezdzilem na 49 ale to jak wyczytalem w w/w kodach klimatronika to cos innego ale jak jezdzilem to temperatura pokrywala sie ze wskazaniami na zegarze. Wiec prawdopodobnie termostat. Dzieki sliczne napisze co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Pewnie przy wymienie termostatu zmienisz płyn - polecam koncentrat 12+ w ASO (Audi VW Skoda Seat) przy rozrobienieu 1:1 wytrzyma -38st.C, można kilka zł zoszczędzieć kupując koncentrat Febi 12+ ale czy warto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzia1 0 Opublikowano 4 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 dzieki sliczne za pomoc jeszcze mam jedno pytanko jak odpowietrzyc uklad?? :)nigdy tego nie robilem i martwie sie zebym nie zrobil jakiegos swinstwa:) Pozdrawiam JEszcze raz dzieki sliczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doman13 0 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Układ odpowietrza się tak: Zalewasz płyn polecam koncentrat 12+ w ASO (Audi VW Skoda Seat) przy rozrobienieu 1:1 wytrzyma -38st.C, razem z wodą destylowaną 1:1 lub mniej (wody)... do poziomu kreski a nawet troche więcej i uruchamiasz silnik nagrzewając go do temp. 90st. Wtedy poziom płynu opada więc go dolewasz (ostrożnie z odkręcaniem) spowrotem do pełna. I potem po przejechaniu paru kilometrów znowu dolewasz i powinno być ok. Pilnujesz stan parę dni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Pamiętaj o odpowietrzeniu nagrzewnicy, lewy wąż (stojąc przed autem) trzeba zsunąć do oznaczonej dziurki i odpowietrzyć. Ten czujnik czteropinowy to bardzo ważna sprawa, uszkodzony może unieruchomić autko, przy problemach z temperaturą warto wymienić termostat i czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzia1 0 Opublikowano 4 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Dzieki chlopaki za pomoc .....pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Zwróć uwagę na to co napisał spedyt!!! A polecam zapoznać się z tym opisem: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,4521.0.html to dla diesli ale analogicznie u ciebie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzia1 0 Opublikowano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 dzieki sliczne czytale juz ze dwadziescia razy:d Pozdrawiam w poniedzielnik biore sie do dziela>pozdro adadur[br]Dopisany: 05 Październik 2007, 22:04 _________________________________________________Witam wszystkich jeszcze raz sprawa zalatwiona...diagnoza TERMOSTAT. Jak sie objawialo wskazania na klimatroniku kanal 49!! 60- 70 stopni max. na wskazniku identycznie nawet mniej. Po wymianie na klimatronku dobija spokojnie do 90 podobnie na wskazniku. Pozdrawiam i polecam przydatny link ktory opisal baskecior http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,4521.0.html W skrocie bulka z maslem 3h roboty i po bólu Pozdrawiam Autorem opisu w podanym linku jest kolega baskecior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się